Citat:
Ursprungligen postat av
Aladino
A nu är det som vanligt

På den goda sidan så försvinner typ kransen när man har bånge o många tjejer har ju ändå ingen aning över hur en balle ska se ut så jag tänker att det inte e något o skämmas för även om jag gärna vill att den ska bort.
Jag o kapten gjorde hel så det diffar nog lite mellan oss.
Kondom känns typ skönare för dig än utan dock? Tänker endast att det minskar friktionen mot ollonet men bara en gissning.
Tycker det är absurt att du lyckats hålla dig i fyra veckor utan att dra i den. Jag klara en och en halv vecka utan o dra o tre och en halv utan sex lol. Kudos till dig, nog smartare att vänta.
Låter som om det typ e en effekt av att du inte kommit på länge? Det där med att det känns att det ska sprängas alltså. Eller kanske att den blir svullen bara. Det blev min de första gångerna.
Vad är skillnaden? Är inte alla medicinska hel omskärelser i Sverige likadana? Gjorde också hel enl kirurgen, de sa att när svullnaden lagt sig så kommer förhuden dom lämnade kvar att bara växa mot ollonkanten i början, och att jag inte kommer ha någon ”hatt” son skyddar längre, hoppas verkligen att de var ärliga, orkar fan inte göra en till omskärelse men vi får hoppas på det bästa om några månader:/ önska ba att dom gjorde som muslimerna och judarna att bara skära av ALLLT 🤣
Tror den klarar av friktion mer nu för tiden, bar inga kläder i ca 3 veckor så mycket friktion måste skett, hoppas inget dåligt dock,
Men så fort den nuddar något är det fortfarande känsligt men måste testa mig fram mer nu, dom bad ju mig vänta till vecka 6 men nu måste den ändå läkt på v 5, orkar ej hålla mig längre🤣
Efter att jag läst FB ville jag verkligen inte påverka läkningen genom att runka m.m samt att stygnen satt rätt så länge, blev ingen mer svullnad efter att jag runka förra veckan däremot kanske blev den mer mjukare på något sätt, idag är den mycket bättre, men skit huden under drar sig fortfarande över ollonet men enligt dom är det normalt när den fortfarande är svullen pch bör försvinna efter 3-4 månader :/
Hur lyckades du köra efter 1,5 vecka? Ajjj!! Gjorde det ej ont och sex efter 3 veckor? Men lycko mig som fick infektionen också :/
Men om de va pga att jag ej rört den på länge så förstår jag ang att det kändes som en explosion , behöver ej oroa mig då men måste börja mer så att den slutar kännas sådär obehagligt, men före op körde jag dagligen i flera år så också chockad att jag lyckades hålla mig hahahaha
Får du svullnad hud som täcker ollonet? Hoppas verkligen det försvinner så småningom, när jag får bånge så ser det ut som en hel omskärelse förutom att kransen fortfarande kan va lite tydlig men börjar sänkas och mer rosa färg, får typ inte heller 100 procent bånge än