2025-01-24, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagharenfitta
Jag vill slå ett slag för skilleras på Youtube, den brutalt elaka och ärliga Axel Öhman från Haveristerna. Han har redan smulat sönder Anjos nazi-reklam.
Väl värd att se. Missa inte att han kör live ikväll på twitch, kick och jewtube.
Jag ska dricka vin från Golanhöjderna och se på han ikväll. Fina Axel.

Anjo kom in och gjorde bort sig i hans kommentarsfält tidigare i veckan. Axel har kontaktat Anjo om att få komma till hans studio men Anjo har inte svarat. Skulle bli verbal slakt.

Tack för tipset, hade varit otroligt kul att se en debatt mellan han och ”jag säger vad jag vill” Anjo.
Citera
2025-01-24, 16:22
Medlem
Giggsys avatar
Det enda ni har på honom är fönsterfilmandet
Citera
2025-01-24, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Det enda ni har på honom är fönsterfilmandet

Även ett inbrott i ett hem, med filmkamera. Har dom på han.
Citera
2025-01-24, 16:25
Medlem
RAKA-KORTs avatar
På vilket sätt har Anjo gjort reklam för nazism? Genom att bjuda in en kille från NMR? Har han inte bjudit in pedofiler/transor också? Men ni påstod inte att han gjorde reklam för pedofili då? Så jäkla tafatt försök att cancella Anjo för att han bjöd in en NMR-medlem, han är inte cancellad och kommer inte bli det. Däremot har Anjos content överlag blivit sämre på senare tid. Detta baserar jag på att läsa rubrikerna. Jag är över 18 år gammal och har inte tid att sitta och kolla på youtubers.
Citera
2025-01-24, 16:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RAKA-KORT
På vilket sätt har Anjo gjort reklam för nazism? Genom att bjuda in en kille från NMR? Har han inte bjudit in pedofiler/transor också? Men ni påstod inte att han gjorde reklam för pedofili då? Så jäkla tafatt försök att cancella Anjo för att han bjöd in en NMR-medlem, han är inte cancellad och kommer inte bli det. Däremot har Anjos content överlag blivit sämre på senare tid. Detta baserar jag på att läsa rubrikerna. Jag är över 18 år gammal och har inte tid att sitta och kolla på youtubers.

Han lånade ut sin kanal i 2 timmar till en nazist och en judehatande kriminell blatte.
Och satt och höll med.
Citera
2025-01-24, 16:33
Avslutad
Wohoo. Chrippa är frisläppt.

Anjo ser sig nog en extra gång extra över axeln. Han får ta donken med foodora.
Citera
2025-01-24, 16:34
Medlem
RAKA-KORTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharenfitta
Han lånade ut sin kanal i 2 timmar till en nazist och en judehatande kriminell blatte.
Och satt och höll med.
Du har fel och du vet det. Är det allt ni har att komma med, att hitta på saker om folk ni inte gillar?
Citera
2025-01-24, 16:35
Avslutad
Citat:
Du har fel och du vet det. Är det allt ni har att komma med, att hitta på saker om folk ni inte gillar?

Nej, jag har rätt. Har du ens sett skiten eller?
Citera
2025-01-24, 16:38
Medlem
Citat:

Frågan är om det där är allt du har att komma med? Varför tror du inte 2 timmars nazist propaganda räcker för att reta upp en hel del personer.

Det är Anjos egna lilla media verksamhet som spelade in och sände detta.

Detta är skäl nog att inte tycka om Anjos sätt att bedriva och hantera sin media verksamhet. Enligt väldigt många.
Citera
2025-01-24, 16:41
Medlem
RAKA-KORTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Frågan är om det där är allt du har att komma med? Varför tror du inte 2 timmars nazist propaganda räcker för att reta upp en hel del personer.

Det är Anjos egna lilla media verksamhet som spelade in och sände detta.

Detta är skäl nog att inte tycka om Anjos sätt att bedriva och hantera sin media verksamhet. Enligt väldigt många.
Det köper jag. Man får tycka illa om honom. Men ni låter så pinsamma när ni säger att ingen kommer vilja ta i honom med tång längre, när cirka alla är överens om att det var ett riktigt intressant program.
Citera
2025-01-24, 16:43
Avslutad
Citat:

Förresten huruvida Anjo cancellas eller inte avgör inte du.

Killen har lagt alla ägg i samma korg. I Googles korg. Tröttnar Google stänger dom hans jävla YT-konto.
Stabil grund att stå på? njaaa

Normala människor som arbetar och gör rätt för sig har en massa skydd genom arbetslagar och fack. Men Anjos hela liv hänger på ett google-konto.

Google skiter fullständigt i vad "folk" tycker. Anser dom att kontot skadar deras plattform tar dom bort skiten. Dom äger de facto hans konto.

Ett google / yt-konto är en gratisprodukt. Någonting google låter dig ha om du följer deras regler. Punkt.
Senast redigerad av jagharenfitta 2025-01-24 kl. 16:52.
Citera
2025-01-24, 16:43
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:

Han har inte bjudit in någon pedofil som sitter i två timmar och oemotsagd pratar om att det är vuxna som är roten till all ondska i världen. Hade så varit fallet kan du nog lugnt luta dig tillbaka i att folk hade blivit vansinniga på det också. Men så har det inte gått till, det har det nu. Du kanske ska se videon först
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in