2025-01-24, 14:03
Avslutad
Det är dags att bearbeta Meta och få bort den här tomten från insta nu.
Citera
2025-01-24, 14:07
Avstängd
vichy6s avatar
Verkar vara Ekobrottskammaren.

Och som sagt standard med noll innebörd för fallet i sig.

Det kommer nog ramla in från Jocke om han får gehör från sitt juridiska team.
Citera
2025-01-24, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagharenfitta
Nej Motvikt har odlat en myt om sig själv som fd nazist. Detta står tidigare i tråden och det stämmer. Han påstår sig vara "fd NSF:are". Men det finns ingen Daniel Karlsson i deras medlemslista från den tiden.
Han kan ha hängt med några NSF:are i periferin.
Vår Daniel-forskning har tagit en paus här på kontoret.

Men högst troligt är att han 2010 hittade på detta med "fd nazist" för att få uppmärksamhet. Tanken var nog att bli hjälte och kunna jobba som föreläsare i skolor. Men det gick sisådär.
Nu ser jag en lessen grånad man som försöker hänga med kidsen på tuben.

Att han inte kritiserar Anjo beror på den enkla anledningen att han har ett beroende till Anjo. Det var ju Anjo som fick hans kanal att växa och försåg honom med tittarvänligt content som pöbeln uppskattar.
Utan Anjo, ingen Motvikt.

Jag är medveten om hans historia, tycker bara att det var lite kul att skriva att han inte var kritisk emot den videon med tanke på att han själv påstår sig just vara en fd nazist. Självklart förstår jag också att motvikt aldrig skulle rikta skarp kritik emot någonting Anjo gör, eftersom han står under Anjo i följande lilla pyramid

Jocke
Anjo
Rask, Motvikt, vadärproblemet

_
Citera
2025-01-24, 14:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Jag är medveten om hans historia, tycker bara att det var lite kul att skriva att han inte var kritisk emot den videon med tanke på att han själv påstår sig just vara en fd nazist. Självklart förstår jag också att motvikt aldrig skulle rikta skarp kritik emot någonting Anjo gör, eftersom han står under Anjo i följande lilla pyramid

Jocke
Anjo
Rask, Motvikt, vadärproblemet

_

VäP känner jag kan vara lite av joker faktiskt. Han kan nog slå lite hur som helst. Han har ju växt av egen maskin och är inte en produkt skapad av Anjo som Motvikt är.
Blir det för mycket nazism och konspirationer hit och dit så tror jag att Simon tröttnar på "Sekten".
Han behöver inte dom. Han har ju sina TikTok-bimbos att bråka med. Jag tror han trivs bäst i den fållan.
Citera
2025-01-24, 14:41
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Ja det är väl så youtube jobbar.

Vi får hoppas att Aron Flam gästar Anjo, för Aron Flam hänger ju med judar som är hatiska mot palestinier: https://youtu.be/HZLwU_DFZ20?si=5u6qdOrt6vrYhWkb&t=8439

Jag gillar Skilleras, han gör det som Anjo inte klarar av, han googlar och kollar upp vad som sägs.

Om Aron Flam gästar Anjo och sprider lite anti-palestinier-propaganda så kan han få en till varning så att han hänger så löst som möjligt. Det håller jag tummarna för.
Aron Flam borde suttit med i samma avsnitt som Kinesen och Öberg
Citera
2025-01-24, 14:41
Medlem
Så Joseph Anjo Goebbels I dont give a fuuuuck tog alltså bort videon? Vilken loser.
Citera
2025-01-24, 14:42
Avslutad
Jag vill slå ett slag för skilleras på Youtube, den brutalt elaka och ärliga Axel Öhman från Haveristerna. Han har redan smulat sönder Anjos nazi-reklam.
Väl värd att se. Missa inte att han kör live ikväll på twitch, kick och jewtube.
Jag ska dricka vin från Golanhöjderna och se på han ikväll. Fina Axel.

Anjo kom in och gjorde bort sig i hans kommentarsfält tidigare i veckan. Axel har kontaktat Anjo om att få komma till hans studio men Anjo har inte svarat. Skulle bli verbal slakt.
Senast redigerad av jagharenfitta 2025-01-24 kl. 14:47.
Citera
2025-01-24, 14:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Så Joseph Anjo Goebbels I dont give a fuuuuck tog alltså bort videon? Vilken loser.

Nej, Youtube tog bort den åt honom. Så han slapp. Hade Anjo tagit bort den hade han haft NMR utanför dörren.
Citera
2025-01-24, 14:45
Avstängd
vichy6s avatar
Anjo hade en chans här.

Utbilda och peppa unga att bry sig om källkritik ( något lärare kämpar med ), skapa intresse för varför. Enligt Anjo är ju fakta allt.

Vad är fakta?

Men nä.

Jättebäbis köper mjukiskläder med nallebjörn på och fattar noll.

Absolut noll.
Citera
2025-01-24, 15:28
Medlem
Citat:
Nej, Youtube tog bort den åt honom. Så han slapp. Hade Anjo tagit bort den hade han haft NMR utanför dörren.
Så Anjos chanser att komma in i "finrummet" är borta?
Citera
2025-01-24, 15:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Så Anjos chanser att komma in i "finrummet" är borta?

Japp totalt. Han får sätta sig som en "duktig liten student" på Komvux istället.
Citera
2025-01-24, 16:10
Medlem
Citat:
Japp totalt. Han får sätta sig som en "duktig liten student" på Komvux istället.

Ja Anjo är helt körd, med all rätt. Han skulle eventuellt kunna börja som någon form av propaganda spridare åt NMR och tjäna lite pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in