2025-02-19, 23:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko
Inser du inte själv, på egen hand, hur trångsynt du själv framstår när du så tvärsäkert föreslår något så långsökt och osannolikt att det skulle ha med Axel att göra?

Jag kan försäkra dig att nej, oavsett vad Axel gör sitt yttersta att få det att framstå som, det är faktiskt inte så att allt Anjo gör har med Axel att göra. Anjo lever vidare som vanligt, och det är inte så att bara för att Axel går runt och tänker på Anjo 24/7 just nu så innebär det inte att Anjo går runt och tänker på Axel 24/7 just nu. Det fungerar inte så. Det är inte ett ömsesidigt förhållande. Lita på mig, det är en lågoddsare, 1.001, att oavsett vad Anjo gör och inte gör - så har det inget med Axel att göra. Däremot så har det mesta som Axel gör med Anjo att göra. Axel sitter just nu som en konkelbär i röva på Anjo och följer hans minsta steg. Anjonskoter i vad Axel gör. Jag vet att du tycker att det är ledsamt, men det är sanningen.

Din fixering vid Axel är inte frisk.
Tror du skulle må bra av att tänka på något annat.

Anjo är en mycket lättkränkt och misslyckad individ btw.
Citera
2025-02-19, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Vad gör Anjo i en studio med dessa?

https://www.instagram.com/stories/doggelitoofficial/3571612503017815367?igsh=cWswd2d5ZXNnMHMw

Säg inte att han blev så kränkt av Axels banger så han kallade in eliten?🤣

Axels banger? Vad - mer exakt - betyder det?
Citera
2025-02-19, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Du får väl tipsa Anjo om din hemsnickrade metod för att undvika "psykopater"?

AI svar hjälper dig föga här. Mitt svar baserades på forskning, erfarenhet och klinisk erfarenhet.

Ditt svar har premissen att Axel skulle vara diagnosticerad som "psykopat", eller antisocial personlighetsstörning som det egentligen heter; något som helt enkelt är falskt.

Skall du använda AI skulle du åtminstone kunna använda radbrytningar innan du klistrar in det?

Ursäkta, men vad pratar du om?
Citera
2025-02-19, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Snälla säg att du trollar?

Anjo och böcker ska inte nämnas i samma mening egentligen.

Anjo har nog inte läst en enda bok i hela sitt liv. Maken till ickeintellektuell människa får man leta efter.

Har han någonsin gjort något av kvalitet?

Anjo är inte en ny Joakim Lundell - och kommer aldrig utan hjälp nå samma nivå som honom på att producera content. Men han har ambitionen, finns en hel del på kanalen som inte går ut på att trycka ned nån annan. Boken om Antonio är ett steg i rätt riktning och som objektiv, oberoende och utomstående hoppas man på mer!
Citera
2025-02-19, 23:48
Avslutad
Citat:
Anjo är inte en ny Joakim Lundell - och kommer aldrig utan hjälp nå samma nivå som honom på att producera content. Men han har ambitionen, finns en hel del på kanalen som inte går ut på att trycka ned nån annan. Boken om Antonio är ett steg i rätt riktning och som objektiv, oberoende och utomstående hoppas man på mer!

Vilken jävla bok?
Citera
2025-02-19, 23:51
Medlem
Citat:
Ursäkta, men vad pratar du om?

Min uppgift är inte att hjälpa dig tolka text. Vill påminna att denna tråd handlar om Anjo, och inte Axel.

Fråga: vad är din åsikt beträffande att Anjo kallat Linnea för "hink" och "knulldocka" i flertalet publicerade videos?
Citera
2025-02-19, 23:52
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Någon trycker till baronen och övriga sektens patetiska försvar av Anjo:

https://youtu.be/6DYjXsWIQ9Y?si=FevzgxprkvqbEHzh
Citera
2025-02-19, 23:53
Medlem
En sak jag funderar lite på är vilket friskt nytt påfund Anjo hittar på härnäst? Han har på kort tid chockat oss med att droppa en bok, har helt fearless ställt upp på intervjuer både i Riks och hos Cluee News. Känns som att karriären är inne i en golden age just nu och att endast fantasin sätter gränsen för hur stor Anjo kan vara bara ett par månader bort!

Vad tror ni nästa stora grej blir? Kommer han satsa på mer linjär-TV-anpassas produktion, och kanske få ett eget program i TV4? För man vågar knappast gå så långt att man hoppas på att Netflix signar kontrakt.
Citera
2025-02-19, 23:56
Medlem
Citat:
Axels banger? Vad - mer exakt - betyder det?
Det vill du inte veta, då du tkr det är tråkigt att lyssna på Axel. Efter en snabb titt på dina tidgare inlägg kan jag konstatera att du verkar vara ganska förtjust i Anjo, Chrippa och Motvikt. Föreslår att du kilar över till YouTube och återigen bingear dig igenom deras kanaler från början till slut. Repetition föder och göder affektion❤️
Tror det är fler än jag i denna tråd som är ytterst glada att Axel är som du säger ”besatt av Anjo”.
Det kom i rättan tid så att säga.
Citera
2025-02-20, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Vilken jävla bok?

Menade dokumentären, ganska självklart egentligen att det var den jag menade om man vet något överhuvudtaget om Anjo. Förstår egentligen inte varför man ens är här om man inte fattar det
Citera
2025-02-20, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Någon trycker till baronen och övriga sektens patetiska försvar av Anjo:

https://youtu.be/6DYjXsWIQ9Y?si=FevzgxprkvqbEHzh
Se där, det kanske finns hopp om mänskligheten!
Och att han kallar sig MedVikt🤣
Citera
2025-02-20, 00:19
Medlem
Citat:
Det vill du inte veta, då du tkr det är tråkigt att lyssna på Axel.

Förstår att du inte vill utveckla din trångsynta och långsökta teori om att Anjo syns bland andra människor .. p.g.a. ”Axels banger”? Men jag skrattade iallafall länge och högt även om jag inte fick en sequel av dig, som skulle förklara hur du kunde tänka så galet fel.

Citat:
Efter en snabb titt på dina tidgare inlägg kan jag konstatera att du verkar vara ganska förtjust i Anjo, Chrippa och Motvikt.

Vad kul för dig att du tog en snabbkurs i att utbilda dig till certifiera psykopathenko-olog, jag hoppas innerligt att du kände att den resan var värt det! För vad kan vara bättre att lägga sin tid på än att scrolla igenom ett random flashback-kontos inlägg?

Citat:
Föreslår att du kilar över till YouTube och återigen bingear dig igenom deras kanaler från början till slut. Repetition föder och göder affektion❤️
Tror det är fler än jag i denna tråd som är ytterst glada att Axel är som du säger ”besatt av Anjo”.
Det kom i rättan tid så att säga.

Ja, alltså det får väl fler än du vara. Det är inte så att jag tar illa upp av att du tycker så och börjar försöka diagnostisera dig på samma sätt ett 10-tal konton här gjorde mot mig så fort jag föreslog att Anjo borde satsa mer på att skapa content än att nappa på ett maniskt trolls (Axel) krokar.

Men det var kul! Så länge folk bara maniskt pratade om axel här som personen hela världen kretsar kring och flödade uppmaningar att Anjo skulle debattera mot Axel och hej och hå hit o dit så var tydligen allt lugnt, men så fort jag istället hade en annorlunda tagning på det här att Axel ur Anjos perspektiv bara var en tillfällig incident som avhandlades och avfärdades snabbt så hette det plötsligt att jag var maniskt besatt av Axel

Ni är lite roliga när ni har så värdelös självinsikt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in