Citat:
Ursprungligen postat av
Badrumsbadkar
Det vill du inte veta, då du tkr det är tråkigt att lyssna på Axel.
Förstår att du inte vill utveckla din trångsynta och långsökta teori om att Anjo syns bland andra människor .. p.g.a. ”Axels banger”? Men jag skrattade iallafall länge och högt även om jag inte fick en sequel av dig, som skulle förklara hur du kunde tänka så galet fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Badrumsbadkar
Efter en snabb titt på dina tidgare inlägg kan jag konstatera att du verkar vara ganska förtjust i Anjo, Chrippa och Motvikt.
Vad kul för dig att du tog en snabbkurs i att utbilda dig till certifiera psykopathenko-olog, jag hoppas innerligt att du kände att den resan var värt det! För vad kan vara bättre att lägga sin tid på än att scrolla igenom ett random flashback-kontos inlägg?
Citat:
Ursprungligen postat av
Badrumsbadkar
Föreslår att du kilar över till YouTube och återigen bingear dig igenom deras kanaler från början till slut. Repetition föder och göder affektion❤️
Tror det är fler än jag i denna tråd som är ytterst glada att Axel är som du säger ”besatt av Anjo”.
Det kom i rättan tid så att säga.
Ja, alltså det får väl fler än du vara. Det är inte så att jag tar illa upp av att du tycker så och börjar försöka diagnostisera dig på samma sätt ett 10-tal konton här gjorde mot mig så fort jag föreslog att Anjo borde satsa mer på att skapa content än att nappa på ett maniskt trolls (Axel) krokar.
Men det var kul! Så länge folk bara maniskt pratade om axel här som personen hela världen kretsar kring och flödade uppmaningar att Anjo skulle debattera mot Axel och hej och hå hit o dit så var tydligen allt lugnt, men så fort jag istället hade en annorlunda tagning på det här att Axel ur Anjos perspektiv bara var en tillfällig incident som avhandlades och avfärdades snabbt så hette det plötsligt att jag var maniskt besatt av Axel
Ni är lite roliga när ni har så värdelös självinsikt