2023-12-12, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det blev nog ingenting... men anjo söker nya heta fängelsekunder att intervjua, senast var det Kinesen...
Mm, lika ointressant som han själv.
Citera
2023-12-13, 19:32
Medlem
Hugin86s avatar
Någon som vet om cluee anmält anjo efter hans hot. Efter som cluee inte tagit upp han i nyheterna. Han brukar vanlig inte va tyst ju
Citera
2023-12-13, 19:46
Avslutad
Anjo är i fjällen med Jocke och Chrippe...
Anjo har köpt? eller fått ett legoset, kvalitetstid för sig själv... Lisen och yngsta är med, har inte sett twinsen...
Hur länge kommer "männen" vara best buddies?
Citera
2023-12-13, 19:51
Medlem
Citat:
Anjo har köpt? eller fått ett legoset, kvalitetstid för sig själv... Lisen och yngsta är med, har inte sett twinsen...

Inte så långt och när det väl händer kommer Anjo i vanlig ordning bli besatt av att sänka sin motståndare. Fatta hur mycket skit han har samlat ihop om Jocke nu när de umgåtts.
Citera
2023-12-13, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Inte så långt och när det väl händer kommer Anjo i vanlig ordning bli besatt av att sänka sin motståndare. Fatta hur mycket skit han har samlat ihop om Jocke nu när de umgåtts.
Ja just det 😳

Han spelar ju in alla telefonsamtal och skärmdumpar ju allt!
Han lär ha ett redigt bibliotek på Jocke nu.
Citera
2023-12-13, 19:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Någon som vet om cluee anmält anjo efter hans hot. Efter som cluee inte tagit upp han i nyheterna. Han brukar vanlig inte va tyst ju

Han kan ju alltid anmäla att Anjo hänger ut hans barn olovligen på yt
Citera
2023-12-13, 20:28
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han kan ju alltid anmäla att Anjo hänger ut hans barn olovligen på yt
Tro mig, youtube har fått in några regelbrott senaste veckan

Hänga ut Cluues barn var ett enormt övertramp men det bryr sig inte psykopaten om när han rullar fram som en ångvält.

Snart har han gjort sig ovän med Jockiboy och Chrippa också. Konstigt att Chrippa och Anjo kommer överens egentligen då Chrippa hatar fetton.

Han fettomobbar honom förmodligen, ingen går säker när gaphalsen drar igång.
Citera
2023-12-13, 20:36
Avslutad
Anjos vapendragare Vad är problemet roar sig med att håna döva blinda stumme och lama på tt. Lite märkligt med tanke på att båda säger sig värna om dem som är svaga i samhället

https://www.youtube.com/watch?v=Dfz174gWEgs&t=1s

Han kör det som nån typ av skämt men med tanke på vem han utger sig för att vara så tycker jag det är sjukt

Anjo och Lisen är inte omtyckta av vissa grannar. Det förvånar mig inte för jag hade inte velat ha dem som grannar
Senast redigerad av Goldentie 2023-12-13 kl. 21:33.
Citera
2023-12-13, 21:42
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Twinsen var med i Chrippas video när dem var i leksaksbutiken.
Citera
2023-12-13, 21:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjos vapendragare Vad är problemet roar sig med att håna döva blinda stumme och lama på tt. Lite märkligt med tanke på att båda säger sig värna om dem som är svaga i samhället

https://www.youtube.com/watch?v=Dfz174gWEgs&t=1s

Han kör det som nån typ av skämt men med tanke på vem han utger sig för att vara så tycker jag det är sjukt

Anjo och Lisen är inte omtyckta av vissa grannar. Det förvånar mig inte för jag hade inte velat ha dem som grannar
Kan tänka mig att Anjo för endel liv, inte bara när han förflyttar sig mellan soffan, sängen och toan...

Att trycka ner andra är det enda dessa vuxenbebisar klarar av.

https://youtu.be/e8pLZIUdnF4?si=5-6lEFybrbuKUdAf
Kolla in denna, när Doktor Pönta förklarar hur bra han är och hur dåliga andra är
Citera
2023-12-13, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Twinsen var med i Chrippas video när dem var i leksaksbutiken.
Ah, okej.
Jag undrar om mödrarna har glädje av varandra🙄
Citera
2023-12-13, 22:13
Medlem
Lassemannen33s avatar
Nu kommer jag antagligen få en bekant mindre om hen läser tråden, eller om banjo läser det här och listar ut vem som pratat.

Men anjo har varit otrogen! Kanske Inte den värsta sorten av otrohet, men han har tydligen skrivit med en tjej på ett sätt man inte gör när man är i ett förhållande, som det verkar så är det lite som när chrippa kåtade ner sig i ett barn som han senare blev tillsammans med. "Ett fan" (Dock så är denna tjej 30+), så bara chrippa det är peddo varning på😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in