Citat:
Ursprungligen postat av
shackihorsie
Finns det några som saknar självinsikt så mycket som gubbarna i "sekten" de kallar lokal för "besatt" för att han gjort några videos och storys om Anjo, vad tycker de själva att de varit av Linnea och Chrippa då med tanke på att de gjort hundratals om inte tusentals videos och storys?
Anledningen till att han vägrar säga emot Lokal är uppenbar, han kan inte, han vet inte vad han ska säga och det gäller också resten av gubbarna. Magiskt att se att de för en gångs skull fått mothugg av människor som uppenbart är mer intelligenta och att det blir så tydligt att de inte klarar av att komma med några svar. Tex Simon "vadärproblemet" hastaggar med #räkhjärna i kommentarer på instagram och tror att han bara ska komma undan med det och sen när människor svarar med rimlig och vettig kritik så ekar det tomt.
Dessa gubbar har kommit undan för att deras publik består av dumma människor, på tiden att de blir ifrågasatta för deras idioti.
Nu vet jag inte om jag skulle kalla Lokal intelligent direkt (han har mycket i bagaget själv), men den här gången är jag 100% på hans sida. Anjo säger att han ställer upp på en intervju på olika poddar/Youtube, nu har Lokal öppet bjudit in honom. Kommer Anjo våga anta inbjudan eller står han inte för sitt ord? Lokal säger mycket bra saker i sin video, men Anjo verkar inte vilja lyssna på kritiken.
Lokal säger även att offret inte ville delta i filmen, om detta stämmer så betyder det att det är endast vittnen och gärningsmännens sida som kommer fram i filmen. Inget om hur BO har mått efter allt detta, hon har ju antagligen inte mått bra efter den här händelsen. Läste för övrigt att Antonio har kriminella kopplingar, om det stämmer så hoppas jag att det framgår i filmen.