Citat:
Och nu. Mina Damer och Herrar här..
( trumvirvel)
Människan sitter och pratar om hur Hasan inte ser henne som ” flickvänsmaterial”, trots allt hon gjort för honom i helgen.
( Ålat i ”finsk kärringfylla” på golv i paljettklänning från maskeradbutik och visat osmakligt skrev med svamptunga dinglandes utanför torra läppar )
Tack Marcus, åter! För delning på YT!
För detta avskum till människa!
( trumvirvel)
Människan sitter och pratar om hur Hasan inte ser henne som ” flickvänsmaterial”, trots allt hon gjort för honom i helgen.
( Ålat i ”finsk kärringfylla” på golv i paljettklänning från maskeradbutik och visat osmakligt skrev med svamptunga dinglandes utanför torra läppar )
Tack Marcus, åter! För delning på YT!
För detta avskum till människa!
Ja man kan för allt i världen inte fatta hur Hassan kan tänka så! Vadå var det inte härligt att se hennes shame of walk hem till sitt hostel efter natten med Jonas, som hon följt med från krogen på juldagen
Och ålandet på golvet med skrevet i fokus ger också härliga flickvänsvibbar. Har hon precis NOLL självinsikt?? Han är ju dessutom muslim, vet ej grad på hur troende men dricker gör han ju, kan lova att han tycker det är jobbigt att hon fläker ut sig oavsett religion... Dessutom, han är förmodligen alkis själv, men hennes level är en annan... Hon är ju inte smart heller, han har varit tydlig med hur han hatar hennes lajvande och så har hon pratat öppet om hans kateter osv osv...klart som tusan att han inte vill ha en relation med henne. Men nu säger hon alltså att NU MINSANN är det över, för 70elfte gången på en månad, för nu har han talat klarspråk. Hon är tyvärr snart där igen...hon är ju käääär och SÅ OROLIG FÖR HONOM
Mitt i allt kände jag ändå för första gången på länge att det var lite synd om henne...ovanlig känsla och säkert bara tillfällig. Men det är väl för att man vet hur ont det gör att vara olyckligt kär. Hon behöver däremot fokusera på barnen sina istället, styra upp sin skit för dem. Gubbar ska inte komma på 1:a prio i hennes sits!