2025-01-14, 20:26
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Och nu. Mina Damer och Herrar här..
( trumvirvel)

Människan sitter och pratar om hur Hasan inte ser henne som ” flickvänsmaterial”, trots allt hon gjort för honom i helgen.

( Ålat i ”finsk kärringfylla” på golv i paljettklänning från maskeradbutik och visat osmakligt skrev med svamptunga dinglandes utanför torra läppar )

Tack Marcus, åter! För delning på YT!

För detta avskum till människa!

Ja man kan för allt i världen inte fatta hur Hassan kan tänka så! Vadå var det inte härligt att se hennes shame of walk hem till sitt hostel efter natten med Jonas, som hon följt med från krogen på juldagen Och ålandet på golvet med skrevet i fokus ger också härliga flickvänsvibbar. Har hon precis NOLL självinsikt?? Han är ju dessutom muslim, vet ej grad på hur troende men dricker gör han ju, kan lova att han tycker det är jobbigt att hon fläker ut sig oavsett religion... Dessutom, han är förmodligen alkis själv, men hennes level är en annan... Hon är ju inte smart heller, han har varit tydlig med hur han hatar hennes lajvande och så har hon pratat öppet om hans kateter osv osv...klart som tusan att han inte vill ha en relation med henne.

Men nu säger hon alltså att NU MINSANN är det över, för 70elfte gången på en månad, för nu har han talat klarspråk. Hon är tyvärr snart där igen...hon är ju käääär och SÅ OROLIG FÖR HONOM

Mitt i allt kände jag ändå för första gången på länge att det var lite synd om henne...ovanlig känsla och säkert bara tillfällig. Men det är väl för att man vet hur ont det gör att vara olyckligt kär. Hon behöver däremot fokusera på barnen sina istället, styra upp sin skit för dem. Gubbar ska inte komma på 1:a prio i hennes sits!
Citera
2025-01-14, 21:17
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja man kan för allt i världen inte fatta hur Hassan kan tänka så! Vadå var det inte härligt att se hennes shame of walk hem till sitt hostel efter natten med Jonas, som hon följt med från krogen på juldagen Och ålandet på golvet med skrevet i fokus ger också härliga flickvänsvibbar. Har hon precis NOLL självinsikt?? Han är ju dessutom muslim, vet ej grad på hur troende men dricker gör han ju, kan lova att han tycker det är jobbigt att hon fläker ut sig oavsett religion... Dessutom, han är förmodligen alkis själv, men hennes level är en annan... Hon är ju inte smart heller, han har varit tydlig med hur han hatar hennes lajvande och så har hon pratat öppet om hans kateter osv osv...klart som tusan att han inte vill ha en relation med henne.

Men nu säger hon alltså att NU MINSANN är det över, för 70elfte gången på en månad, för nu har han talat klarspråk. Hon är tyvärr snart där igen...hon är ju käääär och SÅ OROLIG FÖR HONOM

Mitt i allt kände jag ändå för första gången på länge att det var lite synd om henne...ovanlig känsla och säkert bara tillfällig. Men det är väl för att man vet hur ont det gör att vara olyckligt kär. Hon behöver däremot fokusera på barnen sina istället, styra upp sin skit för dem. Gubbar ska inte komma på 1:a prio i hennes sits!

Hon är inte "tjär" i Hasan, mer än att han är länken till den lägenhet hon ser som sin. "Flickvänsmaterial", jo, tjena. Tycker mig se en "röd glittertråd" i Pias förtjusning för Hasan...när det blir helg.
Det ska ju klunkas pissgult vin på helgen, o det är väl roligare att göra det i en lägenhet där hon kan gå "all-in", i stället för att skärpa till sig på lokal eller det hostel hon för tillfället kamperar på.

Snart dax för löskekvinnan att leta upp ett nytt offer...
Citera
2025-01-14, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Och nu. Mina Damer och Herrar här..
( trumvirvel)

Människan sitter och pratar om hur Hasan inte ser henne som ” flickvänsmaterial”, trots allt hon gjort för honom i helgen.

( Ålat i ”finsk kärringfylla” på golv i paljettklänning från maskeradbutik och visat osmakligt skrev med svamptunga dinglandes utanför torra läppar )

Tack Marcus, åter! För delning på YT!

För detta avskum till människa!
Finsk kärringfylla🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 paljettklänning från maskerad butik hahahahahhahaha. fy fan vad bra beskrivet
Citera
2025-01-14, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LenaLar
Mer gällande hennes tid på Vattenfall finns i detta klipp:

https://www.youtube.com/watch?v=dY95inD7NH8

Säger bl.a. att hon jobbade där i åtta månader och sades upp i oktober 2019. Även en del mer intressant om vad som hände samtidigt under den tiden.
Konsult Pia hade säkert hardcore sex med chefen på skrivbordet och blev påkommna😁
Citera
2025-01-14, 22:28
Medlem
mingtians avatar
Vilken dag ska man besöka lilla Wien för att ha en chans att stöta på denna pudding?
Citera
2025-01-14, 22:49
Medlem
afraidofmatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Vilken dag ska man besöka lilla Wien för att ha en chans att stöta på denna pudding?

Alla!
Citera
2025-01-14, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuthgerT
Artiklar är ju så basic att en gymnasieungdom med E i betyg skulle kunna prestera bättre, inget man accepterar från en konsult som kostar massa pengar.

Sen...vi ska nog ta detta med konsult med en nypa salt. Det finns inga tydliga bevis att hon var konsult. Min hypotes är att det var nån slags praktik efter arbetslöshet eller liknande. Sån som man får i sex månader för att få lite erfarenhet och företaget får lite bidrag för det och möjlighet att lära upp nån billigt utifall det skulle funka med anställning

Oj.. med tanke på hur ”intelligent och utbildad” folk påstått att hon egentligen är hade jag förväntat mig lite bättre meningsuppbyggnad och språkbruk. Hennes artiklar kändes lite som ett skolprojekt man fått i hemläxa och lämnat in någon gång under högstadiet.
Vi vet redan att utbildningen var en bluff, nu börjar jag tro att hon inte var speciellt intelligent från början heller. Trodde dumheten kommit till på senare år men det kanske inte var på topp redan innan alkoholen kom in i bilden.

Nu argumenterar hon i kommentarerna på Tiktok att Hassan aaaldrig tidigare sagt att de inte är ett par och att han inte vill vara tillsammans. Varje gång de har bråkat har hon lagt upp klipp eller haft live och beklagat sig över vilket as han är som inte vill vara ihop och säger att han inte är hennes pojkvän vilket är sjukt eftersom hon enligt sig själv är ett kap som flickvän och det är ”his loss”. Men NUUU har han för första gången sagt det. Minnet är bra men kort verkar det som?
Citera
2025-01-14, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Konsult Pia hade säkert hardcore sex med chefen på skrivbordet och blev påkommna😁

Det har stått i flera äldre inlägg i tråden att hon fick sparken då kollegor var obekväma med henne pga närmanden och sexuella trakasserier. Jag kan inte bekräfta något då jag tack och lov aldrig jobbat med henne, men skulle inte bli chockad om det faktiskt var sant. En dag kanske en gammal kollega träder fram och berättar hur det ligger till.
Citera
2025-01-14, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Det har stått i flera äldre inlägg i tråden att hon fick sparken då kollegor var obekväma med henne pga närmanden och sexuella trakasserier. Jag kan inte bekräfta något då jag tack och lov aldrig jobbat med henne, men skulle inte bli chockad om det faktiskt var sant. En dag kanske en gammal kollega träder fram och berättar hur det ligger till.
Det hade varit jäkligt intressant att få veta sanningen om detta
Citera
2025-01-14, 23:54
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Hon la upp en story om det idag när hon var på dåligt humör, enligt henne hade hon precis betalat av sitt CSN lån för hon gillar inte att ha lån. Och alla som hade kvar lån var typ.. losers, som det lät 😂
Jaha ja jag såg den storyn men missa totalt den biten. Åh precis som vanligt då, alla är losers 🤣

Och CSN med så låg ränta.. Åååh vad hon bara skjuter sig i foten hela tiden.
Citera
2025-01-15, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Jaha ja jag såg den storyn men missa totalt den biten. Åh precis som vanligt då, alla är losers 🤣

Och CSN med så låg ränta.. Åååh vad hon bara skjuter sig i foten hela tiden.

De flesta ”losers” som har kvar CSN lån har nog rena underkläder och tak över huvudet så jag skulle inte kasta sten i glashus om jag var henne 😂
Citera
2025-01-15, 00:21
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
De flesta ”losers” som har kvar CSN lån har nog rena underkläder och tak över huvudet så jag skulle inte kasta sten i glashus om jag var henne 😂
Ja men verkligen, de flesta av oss CSN-losers tjänar nog pengar också 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in