2025-01-13, 21:57
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Hon är fin.

Well...Hon är FIN(ito)...Snart dax att deklarera! Med tanke på att hon gjort en förlust gällande försäljningen av lägenheten, så skulle hon nog tänka på att deklarera...(eller kanske inte när det gäller motvallskärringen Pia Pissfitta) kan tänkas att hon får in några spänn extra för Kronkalle att lägga vantarna på!
Citera
2025-01-13, 22:00
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Snaskan är ute i kylan igen,har betalat sin CSN-skuld. Vilken bragd för en ”Miljonärska”.
Hon borde gå till läkaren också, före nästa helgfylla, osmakligt skrevandes på golv i billig paljettklänning.

Om inte annat, så för att låta undersöka den svampiga tungan som ständigt hamnar utanför munnen.

Hon har tur som en tokig, kärringen...nu är det åter milda nätter. Nätterna hon tillbringade hos Hasan, kaxigt snuskande, har haft minus ner till 7.
Citera
2025-01-13, 22:18
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hon har tur som en tokig, kärringen...nu är det åter milda nätter. Nätterna hon tillbringade hos Hasan, kaxigt snuskande, har haft minus ner till 7.

Hon är vedervärdig på alla vis, så hoppas ” turen” vänder. För hon förtjänar den inte.
Citera
2025-01-13, 22:37
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Okej då fick jag tillslut fått tag på Kronofogden där Pias fd bostadsrättsförening är den ända sökande som vill få betalt 16 163 kr.

Det var den ända skulden som fanns hos kronofogden för tillfället, inte roligare än så tyvärr, sedan återstår det väl att se om Pia betalar eller inte.
Snart finns 5 till skulder där. Underhållet bland annat
Citera
2025-01-13, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Vi får hoppas att hon struntar i det där läkarbesöket så att frånvaron kan användas som skäl till tvångsförvaltare.
Då kanske hon äntligen får den vård hon behöver.
Skulle hon få förvaltare innebär det ändå inte vård mot hennes vilja även om delen Sörja för person ingår i uppdraget, tvångsvård är ett helt separat beslut av annan instans.
Citera
2025-01-13, 22:42
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Hon har tydligen betalat av CSN-lånet nu, lånet med så låg ränta man kan få. Man kan tycka prio borde vara de andra fakturorna och skulder som inte är på jättehöga summor nu - men kan bli dryga när de skickas vidare. Så långt tänker hon nog inte. Däremot tänkte hon till lite när hon betalade CSN, tror 100% hon gjorde det för att visa att hon kan sköta sin ekonomi och inte behöver förvaltare 😂
Hur vet du att hon betalat av CSN? Vet du summa också?
Citera
2025-01-13, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Hur vet du att hon betalat av CSN? Vet du summa också?

Hon la upp en story om det idag när hon var på dåligt humör, enligt henne hade hon precis betalat av sitt CSN lån för hon gillar inte att ha lån. Och alla som hade kvar lån var typ.. losers, som det lät 😂
Citera
2025-01-13, 23:06
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Skulle hon få förvaltare innebär det ändå inte vård mot hennes vilja även om delen Sörja för person ingår i uppdraget, tvångsvård är ett helt separat beslut av annan instans.

Det vet jag, men tänker att hon förmodligen skulle bli mer medgörlig och mottaglig för vård frivilligt om pengarna stryps.
Citera
2025-01-13, 23:14
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det vet jag, men tänker att hon förmodligen skulle bli mer medgörlig och mottaglig för vård frivilligt om pengarna stryps.

Det kommer hon INTE att bli...snarare tvärtom...Dessutom så tror jag att hon kommer att få betala själv...då hon har pengar.
Och att få Pia att betala för att bli av med något som hon anser vara hennes självklara rättighet att göra...hinka vin morgon, middag, kväll...jo-tjena till att lyckas med det.

Om Pias pengar stryps, ja, jävlars...intressant tanke på vad hon skulle ta sig till....ingen skulle nog missa vad hon skulle tycka om det.
Citera
2025-01-13, 23:18
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Det kommer hon INTE att bli...snarare tvärtom...Dessutom så tror jag att hon kommer att få betala själv...då hon har pengar.
Och att få Pia att betala för att bli av med något som hon anser vara hennes självklara rättighet att göra...hinka vin morgon, middag, kväll...jo-tjena till att lyckas med det.

Om Pias pengar stryps, ja, jävlars...intressant tanke på vad hon skulle ta sig till....ingen skulle nog missa vad hon skulle tycka om det.

Hon skulle väl inte kunna göra så mycket egentligen. Fejka att vara medgörlig ett tag tills att hon slipper förmyndaren är väl hennes enda chans att få tillbaka pengarna i det fallet
Citera
2025-01-14, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Typ så ja.
Pisskärringen tillbaka på hostel. Varm korv på SevenEleven, vin per glaset på diverse syltor.
Till Helgen ” göra HasanGubben avundsjuk”, i billig paljettklänning, grisigt bordsskick när trycker in en tugga räkmacka i oborstad gröngrå mun och åmar sig ( förhoppningsvis med trosorna på, ingen vill se vårtor eller annat?) framför övrigt tomt dansgolv.

Kanske bara med den skillnaden nu, att kärringen betalat någon skuld? För att ” visa” att hon klarar av/är rädd?

Oavsett läkarbesöket, så är ärendet inte avskrivet? Och ska väl inte vara?

FylleOrgien på golvet i Älvsjö nu senast, talar väl sitt tydliga språk?
Ja fy satan jag såg när härket krålade på golvet pissfull
Citera
2025-01-14, 08:33
Medlem
MaeWests avatar
Kvällsmålet intogs på Pizzeria Michelangelo i gamla stan. Sån där Ozzo Boscu(Stavning?) o givetvis livets vatten...pissgult vin. (Det mesta i färg "Pissgult" verkar gillas av Pia pissfitta.)

Hon "bor" ju nu i gamla stan, så självklart går man på lokal där man bor...vingelavståndet blir ju kortare. Verkade som någon anställd undrade vad hon gjorde när hon satt där o höjde glaset framför mobilen. Pia lade sig till bästa fnissminen, deklarerade att "Jag är på, harkel, harkel, TT" varvid den anställde gick vidare. Kanske kan stöta på patrull när Pia agerar som att "Kolla, jag är ju bara bäst...som vanligt"!

Klippet finns hos de Morte på YT...och nu inväntar åtminstone jag en jävla massa klipp med en allt mer härsken o bitter Pia som säger sig inte vara "flickvänsmaterial" åt en man som helt uppenbart aldrig sett Pia som detta...
Kan hända att hon är åter till helgen...har märkt ett mönster hos Pia...när det blir helg, ockuperar hon Hasan, blir Tjär, krälar på golv o får respass när vardagen anländer....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in