Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-12, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Skrev tills J's "frågelåda" varför man bokar spa & semestrar när man har så mycket skulder.

Svaret jag fick i ett privat meddelande:
Allt vi bokat hittills har vi fått gratis via samarbeten, utan det hade vi inte kunnat. Sen att man har skulder behöver väl inte betyda att man måste låsa in sig och inte göra någonting? Finns ju avbetalningsplaner och uppgörelser som även kan ge utrymme för att kunna leva ett drägligt liv ändå. 🤷🏼‍♂️
Fråga om det ingår att betala underhåll i avbetalningsplanen
Citera
2025-01-12, 18:00
Medlem
Citat:
Skrev tills J's "frågelåda" varför man bokar spa & semestrar när man har så mycket skulder.

Svaret jag fick i ett privat meddelande:
Allt vi bokat hittills har vi fått gratis via samarbeten, utan det hade vi inte kunnat. Sen att man har skulder behöver väl inte betyda att man måste låsa in sig och inte göra någonting? Finns ju avbetalningsplaner och uppgörelser som även kan ge utrymme för att kunna leva ett drägligt liv ändå. 🤷🏼‍♂️

Går det så dåligt för dessa hotell och campingar att de måste ha samarbeten med B influencers (ja P räknas väl inte till de stora influencers även om hon har en egen tråd på fb). Sedan att skriva att man bokat hotell och familjesemester som om man gjort en vanlig bokning. Är väl mer transparent om man skriver direkt att det rör sig om samarbeten. Så länge det reklammarkeras och skattas som inkomst får hon åka till Maldiverna utan att jag har något att anmärka.
Citera
2025-01-12, 19:03
Medlem
nintendoKalles avatar
Måste ändå vara rätt gött när man som hyresvärd kan få uthyrt till såna här suckers som fixar i ordning det mesta i huset för egna pengar/material.
Höjer värdet på bostaden utan att det kostar ett öre!
Citera
2025-01-12, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Fråga om det ingår att betala underhåll i avbetalningsplanen

Blockad av båda 😂😂
Jävla fegisar
Citera
2025-01-12, 20:03
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vad har han för Ig namn? Är det ett öppet konto eller?

L*nusvidecarlss#n

*=i
#=o

Vet inte om öppen, jag följer honom
Citera
2025-01-12, 20:06
Medlem
Citat:
Blockad av båda 😂😂
Jävla fegisar

Och båda två skriver ju alltid att "har man någon fråga så ska man fråga privat för då kan vi ha en diskussion"

Så mycket var det löftet värt, jävla smilfinkar.

Snart blir ditt konto säkert uthängt också för att vara ett fb troll "som bara haaatar"
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-01-12 kl. 20:10.
Citera
2025-01-12, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Och båda två skriver ju alltid att "har man någon fråga så ska man fråga privat för då kan vi ha en diskussion"

Så mycket var det löftet värt, jävla smilfinkar.

Snart blir ditt konto säkert uthängt också för att vara ett fb troll "som bara haaatar"
Grynet är ju också alldeles upprörd över att vi inte tar saker direkt med dom eller försöker lära känna dom, men även jag är blockad sedan en tid tillbaka så då kvarstår ju bara Flashback för vidare diskussion
Citera
2025-01-12, 21:43
Medlem
Tänker på det här som Pannan uppenbarligen pratar med sina vänner om, att Joakim inte direkt är någon tillgång där hemma vare sig ekonomiskt eller handgripligen. Det visar sig ju tydligt om Ebba är så "mammig" att hon inte ens kan låta bli att skrika när Pannan lämnar rummet.
Båda två har ju varit hemma med henne i åtta månader, exakt lika mycket och tillsammans.
Vad har Joakim sysslat med under den tiden egentligen då han uppenbarligen inte har något starkt band till dottern (förutom alla stageade bilder till hans sociala medier)?
Citera
2025-01-12, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Går det så dåligt för dessa hotell och campingar att de måste ha samarbeten med B influencers (ja P räknas väl inte till de stora influencers även om hon har en egen tråd på fb). Sedan att skriva att man bokat hotell och familjesemester som om man gjort en vanlig bokning. Är väl mer transparent om man skriver direkt att det rör sig om samarbeten. Så länge det reklammarkeras och skattas som inkomst får hon åka till Maldiverna utan att jag har något att anmärka.

Det kostar inte hotellen jättemycket att göra en sån tjänst och samtidigt ger det ändå en del reklam

Jag vet tex en som följer p lite halvt och var jättesugen på böda i somras pga hennes inlägg
Citera
2025-01-12, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsfingret
L*nusvidecarlss#n

*=i
#=o

Vet inte om öppen, jag följer honom

Privat, men jäääättefint
Citera
2025-01-12, 21:49
Medlem
Vet inte om jag missat något men j skrev p arbetar som
Inredare?
Citera
2025-01-12, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Vet inte om jag missat något men j skrev p arbetar som
Inredare?

Reagerade på samma sak. Pannan har aldrig jobbat en dag som inredare (mer än på hobbynivå) så de ljuger som vanligt, utan att ens märka av det själva längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in