2025-01-12, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Grynet är ju också alldeles upprörd över att vi inte tar saker direkt med dom eller försöker lära känna dom, men även jag är blockad sedan en tid tillbaka så då kvarstår ju bara Flashback för vidare diskussion

Ja men precis, nu vet ju alla att Pannans vapendragare läser tråden inlägg för inlägg men de brukar märkligt nog alltid utebli när det kommer till såna här frågor. För det ser inte bra ut för Pannan att hon faktiskt inte vågar möta den personliga kritiken hon gapar om.

Kanske behövs det mer bag-in-box och en helgkväll för att råttan ska våga svara på alla som inte skickar handhjärtan.
Citera
2025-01-12, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Reagerade på samma sak. Pannan har aldrig jobbat en dag som inredare (mer än på hobbynivå) så de ljuger som vanligt, utan att ens märka av det själva längre.

Hon funderade väl lite halvt på att bli det men hon påbörjade väl aldrig utbildningen ens?
Citera
2025-01-12, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Vet inte om jag missat något men j skrev p arbetar som
Inredare?
Han skriver ju också att han jobbar så snickare men det gör han väl inte? Är han ens klar med sin utbildning än? Låt oss hoppas att han inte är färdig än med tanke på den där horribla stjärnan han snickrade ihop i julas 😂😂😂😂😂😂😂😂
Citera
2025-01-12, 23:51
Medlem
Citat:
Han skriver ju också att han jobbar så snickare men det gör han väl inte? Är han ens klar med sin utbildning än? Låt oss hoppas att han inte är färdig än med tanke på den där horribla stjärnan han snickrade ihop i julas 😂😂😂😂😂😂😂😂

Han skrev att han var ny på företagrt men jobbade tydligen på ett företag som hette A partner, om jag inte minns fel?
Citera
2025-01-12, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Reagerade på samma sak. Pannan har aldrig jobbat en dag som inredare (mer än på hobbynivå) så de ljuger som vanligt, utan att ens märka av det själva längre.

Men hon jobbade väl timmar på ett homestylingföretag innan? Men bytte till Dagab för att hon blev gravid och ville höjja SGIn.

Sedan vet jag ej om man kan kalla sig inredare utan någon formell utbildning. Men det låter säkert bra i deras öron. Allt går ju att töjja lite på, så länge det är till deras fördel.
Citera
2025-01-13, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Han skrev att han var ny på företagrt men jobbade tydligen på ett företag som hette A partner, om jag inte minns fel?

Jag gissar att den här totala katastofen till snickare fortfarande är lärling, då han var såå stolt över att tom fått byta lite lås på dörrar och fått följa med "det härliga gänget ut".
Att byta lås på dörrar kan tom jag, och jag är verkligen inte utbildad snickare.

Jag börjar mer och mer tro att Joakim har en lätt IF, för han är stendum.
Citera
2025-01-13, 10:01
Medlem
Citat:
Okej, det missade jag. Jag fick för mig att han hade pausat sina studier när dom fick sin dödssjuka superprematur och att han bara hade gått hemma sedan dess, men då får man gratulera till avklarade studier i alla fall.
Citera
2025-01-13, 10:05
Medlem
Citat:
Men hon jobbade väl timmar på ett homestylingföretag innan? Men bytte till Dagab för att hon blev gravid och ville höjja SGIn.

Sedan vet jag ej om man kan kalla sig inredare utan någon formell utbildning. Men det låter säkert bra i deras öron. Allt går ju att töjja lite på, så länge det är till deras fördel.
Klart dom ljuger om titlar, dom ljuger ju om allt möjligt onödigt. Men jag tycker ändå att hon har ett bra öga för inredning, även om vissa DIY-projekt kan bli riktigt fula. Men dom hade inte behövt ljuga om det, att Patricia har ett intresse för inredning kan vi ju se, titel och utbildning eller inte.

Beträffande Joakims snickerikunskaper får vi väl se vad han kommer bidra med, inga fler stjärnor kan jag tänka mig i alla fall......
Citera
2025-01-13, 11:10
Medlem
Citat:
Han blev färdig och jobbade på någon firma en kort period.
Citera
2025-01-13, 11:13
Medlem
Citat:
Klart dom ljuger om titlar, dom ljuger ju om allt möjligt onödigt. Men jag tycker ändå att hon har ett bra öga för inredning, även om vissa DIY-projekt kan bli riktigt fula. Men dom hade inte behövt ljuga om det, att Patricia har ett intresse för inredning kan vi ju se, titel och utbildning eller inte.

Beträffande Joakims snickerikunskaper får vi väl se vad han kommer bidra med, inga fler stjärnor kan jag tänka mig i alla fall......
Stjärnan var väl inte något att skryta med men köksön tycker jag blev riktigt snygg! 😊
Citera
2025-01-13, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Stjärnan var väl inte något att skryta med men köksön tycker jag blev riktigt snygg! 😊
Det var väl för att Patricia var ledande i det bygget och inte lämnade den åt Joakim att bygga själv 😂
Citera
2025-01-13, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag tänkte förresten på en bordslampa som hon gjorde för ett tag sedan som jag tyckte blev ful, inte köksön
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in