2025-01-12, 15:30
Medlem
CoopColas avatar
Hur är kvalitén på blå nu förtiden i sthlm? Finns det mest fakes eller går det att lösa de "riktiga"?

Det är typ 15 år sedan jag själv höll på, så har dålig koll men hört att det finns mkt skit ute. Eller ska mannleta efter annat än just blå om man vill ha alpra?
Citera
2025-01-12, 16:00
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Hur är kvalitén på blå nu förtiden i sthlm? Finns det mest fakes eller går det att lösa de "riktiga"?

Det är typ 15 år sedan jag själv höll på, så har dålig koll men hört att det finns mkt skit ute. Eller ska mannleta efter annat än just blå om man vill ha alpra?

Ksalol innehåller Alprazolam men i ojämn styrka
Citera
2025-01-13, 11:32
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Ksalol innehåller Alprazolam men i ojämn styrka
Jo, jag vet. Men "på min tid" så var blåbären pålitliga och de flesta jag kom över var bra och jämna

Är det sämre nu förtiden, att de ofta är klena alt bankat med nån annan skit? Tänker sthlm
Citera
2025-01-18, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
20 mg? 3 st ? Alltså 60 mg xanor om dagen? Vad i helvete!! Aldrig ens sett dem i 20 mg
Tyck nu inte att jag är påtänd. Jag råkade skriva helt fel ang. styrkan.Detta gör ju det hela Crazy. Alltså det skall vara 3 stycken Xanor a 2 mg ! Tycker ni det är mycket ? Tacksam för svar igen 🙏
Citera
2025-01-20, 20:54
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsankarlsson
Tyck nu inte att jag är påtänd. Jag råkade skriva helt fel ang. styrkan.Detta gör ju det hela Crazy. Alltså det skall vara 3 stycken Xanor a 2 mg ! Tycker ni det är mycket ? Tacksam för svar igen 🙏

Jo 6 mg om dagen är mycket
Citera
2025-01-24, 19:44
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
Glömde fråga i mitt förra inlägg...

Nu när mitt samarbete med Xanor upphör efter ett år... det är inga problem att fimpa va när jag ätit 0.5 mg vid sänggåendet ibland 1 mg var tredje dag?

Man behöver väl inte trappa ned på sånt småbruk?

Mvh

nej förfaan
Citera
2025-01-24, 20:09
Medlem
litenbokstavs avatar
nån som vet hur det ser ut i gbg? är ksalolen tillbaka eller?
Citera
2025-01-24, 21:53
Medlem
AntiSociaL.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
nån som vet hur det ser ut i gbg? är ksalolen tillbaka eller?

Förmodligen slut då många frågar efter just ksalol. IMHO har ksalol inte varit värt att köpa sedan 2013-2014.*Men jag gissar att det kan komma tillbaka till sommaren eller tidig höst om du verkligen vill ha ksalol. Lycka till!
Citera
2025-01-26, 13:09
Medlem
swapzs avatar
Vad har hänt med dem blå ksalol? Har något hänt nere i Serbien eller varför denna långa torka?
Citera
2025-01-26, 13:38
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Vad har hänt med dem blå ksalol? Har något hänt nere i Serbien eller varför denna långa torka?
Det gjordes ett stort beslag av tabletter i maj förra året, är antagligen efterverkningar från det.
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/tullens-miljonbeslag-hittade-knark-i-dacken/

Citat:
Totalt beslagtog tullen 1 936 905 Ksalol-tabletter och över 21 000 tabletter av andra preparat.
Citera
2025-01-28, 17:15
Medlem
Flouvonnes avatar
Någon som vågat sig på att testa de indiska Rlam som tydligen ska vara 1mg alprazolam? Sett det märket och varianten dyka upp hos flera av de seriösa säljarna på nätet nu i brist på serbiska Ksalol.
Citera
2025-01-30, 18:00
Medlem
KringExs avatar
Tack och adjö Alprazolam! Jag tror inte att vi kommer att ses igen! Du är den benso som ger mig bäst effekt av alla bensodiazepiner som jag har provat. Ingen kommer i närheten av dig när det gäller att lindra ångestplågor så snabbt som möjligt! Eftersom att jag inte skjuter i mig substanser så är sublingualt (under tungan) den bästa metoden för mig. 2-3 mg Ksalol (korrekt doserade) under tungan började verka inom 3 minuter och det har ingen annan benso slagit!
Du gjorde mig alltid pigg och glad och boostade mitt självförtroende till skyarna!
MEN, du är den enda bensodiazepinen som har ställt till det för mig! Så många dumma saker jag har gjort i ditt sällskap! Du kunde verkligen göra mig hjärndöd, och inte bara det! Det värsta av allt var när du var tvungen att lämna mig och jag blev helt ensam. Vissa gånger blev jag så dålig att jag var tvungen att lägga in mig på beroendeenheten.

Jag kommer framöver bara att umgås med några av dina släktingar, främst Klonazepam.
Jag kommer enbart att bjuda hem dig om det är absolut nödvändigt och jag inte har något annat val. T ex om jag skulle använda amfetamin eller dylikt under en längre tid och får grov ångest vid avtändingen och den enda som finns är du. Annars så vill jag aldrig mer se dig!

Hej då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in