2026-07-22, 11:24
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Rezolam är mer jämna i styrka, har sett dom labbtestade och dom innehöll 0,8mg alpra. Ksalol kan innehålla allt mellan 0,4-1,2 mg, vissa kartor är helt verkningslösa. Så skulle köra rezolam, räkna ut vad som blir billigast.
Var har du sett dessa analyser?
Jag har aldrig fått verkningslösa ksalol.
Finns det analyser som visar att styrkan varierar?
Galenikas var i stort sätt den säkraste teston man kunde få tag på under väldigt många år.
Känns så himla konstigt om dom helt plötsligt inte kan dosera sina tabletter korrekt.
Det är ju inga snorungar som köper pulver från Kina och pressar med en tabpress dom beställt på wish utan det är ju faktiskt ett läkemedels företag.
Men sen skjuter ju toleransen iväg fort som fan så man upplever dom ju som feldoserade snart nog.

Jag har sålt stesolid som jag själv hämtat ut från apotek och fått dom kallade för "fejk"

Finns det analyser på ksalol som man kan få ta del av?
Citera
2026-07-22, 17:40
Medlem
Port-charlottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Galenikas var i stort sätt den säkraste teston man kunde få tag på under väldigt många år.
Känns så himla konstigt om dom helt plötsligt inte kan dosera sina tabletter korrekt.
Det är ju inga snorungar som köper pulver från Kina och pressar med en tabpress dom beställt på wish utan det är ju faktiskt ett läkemedels företag.
Men sen skjuter ju toleransen iväg fort som fan så man upplever dom ju som feldoserade snart nog.

Jag har sålt stesolid som jag själv hämtat ut från apotek och fått dom kallade för "fejk"

Tror du galenika läcker så har jäkla mycket tabletter?självklart är största delen hemma pressade av några tjomar som köpt pulver från Kina och vill kunna sälja dem som "ksalol"
Därav de ojåmna styrkorna i tabletterna
Citera
2026-07-22, 19:42
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank

Har bara sett flera analyser på Rezolam som visade ett jämnt värde på 0.8mg nyligen.

Ksalol har analyserats tidigare med väldigt varierande styrka och ibland tom substans,. Flualprazolam, bromazolam etc var vanligt för några år sedan om du kollar bakåt i tråden.

Ang varierande styrka på ksalol: Galenika försökte ju få in ksalol som generiskt alternativ till xanor på svenska apotek för några år sen men n fick nobben av läkemedelsverket pga just väldigt varierande styrka. Innehöll alltså inte 1mg alprazolam.

Så även om dom skulle vara "äkta" från fabriken så håller dom ej dosering korrekt.

Men nu är det ju så att väldigt mycket av ksalol som säljs är hemmapressar, Galenika kan inte ha så mycket läckage som postaren under mig skrev, galenika är ett legitimt läkemedelsföretag och att all Sveriges samt resten av Europas (finns mkt i UK Bla) ksalol skulle komma ut bakvägen förstår du väl själv är omöjligt. Miljontals piller alltså varje månad, myndigheter skulle stänga ner fabriken direkt.

Jag har sett hemmapressade ksalol som var ganska uppenbart fulpressade i karta, har också käkat dom mkt o att dom varierar mkt i styrka är uppenbart för vem som helst som provat olika batcher. Bara läs några sidor i tråden så säger dom flesta samma sak.
Citera
2026-07-23, 15:30
Medlem
exteriorzs avatar
Tjena jag undra vad om folk i Stockholms områden har stött på XANAX stavarna och skulle kunna säga vad dom tycker om dom angående dosering etc,,

Har själv ett ett ganska stort gäng med
Och tyckte dom funkade kanon i början omså snackar ja kanske första 5 dagarna,
Sen tycker jag att dom har börja blivit verkningslösa kan ju bara vara tolerans som ökat rejält,,
Men har även testet att ta 5 st på en gång utan så stort resultat,

Så va tror folket innehåller dom alprazolam?
Är dom rätt doserade?
Stora XANAX på ena sidan och en 2a på andra sidan,

Suger man på dom så är dom stenhårda och de kommer inte super mycket kemiskt smak men ibland när man biter sönder den i 4 bitar och har i munnen nån sekund innan
Man sväljer ner så kan de smaka kemiskt men kan inte riktigt sätta fingret om det är alpra smaken man känner,,, som man kunde förut med vissa blåa för ett långt tag sedan
Citera
2026-07-23, 19:13
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Port-charlotte
Tror du galenika läcker så har jäkla mycket tabletter?självklart är största delen hemma pressade av några tjomar som köpt pulver från Kina och vill kunna sälja dem som "ksalol"
Därav de ojåmna styrkorna i tabletterna
Ja det tror jag. Jag känner flera som åker ner själva o hämtar och typ förbeställer ksalol till apotek, vet inte hur mycket men det är MINST 50.000 tabs åt gången.
Varför skulle typ allt komma från just Serbien annars?
Här är ett av oändligt många exempel:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/rekordstort-beslag-av-narkotiska-lakemedel-som-smugglats-fran-serbien
Citera
2026-07-23, 19:19
Medlem
Finns det riktig Xanor, eller ens riktig Ksalol i Stockholm nu? Tycker det verkar bara vara kopior :/
Senast redigerad av mrs.greddelin 2026-07-23 kl. 19:24.
Citera
2026-07-26, 23:33
Medlem
Ang de stavar Xanax med en 2a på andra sidan som bara verkar komma i lösvikt. Är dom verkligen bra och sen vill jag säga att XANAX 2mg är mer platta och med deras typiska skåror medan de svenska eller de från Pfizer är typ platta på ena sidan och sen upp och ner höjda på andra sidan om ni förstår. Dom är hårt pressade och har inte den typiska smaken som tex de blå men folk säger att stavar saknar just den smaken. Jag köpte ett gäng och ovanligt billigt dessutom så vad är det som cirkulerar just nu?
Citera
2026-07-27, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Ang de stavar Xanax med en 2a på andra sidan som bara verkar komma i lösvikt. Är dom verkligen bra och sen vill jag säga att XANAX 2mg är mer platta och med deras typiska skåror medan de svenska eller de från Pfizer är typ platta på ena sidan och sen upp och ner höjda på andra sidan om ni förstår. Dom är hårt pressade och har inte den typiska smaken som tex de blå men folk säger att stavar saknar just den smaken. Jag köpte ett gäng och ovanligt billigt dessutom så vad är det som cirkulerar just nu?

Låter precis som mina förrutom att mina smakar alpra. Det är stavar som står Xanax på ena sidan och en tvåa på andra sidan. Men mina är lite uppochner höjda.

Oavsett så tror jag det är samma stavar som cirkulerar runt. Har käkat dom i ett par månader nu och dom funkar iaf. Jag skulle alltid välja en sån här stav framför två blå.

Ingen av mina vänner har klagat på dom och alla vill ha mer.

Hundrapacken kostar nästan samma som hundra blå och då är valet lätt för mig iaf.

Kan man skicka en stav på analys i sverige/eu som inte kostar skjortan?
Citera
2026-07-27, 12:27
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Rezolam är mer jämna i styrka, har sett dom labbtestade och dom innehöll 0,8mg alpra. Ksalol kan innehålla allt mellan 0,4-1,2 mg, vissa kartor är helt verkningslösa. Så skulle köra rezolam, räkna ut vad som blir billigast.
Jag fick en batch av dessa replek som då definitivt inte innehöll 0,8 eller ens 0,4, jag har en polare som säljer sina svenska violetta UPJOHN 90 till mig när han har bättre perioder såsom ganska nyligen då jag köpte 50st av honom. Gjorde ett test i förrgår och tog med i princip noll tolerans 5st replek, igår tog jag en svensk Xanor 1a och den slog definitivt hårdare än dem 5 repleksen (rezolam) jag tog dan innan, med detta sagt bör iallafall den batch jag fick innehålla mindre än 0,2mg.

Sen har jag själv Stesolid på recept och gjorde för inte så länge sen typ en jämförelse som jag skrivit om i Bromazepam-tråden där jag utgick från ekvivalenstabellerna som säger att 6mg Bromazepam är ekvivalent med 10mg Diazepam så då kastade jag i mig 24mg Bromazepam från alkaloid pharma (som har ett gott rykte särskilt i tramadolvärlden där dem gulgröna kapslarna på 50mg beskrivs kännas autentiska och rätt doserade) och det kändes fan precis som 40mg Diazepam med skillnaden att jag upplevde Bromazepam som något mindre sedativt men mer muskelrelaxerande så dem enda man kan lita på (har hämtat många broma DDs under en lång period och alla batcher har presterat lika bra) på bensomarknaden idag känns fan som Bromazepam alkaloid pharma och Rivotril som så länge dem florerat faktiskt verkar ha innehållit vad som anges, alla älskar ju dem. Personligen är jag en sån som behöver klämma en karta Rivotril för önskad effekt men det är för att vissa av oss verkar vara naturligt högtoleranta mot just Klonazepam men är man inte det så är Rivotril ytterligare ett säkert kort. Måste man desperat ha just alpra vilket många tror sig behöva så får man nog helt enkelt leva med att det kommer kosta dig att vara alpraknaprare när 1mg UPJOHN 90 ger mer än i mitt fall 5st på förpackningen påstådda 1mg rezolam. Dem jag har nu verkar vara nya så rezolamen kan säkerligen ha innehållit 0,8, det betvistar jag inte och det var typ min upplevelse också från dem som florerade i april-maj nånstans där men B8296 06 2028-batchen jag fick nu suger iallafall, då hade jag nog pungat lite extra för Ksalol om det inte vore för att jag har så jävla mycket grejer hemma att göra slut på först
Citera
2026-07-28, 14:32
Medlem
En kran hade Rezolam men de tog slut snabbt antingen pga att de var bra, litet parti eller för att dom var dåliga. Ej testat. Blir Ksalol idag för första gången sen februari eller så, hoppas de är som de jag fått innan.
Citera
2026-07-28, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Jag fick en batch av dessa replek som då definitivt inte innehöll 0,8 eller ens 0,4, jag har en polare som säljer sina svenska violetta UPJOHN 90 till mig när han har bättre perioder såsom ganska nyligen då jag köpte 50st av honom. Gjorde ett test i förrgår och tog med i princip noll tolerans 5st replek, igår tog jag en svensk Xanor 1a och den slog definitivt hårdare än dem 5 repleksen (rezolam) jag tog dan innan, med detta sagt bör iallafall den batch jag fick innehålla mindre än 0,2mg.

Sen har jag själv Stesolid på recept och gjorde för inte så länge sen typ en jämförelse som jag skrivit om i Bromazepam-tråden där jag utgick från ekvivalenstabellerna som säger att 6mg Bromazepam är ekvivalent med 10mg Diazepam så då kastade jag i mig 24mg Bromazepam från alkaloid pharma (som har ett gott rykte särskilt i tramadolvärlden där dem gulgröna kapslarna på 50mg beskrivs kännas autentiska och rätt doserade) och det kändes fan precis som 40mg Diazepam med skillnaden att jag upplevde Bromazepam som något mindre sedativt men mer muskelrelaxerande så dem enda man kan lita på (har hämtat många broma DDs under en lång period och alla batcher har presterat lika bra) på bensomarknaden idag känns fan som Bromazepam alkaloid pharma och Rivotril som så länge dem florerat faktiskt verkar ha innehållit vad som anges, alla älskar ju dem. Personligen är jag en sån som behöver klämma en karta Rivotril för önskad effekt men det är för att vissa av oss verkar vara naturligt högtoleranta mot just Klonazepam men är man inte det så är Rivotril ytterligare ett säkert kort. Måste man desperat ha just alpra vilket många tror sig behöva så får man nog helt enkelt leva med att det kommer kosta dig att vara alpraknaprare när 1mg UPJOHN 90 ger mer än i mitt fall 5st på förpackningen påstådda 1mg rezolam. Dem jag har nu verkar vara nya så rezolamen kan säkerligen ha innehållit 0,8, det betvistar jag inte och det var typ min upplevelse också från dem som florerade i april-maj nånstans där men B8296 06 2028-batchen jag fick nu suger iallafall, då hade jag nog pungat lite extra för Ksalol om det inte vore för att jag har så jävla mycket grejer hemma att göra slut på först
Jag är också mycket högtolerant mot just klonazepam, tar den förvisso dagligen 3 mg per dag uppdelat på två ggr i många år men jag behöver ta 4-5 mg minst direkt för bra effekt, räcker med en 0.5 alpra eller en tia diazepam osv
Citera
2026-07-28, 19:09
Medlem
Hur många är det som börjat stötta på Xanax 2mg stavar?
I Sthlm är där mina finns.

Skriv gärna i prisfrågetråden vad ni får pröjsa för doms.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in