Citat:
Ursprungligen postat av
Airwave92
Fentanyl då hade ni väl varit döda? Kan du ta bild på batchummer?
Edit: Vad kände ni för symptom som skulle indikera på just fentanyl?
Alla som påstår att det är fejk och fentanyl har aldrig någonsin presenterat mer än så. Troligaste kommer ingen göra det heller. De som tror jorden är platt har inte visat några hållbara bevis för det heller. Vi får leva med det!
Citat:
Ursprungligen postat av
uh-huh
Vilken jackpott!
Trodde sånt bara fanns i USA från Mexico som skickas till kartellerna från CCP
Du vet inte vad du pratar om,men skicka gärna en bild på en som en delad på i mitten om du vill motbevisa mig fel
Du får ge snubben lite tid. De första hundra kommer förmodligen gå sönder när han försöker få till en snygg skåra. Sen att de inte har en skåra som original men det kunde vara kul att se en sådan bild åtminstone.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheContender
Airwave92-
Det är ju inte nödvändigtvis för att döda folk det slängs i utan för att göra folk mer torsk och köpa mer piller. Vet en som fick andningsstillestånd utav 7 st blå i blister. Han fick åtgerupplivas med naloxon. Jag själv har testat positivt för fentanyl efter att bara tagit 4-5 blå över 2 dagar.
Svårt att veta vad dosen kan vara då den varierar batcherna emellan.
Får fråga om en annan figur har kvar batch siffrorna vi letar efter!
Ja, benso är ju inte beroendeframkallande i sig så lite fentanyl "slänger vi i". Vilka är det menar du? Galenika som tycker att det är en bra affärsmetod?
Det tråkiga är att allt annat du skriver typ inte stämmer så det blir svårt att tro på de där historierna också. Intressant att dosen varierar mellan batcherna. Det borde variera mellan varje tablett om det är som du fantiserat ihop. Vad ska du ens med batchnumret till då du menar att det är piratkopierade, dvs hemmapressade, du införskaffar.
Vad var det för test du var iväg på där fentanyl var en av substanserna som testades för? Låter mer som du köper opiater.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheContender
Hade med små såna på axeln kan tilläggas.
Vi ringde ambulansen på polarn för 16 dagar sedan. Han hade tagit 70 st såna och var rädd han skulle dö. Men den gången vet jag bara de var lösa. Och 15 ska ha varit 2 mg depot så var inte fentanyl i de då!
Bara 70 stycken. Ja, själv tog jag 700 st. senast. Får se om någon kan nå 7 000 st. för när de är så verkningslösa kan det bli en kul utmaning. Grymt lyckosamma måste ni varit då de hade glömt att "slänga i" lite fentanyl i just de. Men har man inte dött efter tio till tjugo st. så käkar man väl femtio till i ren frustration?
Ett tips, ta en paus från det där knarkandet!