2023-04-08, 20:25
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Jag fick i mig 2 st såna Ksalol för några dagar sen som kom i odelningsbar blister. Såväl jag och polarna sa att de är fentanyl doppade och inte innehåller ett skit alprazolam!

Be ware....be....a....ware!
Vilken jackpott!
Trodde sånt bara fanns i USA från Mexico som skickas till kartellerna från CCP
Du vet inte vad du pratar om,men skicka gärna en bild på en som en delad på i mitten om du vill motbevisa mig fel
Citera
2023-04-08, 21:47
Medlem
Airwave92-

Det är ju inte nödvändigtvis för att döda folk det slängs i utan för att göra folk mer torsk och köpa mer piller. Vet en som fick andningsstillestånd utav 7 st blå i blister. Han fick åtgerupplivas med naloxon. Jag själv har testat positivt för fentanyl efter att bara tagit 4-5 blå över 2 dagar.

Svårt att veta vad dosen kan vara då den varierar batcherna emellan.

Får fråga om en annan figur har kvar batch siffrorna vi letar efter!
Senast redigerad av TheContender 2023-04-08 kl. 21:51.
Citera
2023-04-08, 23:33
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Airwave92-

Det är ju inte nödvändigtvis för att döda folk det slängs i utan för att göra folk mer torsk och köpa mer piller. Vet en som fick andningsstillestånd utav 7 st blå i blister. Han fick åtgerupplivas med naloxon. Jag själv har testat positivt för fentanyl efter att bara tagit 4-5 blå över 2 dagar.

Jag googlade lite och läste att man faktiskt kan dö av en enda blå som endast innehåller fentanyl, men får man ju såklart ha otur, jag vet inte hur fentanyl smakar så om jag biter av en blå och endast smakar beska så vet jag ju fortfarande inte är alpra i dem.

Men jag tror att 90% av dom som dött av ksalol-fentanylen är folk som tagit minst 10-15 st på en och samma gång

Kan tillägga att jag haft batcher där jag fått klåda och konstiga röda prickar och utslag efter att ha tagit 1-3 ksalol
Citera
2023-04-09, 12:36
Medlem
Hade med små såna på axeln kan tilläggas.

Vi ringde ambulansen på polarn för 16 dagar sedan. Han hade tagit 70 st såna och var rädd han skulle dö. Men den gången vet jag bara de var lösa. Och 15 ska ha varit 2 mg depot så var inte fentanyl i de då!
Citera
2023-04-09, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Fentanyl då hade ni väl varit döda? Kan du ta bild på batchummer?

Edit: Vad kände ni för symptom som skulle indikera på just fentanyl?
Alla som påstår att det är fejk och fentanyl har aldrig någonsin presenterat mer än så. Troligaste kommer ingen göra det heller. De som tror jorden är platt har inte visat några hållbara bevis för det heller. Vi får leva med det!

Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Vilken jackpott!
Trodde sånt bara fanns i USA från Mexico som skickas till kartellerna från CCP
Du vet inte vad du pratar om,men skicka gärna en bild på en som en delad på i mitten om du vill motbevisa mig fel
Du får ge snubben lite tid. De första hundra kommer förmodligen gå sönder när han försöker få till en snygg skåra. Sen att de inte har en skåra som original men det kunde vara kul att se en sådan bild åtminstone.

Citat:
Airwave92-

Ja, benso är ju inte beroendeframkallande i sig så lite fentanyl "slänger vi i". Vilka är det menar du? Galenika som tycker att det är en bra affärsmetod?

Det tråkiga är att allt annat du skriver typ inte stämmer så det blir svårt att tro på de där historierna också. Intressant att dosen varierar mellan batcherna. Det borde variera mellan varje tablett om det är som du fantiserat ihop. Vad ska du ens med batchnumret till då du menar att det är piratkopierade, dvs hemmapressade, du införskaffar.

Vad var det för test du var iväg på där fentanyl var en av substanserna som testades för? Låter mer som du köper opiater.

Citat:
Hade med små såna på axeln kan tilläggas.

Vi ringde ambulansen på polarn för 16 dagar sedan. Han hade tagit 70 st såna och var rädd han skulle dö. Men den gången vet jag bara de var lösa. Och 15 ska ha varit 2 mg depot så var inte fentanyl i de då!
Bara 70 stycken. Ja, själv tog jag 700 st. senast. Får se om någon kan nå 7 000 st. för när de är så verkningslösa kan det bli en kul utmaning. Grymt lyckosamma måste ni varit då de hade glömt att "slänga i" lite fentanyl i just de. Men har man inte dött efter tio till tjugo st. så käkar man väl femtio till i ren frustration?

Ett tips, ta en paus från det där knarkandet!
Citera
2023-04-09, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Jag googlade lite och läste att man faktiskt kan dö av en enda blå som endast innehåller fentanyl, men får man ju såklart ha otur, jag vet inte hur fentanyl smakar så om jag biter av en blå och endast smakar beska så vet jag ju fortfarande inte är alpra i dem.

Men jag tror att 90% av dom som dött av ksalol-fentanylen är folk som tagit minst 10-15 st på en och samma gång

Kan tillägga att jag haft batcher där jag fått klåda och konstiga röda prickar och utslag efter att ha tagit 1-3 ksalol
Faran med fentanyl ifall det är hemmapressat (vilket är mycket mer ovanligt än folk tror) är att det är svårt att få det jämnt fördelat innan det ska bli piller. Så i någon sådan tablett kan det vara nästan noll men i en annan dödlig dos. Finns de som reagerar på både substans eller bindningsmedel etc så allergi är inte speciellt ovanligt. Kan även vara andra saker som orksakat det. T ex så är ju affe något som minskar ens antihistaminer vilket ökar risken för allergi som kroppen inte själv fixar.

Citat:
Fentanyl är vitt, luktlöst och smaklöst.
Citera
2023-04-09, 20:04
Medlem
Jag håller med dig i det du åsyftar med "knarka inte bort era huvuden" annars driver jag ju på diskussionerna och bidrager till ett visst tempo och positiv attityd i trådarna. "Är inte negativ mot alla åsikter förutom de jag har" som du? Varför letar du bara efter trubbel och kritiserar för sakens skull? Vi håller på och kollar in batcher! Putt-i-du! Han ska bara pausa tre ggr på vägen och ta pills sen har han tappat bort sin mobil... ;-)
Senast redigerad av TheContender 2023-04-09 kl. 20:07.
Citera
2023-04-11, 09:22
Medlem
Hur länge kan man käka utan att bygga tolerans? Hur långt ska uppehållet vara? Är född med grund ångest, oro och ängslan, vilket kommit i vägen för livet. Plus PTSD vilket jag upplever de hjälper lite mot. Försöker styra upp mitt liv! Planerar att sluta när jag kommit in i arbetslivet och flyttat från morsan jag krascha hos efter en olyckad relation, den stad jag växt upp i och blivit märkligt behandlad med mycket hemska minnen och utanförskap. Snackar om ksalol. Tog upphåll 3 dagar men upplever att effekten avtar fort idag! Behöver dom för arbetsmarknadsutbildning, dvs, arbete utan lön. Tack!
Senast redigerad av KlasKapital 2023-04-11 kl. 09:48.
Citera
2023-04-11, 15:44
Medlem
Batch nummer på Galaenika blister utav den nya sorten:

53532 112025
Citera
2023-04-12, 22:19
Medlem
ZugMaskins avatar
Rövpanna med 3 mg blå. Ska man sänka sig dit?

För er som inte vet får du enkelt uttryckt snabbare effekt och ingen passagemetabolism. Dvs via levern. 3 mg blir 6 mg med andra ord.

Nån som testat?

Tjack har kört rektalt. Vill inte minnas att det sved eller så. Men vill ju inte skjuta upp blå i röven om det svider eller så.
Citera
2023-04-12, 22:25
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Batch nummer på Galaenika blister utav den nya sorten:

53532 112025
Den nya jag fick har nästan vita piller. Väldigt svagt blå.

53532 112025 samma.

Vad tycker du om dom?
Citera
2023-04-13, 04:45
Medlem
litenbokstavs avatar
har åkt på två olika batcher där dom ena smakar beskt som fan medan dom andra smakar typisk alpra (den där pappersmaken)

är dom beska spetsade med fentanyl eller? eller har smaken inget med det o göra

kan tillägga att dom beska är batch 53552 om nån stött på dem
Senast redigerad av litenbokstav 2023-04-13 kl. 04:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in