2025-02-01, 08:41
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
Jag provade Rlam igår. Jag tog tre 1mg tabletter och kände ingenting. Någon mer som har erfarenhet av dem?
Citera
2025-02-02, 18:12
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beefcake-Charlie
Jag provade Rlam igår. Jag tog tre 1mg tabletter och kände ingenting. Någon mer som har erfarenhet av dem?

Inte provat Rlam själv men har nu läst allt från totalt värdelöst till att det kändes som tre-4 ksalol.. Så skippar nog att testa denna.
Citera
2025-02-10, 19:28
Medlem
marklyft100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Inte provat Rlam själv men har nu läst allt från totalt värdelöst till att det kändes som tre-4 ksalol.. Så skippar nog att testa denna.
Sourcing är inte tillåtet, men finns en säljare på DNM som säljer. Har beställt därifrån men inte testat dem än. Däremot testade jag från en annan källa och då fick jag 2 olika batcher. En var helt värdelös och smakade inte ens alprazolam. Den andra smakade alprazolam med nån konstig, plastig bismak. Ska utvärdera dessa. Undviker helst alprazolam, men skönt att ha i nödfall.
Citera
2025-02-10, 19:35
Medlem
marklyft100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Hade vart dunder om dessa hade hållt Ksalol 2015 kvalitet, och inte den underdoserade skiten som sålts runt under senaste åren
Min upplevelse är att ksalolen, i de gamla kartorna som gick att bryta, var riktigt bra. De höll garanterat 1 mg alprazolam. Lyckades få tag i dessa ända fram till 2022-2023 typ, sen försvann dem helt. Därefter har de varierat i kvalitet, ofta åt det sämre hållet tyvärr.
Citera
2025-02-10, 19:57
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marklyft100
Min upplevelse är att ksalolen, i de gamla kartorna som gick att bryta, var riktigt bra. De höll garanterat 1 mg alprazolam. Lyckades få tag i dessa ända fram till 2022-2023 typ, sen försvann dem helt. Därefter har de varierat i kvalitet, ofta åt det sämre hållet tyvärr.

jag minns också dom där kartorna, dock så hade jag dessa senast ca 2016 och sen ett uppehåll på några år och nästa gång såg jag endast dom nya kartorna utan brytskåran, kvaliten var inte alls lika bra som innan
Citera
2025-02-10, 22:59
Medlem
AntiSociaL.s avatar
Citat:
Sourcing är inte tillåtet, men finns en säljare på DNM som säljer. Har beställt därifrån men inte testat dem än. Däremot testade jag från en annan källa och då fick jag 2 olika batcher. En var helt värdelös och smakade inte ens alprazolam. Den andra smakade alprazolam med nån konstig, plastig bismak. Ska utvärdera dessa. Undviker helst alprazolam, men skönt att ha i nödfall.

Det kan väl vara underdoserade piller då dessa är från "Indien", "Tibet", vem vet. Men jag har inte upplevt dessa Alprazolam som ojämna. Däremot andra "R-Lam" som Diazepam 10mg och Lorazepam 3mg var mycket ojämna. Och inget jag skulle rekommendera. Bensos må vara lite dyrare i dessa tider men kvalité > kvantitet som alltid.
Citera
2025-02-11, 12:23
Medlem
Stek111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beuhr
Är det normalt att man på 5 mg xsaol/alpro tillsammans med lite alkohol blir bara lite luddig? Är väl en ganska stor dos?
Förväntar jag mig för mycket med tanke på det större missbruket jag hade för många år sen när man bara däckade och kände eufori?

Känner någon annan i sig i att man söker det där totala nära döden-upplevelsen och inte kan nöja sig? Var ju så länge sen så tänkte att det lagt sig.. vad fan ska man ta annars? Vill inte IVa mer men behöver nåt ibland som slår ut mig. Obs vill inte dö men ibland vill man försvinna ett tag..
5 ksalol är ju inte så mycket, inte 5 mg direkt.. Prövade dom sist i somras och skulle säga att de jag fick innehöll någonstans runt 0.5 - 0.75 mg, så underdoserade och ojämna. Men ta't försiktigt.
Citera
2025-02-11, 12:48
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:

Okej återkom gärna när du testat de från DNM. De verkar vara jävligt olika doserade mellan batcherna kan man väl konstatera om inte annat. Gav den som smakade alpra men med bismak nån effekt?
Citera
2025-02-11, 17:43
Medlem
marklyft100s avatar
Citat:
Okej återkom gärna när du testat de från DNM. De verkar vara jävligt olika doserade mellan batcherna kan man väl konstatera om inte annat. Gav den som smakade alpra men med bismak nån effekt?
Det var garanterat alprazolam i dem och de gav helt klart effekt. Tror de höll rätt styrka faktiskt. Men jag undrar vad de hade för bindemedel. Dessa jag har köpt nu ska tydligen vara "licensierade", äkta Rlam-1 från Aran Pharma. Alla Rlam-1 är uppenbarligen inte äkta utan det är tydligen ganska vanligt förekommande med kopior. Så jävla tråkigt att det börjat förekomma så mycket kopior och det gäller alla märken...

Jag återkommer när jag testat de jag köpte senast. De kanske är annorlunda. 100% fina reviews på dem, så jag utgår från att jag kommer bli mer än nöjd.
Citera
2025-02-13, 23:03
Medlem
marklyft100s avatar
Citat:
Min slutsats är att detta är autentiska 1 mg alprazolam. Inget avvikande. Kände av den där bismaken men det har helt klart att göra med bindemedel. Tabletten smakar starkt alprazolam och effekten är vad som förväntas av en äkta 1 mg alprazolam.

Skulle också säga att det blir mer prisvärt än underdoserade ksalol som numera går för runt 10kr per tablett beroende på vilken kvantitet man köper. Gav ca 850kr för 60 tabletter.

Jag är mycket nöjd.
Senast redigerad av marklyft100 2025-02-13 kl. 23:12.
Citera
2025-02-14, 12:33
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Min slutsats är att detta är autentiska 1 mg alprazolam. Inget avvikande. Kände av den där bismaken men det har helt klart att göra med bindemedel. Tabletten smakar starkt alprazolam och effekten är vad som förväntas av en äkta 1 mg alprazolam.

Skulle också säga att det blir mer prisvärt än underdoserade ksalol som numera går för runt 10kr per tablett beroende på vilken kvantitet man köper. Gav ca 850kr för 60 tabletter.

Jag är mycket nöjd.

Okej där ser man! Stort tack för återkopplingen, kanske blir att man provar dom trots allt. Ksalol har blivit jävligt dyrt har jag också noterat om de ens har det inne så funkar dessa lika bra låter det fint.
Citera
2025-02-14, 15:16
Medlem
marklyft100s avatar
Citat:
Okej där ser man! Stort tack för återkopplingen, kanske blir att man provar dom trots allt. Ksalol har blivit jävligt dyrt har jag också noterat om de ens har det inne så funkar dessa lika bra låter det fint.
Skulle säga att de funkar bättre. Nuförtiden är blåbären jävligt ojämnt doserade (alltför ofta underdoserade) och typ 50% av alla wedinos-rapporter påvisar att de innehåller bromazolam istället för alprazolam. Då använder jag hellre en apoteksprodukt där man vet vad man får. Det blir som sagt billigare i längden också.

Jag kommer nog aldrig köpa ksalol igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in