2024-03-12, 15:45
Avslutad
Någon som provat Asolan 0.5mg eller Axprazol 0.5mg och kan säga vilken av dessa alpra som håller högst kvalitet?
Citera
2024-03-13, 17:36
Medlem
Popetoterors avatar
Ni är helt ute och cyklar, jag började med 0.25 för drygt 20 år sen på recept, och sen går det rätt fort utför, kräver inte att nån ska tro mig men igår, efter jag varit så duktigt att lägga ner tog jag 30 st Alprazolam ja 30 mg.
Och det sjukaste var att jag inte kände av de så tog en dunk vitt vin, hände inget mer.
Vart så klart missnöjd, men detta är baksidan av dessa jävla Alprazolam och drika, de fuckar upp gaba syastemet både A och B.
Önskar att jag aldrig hade provat/börjat.
Så alla som skrattar och säger att det bara händer andra kan lägga ner....händer all till slut.
Sluta stoppa i er skiten ni blir förstörda för liver och det är inget skämt....
Citera
2024-03-13, 17:40
Medlem
Popetoterors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Håller inte riktigt med om vi pratar om vid behovs medicinering som sköts helt enligt plan av en vanlig Svensson utan missbruksproblematik eller personlighet.

Jag har själv i stort sett fri tillgång till Xanor ifrån sjukvården och har haft i snart 2 år och min konsumtion ligger stadigt på 0,25 - 0,5 mg i veckan dvs en till två tabletter och jag har aldrig ens haft en tanke på att missbruka dem eller ta en enda tablett I onödan då jag vet hur potenta de är.

Dricker dessutom inte alkohol och är inte intresserad av illegala droger heller förövrigt.

Har eller har haft i stort sett varenda Bensodiazepin som finns eller har funnits på den svenska apoteksmarknaden och har alltid skött min medicinering prickfritt under 8 års tid.

Min inställning har alltid varit att inte ta något i onödan som inte behövs och dessutom så är Bensodiazepiner skit som "knark" men bra mediciner korrekt nyttjat.

Att folk ens knarkar på Bensodiazepiner går bortom mitt förstånd.

Du kommer fastna som alla andra, försök inte berätta att du är bättre an alla andra, det är drogen som gör att du fastnar inte ditt ideal...
Citera
2024-03-13, 17:45
Medlem
Popetoterors avatar
Visst du kan börja med Depot och tro att du är bättre tills du börjar bomba de och går till baka till de vanliga...
Citera
2024-03-13, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popetoteror
Du kommer fastna som alla andra, försök inte berätta att du är bättre an alla andra, det är drogen som gör att du fastnar inte ditt ideal...
Har inte påstått att jag är bättre än någon annan däremot så finner jag inget nöje i att knapra potent medicin i onödan.

Har inte rört en Xanor på ungefär tre veckor nu och då har jag ändå säkert 100 st liggandes i medicinskåpet samt typ 80 till att hämta ut och har inte ens haft en tanke på det.

Mitt personliga mål är att bli helt medicinfri om det är möjligt och tro mig Bensodiazepiner och andra liknande preparat är inget som man vill konsumera på regelbunden basis det är bara korkat att tro.

Mitt mål just nu är också att trappa ut min Iktorivil konsumtion då jag inte tycker att jag har något vidare behov av dem längre.

Däremot så tänker jag göra det långsamt och sakta för att inte åka på några fysiska obehagligheter eftersom att jag har stått på dem under så lång tid och CT känns extremt dumt i det läget rent fysiskt.

Bensodiazepiner förskrivna av vården under en tid till personer som är i behov av dem ser jag inga problem med men det är inget eftersträvansvärt och i ärlighetens namn så har jag som jag har påpekat många gånger tidigare ingen förståelse för folk som missbrukar dem då det i stort sett inte ger någonting.

Om man nu skulle vilja berusa sig någon enstaka gång så finns det ett systembolag och jag lovar trots att jag inte har druckit en droppe alkohol på säkert 15 år att alkohol slår alla Bensodiazepiner som finns på fingrarna i berusningsyfte.

Förövrigt så måste det finnas 10 000 tals personer i det här landet som står på någon form av narkotikaklassad medicin typ vid behov åtminstone och hur många av dem börjar att missbruka ?

Det är ungefär som att påstå att typ alla Svenssons som dricker alkohol då och då (vilket är ohyggligt många) kommer att fastna i ett missbruk när det i själva verket är ohyggligt få alkoholkonsumenter som blir alkoholister och alkohol är som jag var inne på tidigare ohyggligt mycket mer potent som drog än Bensodiazepiner.
Citera
2024-03-15, 13:02
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Har inte påstått att jag är bättre än någon annan däremot så finner jag inget nöje i att knapra potent medicin i onödan.

Har inte rört en Xanor på ungefär tre veckor nu och då har jag ändå säkert 100 st liggandes i medicinskåpet samt typ 80 till att hämta ut och har inte ens haft en tanke på det.

Mitt personliga mål är att bli helt medicinfri om det är möjligt och tro mig Bensodiazepiner och andra liknande preparat är inget som man vill konsumera på regelbunden basis det är bara korkat att tro.

Mitt mål just nu är också att trappa ut min Iktorivil konsumtion då jag inte tycker att jag har något vidare behov av dem längre.

Däremot så tänker jag göra det långsamt och sakta för att inte åka på några fysiska obehagligheter eftersom att jag har stått på dem under så lång tid och CT känns extremt dumt i det läget rent fysiskt.

Bensodiazepiner förskrivna av vården under en tid till personer som är i behov av dem ser jag inga problem med men det är inget eftersträvansvärt och i ärlighetens namn så har jag som jag har påpekat många gånger tidigare ingen förståelse för folk som missbrukar dem då det i stort sett inte ger någonting.

Om man nu skulle vilja berusa sig någon enstaka gång så finns det ett systembolag och jag lovar trots att jag inte har druckit en droppe alkohol på säkert 15 år att alkohol slår alla Bensodiazepiner som finns på fingrarna i berusningsyfte.

Förövrigt så måste det finnas 10 000 tals personer i det här landet som står på någon form av narkotikaklassad medicin typ vid behov åtminstone och hur många av dem börjar att missbruka ?

Det är ungefär som att påstå att typ alla Svenssons som dricker alkohol då och då (vilket är ohyggligt många) kommer att fastna i ett missbruk när det i själva verket är ohyggligt få alkoholkonsumenter som blir alkoholister och alkohol är som jag var inne på tidigare ohyggligt mycket mer potent som drog än Bensodiazepiner.

Lycka till!
Citera
2024-03-20, 20:41
Medlem
Gassen02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Är det vanligt när man trappat ur Xanor att det bränner i halsen och att armarna dommnas bort? Känns ju fan ibland som att jag befinner mig i ett flipperspel.

Xanor är jävligt skumt.
Jag tar ca 20mg Stess/dag sedan två år tillbaka.
Har inte haft några problem alls tills jag började äta 1 milligram Xanor om dagen på grund av dess snabbverkande effekt. Slutade med dem efter dryga 2 månader och började må piss både fysiskt och psykiskt.
Fattade inte ens vad det var från en början. Nej, den skiten klarar du dig utan, tro mig!
Citera
2024-04-03, 19:57
Medlem
Bakaxels avatar
Ingen direkt fråga, men vill mest avge bön och hylla detta preparat som jag självmedicinerat mot insomnia nu ett år. Ett mycket potent insomningspreparat för mig.

Har varit noga med att hålla 0.5-1 mg på kvällen och tagit det periodvis men om man slår ut det på hela året rör det sig om cirka var tredje dag. Har alltid somnat på stört och vaknat utan önskade bieffekter. Inte känt någon abstinens. Nu är de små blå tyvärr slut sen en vecka men det var ett givande samarbete vi hade det gångna året!

Min insomning har alltid varit kass och läkaren har slängt massa menlösa preparat på mig med otäcka biverkningsprofiler. Propavan, Atarax, Lergigan och ville till och med skriva ut SSRI som har sömnstrul som ett av de vanligaste biverkningarna.

Synd att bara för att man är en tatuerad medelålders man med en lite busig look så förväntar fjantläkarna att man per automatik missbrukar saker och ting.

Nu blir det ju istället hädanefter mer alkohol, mer hinka kaffe efter jävliga nätter och mer stress.
Citera
2024-04-05, 01:46
Medlem
litenbokstavs avatar
fått tag på en batch som är bitter/bersk men som ger mig en jävla klåda över hela kroppen
detta hände inte när jag hade en annan som smakade bittert och pappersmak på samma gång, den var legit

men fy fitta vad hela kroppen kliar efter denna nya. ska man oroa sig? ska man slänga skiten?

har även googlat och hittade detta:

Citat:
Excessive itching – Fake Xanax is likely to contain an ingredient that causes your skin to itch. If you take this medicine in high enough quantities, it could result in swelling and infection because of the scratch marks on your body.

blir rätt orolig nu
Citera
2024-04-05, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
fått tag på en batch som är bitter/bersk men som ger mig en jävla klåda över hela kroppen
detta hände inte när jag hade en annan som smakade bittert och pappersmak på samma gång, den var legit

men fy fitta vad hela kroppen kliar efter denna nya. ska man oroa sig? ska man slänga skiten?

har även googlat och hittade detta:

blir rätt orolig nu
Står redan i tråden jag och nån annan har råkat ut för samma batch klåda överallt på kroppen har inte rört blåa sen dess.
Citera
2024-04-07, 04:44
Medlem
EastCoastWays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Dussin-XII
Det som gäller för Omeprazol gäller även Esomeprazol; förlängd halveringstid för Alprazolam

Ett sent tack!
Citera
2024-04-08, 21:43
Medlem
Bakaxels avatar
Glömde fråga i mitt förra inlägg...

Nu när mitt samarbete med Xanor upphör efter ett år... det är inga problem att fimpa va när jag ätit 0.5 mg vid sänggåendet ibland 1 mg var tredje dag?

Man behöver väl inte trappa ned på sånt småbruk?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in