Citat:
Hon hade hellre velat att det var Kingen, han som hon spenderat dagen med, som hade kommit och sovit hos henne. Läser man konversationen mellan MÄ och kompisen får man intrycket att MÄ verkligen inte hade haft något emot det. Så samma dag har hon alltså umgåtts med en kille hon ville skulle komma hem till henne och så låter hon en annan kille som hon enligt hennes vittnesmål inte vill sova tillsammans med komma hem till henne och sova i hennes säng ett par dagar efter att hon gjort slut med sin kille (man kan ju undra varför hon gjorde det).
MÄ beskriver ju att hon är flirtig fastän hon (enligt henne) egentligen inte vill vara flirtig. Finns att läsa i konversationen med sin kompis.
Vi vet inte om det har förekommit någon våldtäkt. Ingen idé att du skriver så hela tiden.
Viking behövde inte insistera så speciellt hårt/länge.
MÄ beskriver ju att hon är flirtig fastän hon (enligt henne) egentligen inte vill vara flirtig. Finns att läsa i konversationen med sin kompis.
Vi vet inte om det har förekommit någon våldtäkt. Ingen idé att du skriver så hela tiden.
Viking behövde inte insistera så speciellt hårt/länge.
Nu fultolkar du hejvilt.
Målsägande vill inte att den dömde ska sova hos henne, men i konversation med Zu så tror Zu att det är Kingen som ska sova hos målsägande. Och då kläcker målsägande ur sig att hon önskar att det hellre var Kingen (än den dömde) som skulle sova där.
Den dömde har missat bussen hem. Målsägande ger ett artigt erbjudande (som hon tror att han ska tacka nej till) att han kan få sova hos henne.
Återigen: hade målsägande varit intresserad av den dömde, så hade hon:
1. Inte gått på bil-dejt med Kingen.
2. Utan istället gått på festen där den dömde är och flirtat med honom.
Jag har själv bott i studentboende, när jag pluggade. Sov ofta folk över hos mig. Tom. i min säng. Jag ville inte ha sex med dem. Och hade det inte. Att sova i samma säng är inte synonymt med att man vill ha sex med varandra.
Den dömde skulle sova under sin filt, med kläderna på, i hennes säng. Han säger det själv i förhör med honom att han ligger i hennes säng fullt påklädd. Det är inte en romantisk övernattning på hennes säng, så som du tycks tro. och hon ligger där i sitt långa blå nattlinne. Trött och vill sova.