Citat:
Den som skrivit i stort sett alla spel inklusive RDR2 som du nämner har lämnat företaget https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dan_Houser "Head writer" han lämnade och andra som Lazlow lämnade också och strax efter tvingades folk på företaget gå i "DEI träning" Dan Houser och andra framstående personer hos Rockstar lämnade Rockstar EFTER RDR2. Kolla vem som var head writer för RDR2.
Hur kan du påstå att det är samma företag när den som varit huvudförfattare för alla huvudspel i GTA-serien (och majoriteten av övriga spel Rockstar gjort) lämnat företaget? Skojar du?
Ang. Satiren i femman missförstår du totalt. Det fanns satir i GTA V mot transsexuella i originalet till generationen med PS3, i remastern till PS4 var detta kvar men när remaken släpptes till PS5 (efter att Dan Houser och övriga lämnat företaget) så skulle det prompt plockas bort.
Jag tror inte att det gynnar någon att fokusera på woke. Som jag skrivit innan har många tröttnat på det men det verkar för sent för GTA VI då det skapades mitt under brinnande woke-hysteri.
Hur kan du påstå att det är samma företag när den som varit huvudförfattare för alla huvudspel i GTA-serien (och majoriteten av övriga spel Rockstar gjort) lämnat företaget? Skojar du?
Ang. Satiren i femman missförstår du totalt. Det fanns satir i GTA V mot transsexuella i originalet till generationen med PS3, i remastern till PS4 var detta kvar men när remaken släpptes till PS5 (efter att Dan Houser och övriga lämnat företaget) så skulle det prompt plockas bort.
Jag tror inte att det gynnar någon att fokusera på woke. Som jag skrivit innan har många tröttnat på det men det verkar för sent för GTA VI då det skapades mitt under brinnande woke-hysteri.
Jag är medveten om legendernas avgång men är du medveten om att Dan skrev klart storyn innan han lämnade? Sen har det antagligen gjorts ändringar men storyn är fortfarande hans idé. Dessutom är hans bror kvar så samtidigt som jag förstår dig så tror jag du överdriver lite.
Men det med ändringen i femman visste jag inte. Men som sagt så är transor det sista jag hade brytt mig om ifall de tar bort satiren för det. Så länge de inte tonar ner den på andra håll så är det lugnt som jag skrev innan.
Och det DU inte kan acceptera är såklart oacceptabelt? On topic, Ett nytt GTA är verkligen efterlängtat, en "upphottat" version av Vice City hade varit min dröm.