2024-12-10, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Haha jaa 🤪

Har hon sagt att de är nöjda med ett barn? Det har jag inget minne av och jag har följt henne sedan innan E kom.
Citera
2024-12-10, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartSomOst
Jag håller verkligen inte med. Inte det minsta omoraliskt att eventuellt kassera ett embryo, det är inget barn. Det har en potential att bli ett barn men är inget nu. De gör helt rätt som försöker på egen hand först.

Håller med dig! Embryot (dvs de ytterst få cellerna) i frysen är inget barn. Den som säger det låter ju som alla galningar i USA som är emot aborträtten…
Citera
2024-12-10, 19:55
Medlem
Inte jättemycket att följa när de ska försöka naturligt. Hon är verkligen desperat och tar till alla medel nu för att följarna ska stanna kvar.
Citera
2024-12-10, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AliceK2023
Inte jättemycket att följa när de ska försöka naturligt. Hon är verkligen desperat och tar till alla medel nu för att följarna ska stanna kvar.

Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Enda sättet att hålla uppe följarnas intresse!
I hennes senaste inlägg har hon frågat om följarna vill hänga med. Klart att ingen vill eller vågar skriva nej?! Vad förväntar hon sig?!
Citera
2024-12-10, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
I hennes senaste inlägg har hon frågat om följarna vill hänga med. Klart att ingen vill eller vågar skriva nej?! Vad förväntar hon sig?!

Om någon skulle skriva ”nej” så blir den kommentaren förmodligen raderad ändå 😅
Citera
2024-12-10, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AliceK2023
Om någon skulle skriva ”nej” så blir den kommentaren förmodligen raderad ändå 😅
Kommentaren och personen
Citera
2024-12-10, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Har hon sagt att de är nöjda med ett barn? Det har jag inget minne av och jag har följt henne sedan innan E kom.

Sagt&sagt.. hon har gjort en (tyst) video om de där de stod i ett sovrum/barnrum. Med frågan ”ska no inte skaffa syskon?” Och då svarat med texten att ”vi har två barn”. Eller något i stil med det, var precis innan eller efter som sonen föddes.
Citera
2024-12-10, 20:41
Medlem
Så mycket engagemang som hon fick på det inlägget har hon inte fått på länge.
Citera
2024-12-10, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Haha kul för honom att hela världen får veta att ikväll blir det rajtan tajtan!

Det jag tycker så illa om flunsor; 0 integritet. Allt ska berättas om, visas upp🥴🥴
Citera
2024-12-10, 21:18
Medlem
Snacka om att sätta press på sig själv när man ska försöka bli gravid inför öppen ridå, och dessutom har fertilitetsproblem.
Toppenbra idé när hon inte mår så bra och går på antidepp.
Citera
2024-12-10, 21:41
Medlem
Uncloaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartSomOst
Jag håller verkligen inte med. Inte det minsta omoraliskt att eventuellt kassera ett embryo, det är inget barn. Det har en potential att bli ett barn men är inget nu. De gör helt rätt som försöker på egen hand först.

Håller med dig. Hur kan man kalla det omoraliskt att lämna ett embryo i frysen? Det är ett embryo - inget barn.
Citera
2024-12-10, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelvetiskaDagar
Snacka om att sätta press på sig själv när man ska försöka bli gravid inför öppen ridå, och dessutom har fertilitetsproblem.
Toppenbra idé när hon inte mår så bra och går på antidepp.

Många tror att ett barn/flytt etc löser alla problem. Gissar att Hanna och Kebaben kanske inte har det så himla spännande och livet känns trist.
Då blir det att skaffa ett gemensamt mål för att hålla ihop förhållandet.
Och Kebaben får ligga ett par gånger i månaden även om det sker under press.

Lite antidepp på det så kan Hanna känna sig superspeciell som får en riskgraviditet att delge följarna. Att barnet kan födas för tidigt och drabbas av abstinens är inget hon bryr sig om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in