2024-12-06, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
så. göra slut en dag. åka bil med en kille en annan dag. och sedan bli våldtagen av en annan. är att vara en billig slampa enligt dig? ja, men då kanske du ska gifta dig med målsägande. fria och gifta dig med henne! du verkar ju vilja det, som kallar henne billig slampa och allt!

det är du nog riktigt sugen på. minst lika sugen som kvinnor är på att ligga med fuckboys...

du får nog börja tugga i dig att målsägande inte ville ligga med den dömde. han fattade det inte på natten i fylledimman och kåtslaget. men morgonen därpå fattade han det, att hon inte ville ligga med honom.

Nu blev hon inte våldtagen och hon särade antagligen på benen för bildejten också den lilla hyndan jag förstår att skammen blev för mycket på morgonen. Nej jag skulle inte röra ludret med tång det är bara hennes fjant till kille som vill ha henne samtidigt som hon åker kukkarusellen på halva skolan och passar på att anklaga några för våldtäkt för att tjäna pengar 🤣
Citera
2024-12-06, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Ja det är troligare att han är smygbög än att detta var en våldtäkt för det var det absolut inte alla objektiva fakta pekar emot det

Citat:
nej, jag ser inte allt som våldtäkt. men i detta fallet så är det uppenbart att det har förekommit en våldtäkt.

Det är där du har fel, hennes historia är krystad och konstruerad, man tror bara att detta är våldtäkt om man gett födelse till sin åsikt ur ett underlägset intellekt
Citera
2024-12-06, 20:11
Medlem
Citat:
Nu blev hon inte våldtagen och hon särade antagligen på benen för bildejten också den lilla hyndan jag förstår att skammen blev för mycket på morgonen. Nej jag skulle inte röra ludret med tång det är bara hennes fjant till kille som vill ha henne samtidigt som hon åker kukkarusellen på halva skolan och passar på att anklaga några för våldtäkt för att tjäna pengar 🤣

nope. hon hade inte sex med bildejten. läser du fup så står det att det var två veckor sedan hon hade haft sex (innan våldtäkten) och då hade hon med stor sannolikhet haft det med sitt ex.

i övrigt verkar hon inte vara en som skäms för sex. enligt vännen zu var hon det inte. så du har helt enkelt fel.

hon har anklagat en person för våldtäkt. inte "några".
Citera
2024-12-06, 20:13
Medlem
Citat:
Ja det är troligare att han är smygbög än att detta var en våldtäkt för det var det absolut inte alla objektiva fakta pekar emot det

Hur kommer det sig att du har ett nyreggat konto som till 95% handlar om att besatt spy galla om ett våldtäktsoffer och de övriga 5%-en handlar om ångestdämpande som du äter? Först trodde jag att du visste något om detta på riktigt som du kan bevisa, men nu inser jag mer att du bara sitter och skriver skit. Ge oss lite fakta om din polare vikingen tack. Jag vet en del från trovärdiga källor, men du snackar bara skit
Citera
2024-12-06, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Hur kommer det sig att du har ett nyreggat konto som till 95% handlar om att besatt spy galla om ett våldtäktsoffer och de övriga 5%-en handlar om ångestdämpande som du äter? Först trodde jag att du visste något om detta på riktigt som du kan bevisa, men nu inser jag mer att du bara sitter och skriver skit. Ge oss lite fakta om din polare vikingen tack. Jag vet en del från trovärdiga källor, men du snackar bara skit

Jag sa inte att han är smygbög jag sa att det är troligare än att det skett en våldtäkt, nejdå jag skriver i många trådar skillnaden är att det i de andra trådarna har det skett uppenbara våldtäkter där handlar det inte om att en oskyldig dras i smutsen därför jag skriver mest här.

Sen är ju källorna bara trovärdiga när de passar din feministiska propaganda snacka om tunnelseende
Senast redigerad av Putinhater 2024-12-06 kl. 20:22.
Citera
2024-12-06, 20:21
Medlem
Citat:
nope. hon hade inte sex med bildejten. läser du fup så står det att det var två veckor sedan hon hade haft sex (innan våldtäkten) och då hade hon med stor sannolikhet haft det med sitt ex.

i övrigt verkar hon inte vara en som skäms för sex. enligt vännen zu var hon det inte. så du har helt enkelt fel.

Hur vet du att hon inte anklagat folk tidigare? Hon säger att hon inte hade sex med bildejten men hon ljuger ju om allt så det finns absolut ingen anledning att tro på henne när det gäller den punkten heller hon är en hora
Citera
2024-12-06, 20:34
Medlem
Citat:
Hur vet du att hon inte anklagat folk tidigare? Hon säger att hon inte hade sex med bildejten men hon ljuger ju om allt så det finns absolut ingen anledning att tro på henne när det gäller den punkten heller hon är en hora

du gör bort dig mer och mer i tråden genom ditt språkbruk och ditt förtal av målsägande.
Citera
2024-12-06, 20:35
Medlem
Citat:
Jag sa inte att han är smygbög jag sa att det är troligare än att det skett en våldtäkt, nejdå jag skriver i många trådar skillnaden är att det i de andra trådarna har det skett uppenbara våldtäkter där handlar det inte om att en oskyldig dras i smutsen därför jag skriver mest här.

Sen är ju källorna bara trovärdiga när de passar din feministiska propaganda snacka om tunnelseende

Nu kan man ju gå tillbaka till din trådhistorik rätt enkelt.....
Ge oss lite fakta om din polare, annars avskriver vi dig som ett troll, eftersom vi varit några som varit med sen start i tråden och har rätt bra koll
Citera
2024-12-06, 20:38
Avslutad
Citat:

Jag är också nyfiken på hur du vet att hon bara har anklagat en person för våldtäkt?
Citera
2024-12-06, 20:40
Medlem
Citat:
du gör bort dig mer och mer i tråden genom ditt språkbruk och ditt förtal av målsägande.

Haha det är du som gör bort dig som inte klarar av att se fallet objektivt och blint tror på vad ett mytomanluder säger, du som gör bort dig som bara har hörsägen och en osannolik saga att komma med, det finns många som har ägt dig i denna tråden feministkossa
Citera
2024-12-06, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag är också nyfiken på hur du vet att hon bara har anklagat en person för våldtäkt?

Om BO anmält fler personer innan vikingen borde det vara det första en advokat/utredare kollar på, eller? Vet inte om du bara låtsas spela dum i huvudet eller, men du skämmer ut dig själv å det grövsta....
Citera
2024-12-06, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Om BO anmält fler personer innan vikingen borde det vara det första en advokat/utredare kollar på, eller? Vet inte om du bara låtsas spela dum i huvudet eller, men du skämmer ut dig själv å det grövsta....

Nej det kollar man inte på, varje fall hanteras enskilt det är nog mer du som totalt saknar kunskap om hur rättssystemet fungerar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in