2024-12-06, 20:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Om BO anmält fler personer innan vikingen borde det vara det första en advokat/utredare kollar på, eller? Vet inte om du bara låtsas spela dum i huvudet eller, men du skämmer ut dig själv å det grövsta....

Jag frågade dig inte, för du kan väl inte läsa Tomatkungens tankar eller? Hur ligger det till?

Vi pratade om "anmält" dvs anmälningar som kan lagts ner av FU,-ledare och blir således inte offentliga. Tror du en utredare olagligen röjer sekretessen om BO för att samla bevisning i ett helt annat mål till GM fömån?

Är det inte jobbigt att vara så totalt efterbliven som du är?
Senast redigerad av billigost 2024-12-06 kl. 20:56.
Citera
2024-12-06, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Varför skulle jag ge dig fakta om Viking din transa? Jo det är många som haft koll och krossat er i sekten MÄHÄ med riktiga faktaargument för ni sekten MÄHÄ klarar bara av känsloargument, du är som en kärring är du transa eller smygbög själv? Du är inte en man som har förmåga att tänka logiskt och kolla på fakta iallafall

Du har ju redan givit oss fakta om att vikingen är en dryg, arrogant, manipulativ, alkoholstinn mytoman, som du inte ens gillar. Vidare att du aldrig skulle låta han sova över hos dig som polare/klasskompis av någon anledning.... Man kan undra varför, rädd att MMA-vikingen ska ge sig på dig?
Citera
2024-12-06, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag är också nyfiken på hur du vet att hon bara har anklagat en person för våldtäkt?

det är det vi känner till. det är vad som framkommer av fup och dom. hade det varit så att målsägande hade domar på sig gällande falsk tillvitelse, så hade det med stor sannolikhet framkommit i fup och/eller dom.

putinhater sitter mest här och förtalar målsägande. så han är inte en trovärdig källa.
Citera
2024-12-06, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Haha det är du som gör bort dig som inte klarar av att se fallet objektivt och blint tror på vad ett mytomanluder säger, du som gör bort dig som bara har hörsägen och en osannolik saga att komma med, det finns många som har ägt dig i denna tråden feministkossa

att lyssna på dig är ju som att lyssna på sagor och hörsägen. vi vet ju inte ens vem du är. nyreggat konto och allt.

vittnena står med i dom och fup med namn. mer pålitligt. och målsägandes berättelse håller röd tråd från innan den dömde kom hem till henne tills efter att den dömde gått.
Citera
2024-12-06, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
det är det vi känner till. det är vad som framkommer av fup och dom. hade det varit så att målsägande hade domar på sig gällande falsk tillvitelse, så hade det med stor sannolikhet framkommit i fup och/eller dom.

putinhater sitter mest här och förtalar målsägande. så han är inte en trovärdig källa.

Det är möjligtvis det DU känner till, det har ingenting med vad andra vet och hur det egentligen förhåller sig.

Jag ställde en fråga till dig inatt som du undvek.

Om du värderar hennes utsagor i detta mål, till vilken % säkerhet anser du att bevisningen når för en fällande dom då?
Citera
2024-12-06, 21:04
Medlem
Citat:
att lyssna på dig är ju som att lyssna på sagor och hörsägen. vi vet ju inte ens vem du är. nyreggat konto och allt.

vittnena står med i dom och fup med namn. mer pålitligt. och målsägandes berättelse håller röd tråd från innan den dömde kom hem till henne tills efter att den dömde gått.

Ja röd tråd judomästaren som rider och suger i timmar dem skrattar tillsammans och du kallar det våldtäkt. Nej hennes version är en saga Viking däremot ger en detaljerad trovärdig version till exempel att de skrattade tillsammans den bär självupplevelsens prägel till skillnad från hennes som är en tydlig efterhandskonstruktion
Citera
2024-12-06, 21:06
Medlem
Citat:
Jag frågade dig inte, för du kan väl inte läsa Tomatkungens tankar eller? Hur ligger det till?

Vi pratade om "anmält" dvs anmälningar som kan lagts ner av FU,-ledare och blir således inte offentliga. Tror du en utredare olagligen röjer sekretessen om BO för att samla bevisning i ett helt annat mål till GM fömån?

Är det inte jobbigt att vara så totalt efterbliven som du är?

Ok, vet inte exakt hur det funkar gällande anmälda våldtäkter. MEN det vi vet utifrån BRÅ och Jämställdhetsmyndigheten siffror är att bara 1/4 alla våldtäkter anmäls. Och av dessa leder ca 15% till fällande dom.
Summa summarum leder alltså ca 5% av genomförd våldtäkter till dom

Du och en del andra verkar vilja ha fler våldtäktsmän ute på våra gator, undrar varför, center/miljöpartist eller?
Citera
2024-12-06, 21:06
Medlem
Citat:

Jag är 100 faktastyrd så jag är garanterat mer trovärdig än dig och ja hon har hittat på detta flera gånger tidigare det är inte förtal det är fakta som jag råkar känna till det är inte lögn bara för att det inte passar din nazifeministiska propaganda
Citera
2024-12-06, 21:07
Medlem
Citat:
Det är möjligtvis det DU känner till, det har ingenting med vad andra vet och hur det egentligen förhåller sig.

Jag ställde en fråga till dig inatt som du undvek.

Om du värderar hennes utsagor i detta mål, till vilken % säkerhet anser du att bevisningen når för en fällande dom då?

om det vore så att hon är dömd för falsk tillvitelse, så skulle det ha framkommit i fup eller dom. putinhater menar ju på att det är något som "alla vet om". så... jag litar inte på vad denna nyreggade putinhater skriver.

utifrån det material som finns nu, så är jag rätt säker på en fällande dom även i hovrätten.
Citera
2024-12-06, 21:10
Medlem
Citat:
Jag är också nyfiken på hur du vet att hon bara har anklagat en person för våldtäkt?

Har du underlag för något annat påstående?

Fram med fakta som kan ledas till bevis, eller är det bara så att du vill sprida osanningar?
Citera
2024-12-06, 21:13
Avslutad
Citat:
om det vore så att hon är dömd för falsk tillvitelse, så skulle det ha framkommit i fup eller dom. putinhater menar ju på att det är något som "alla vet om". så... jag litar inte på vad denna nyreggade putinhater skriver.

utifrån det material som finns nu, så är jag rätt säker på en fällande dom även i hovrätten.

Att anklaga någon är inte synonymt med att den misstänkte senare blir dömd för falsk tillvitelse. Det förstår du väl?

Jag ställer frågan igen eftersom den inte verkade sjunka in:
Om du värderar hennes utsagor i detta mål, till vilken % anser du att bevisningen når för en fällande dom då?
Citera
2024-12-06, 21:15
Medlem
Citat:

Nej det skulle inte framgå i FUP eller dom, dem röjer inte hennes sekretess till fördel för den tilltalade du är helt efterbliven om du tror det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in