2024-12-06, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Till fallet, hon gör slut med pojkvännen dagen efter är hon på en dejt och sen ligger hon med viking snacka om att vara ett luder, en billig liten hora

fel. hon hade gjort slut med sitt ex redan innan hon var ute på biltur med sin dejt.

vilket billigt och ovårdat språkbruk du använder dig av.
Citera
2024-12-06, 18:27
Medlem
Citat:
Han gick en nybörjarkurs i MMA han kan inte ens slåss jag hade slagit ner honom utan problem och inte ens om man ska tro på hennes skitsnack förekom hot våld eller tvång utan han taffsa lite på henne hon bestämde sig för att ge efter och ge samtycke det hade bara varit att kliva ur sängen om hon inte ville eller slå ner idioten det hade hon gjort utan problem.

Har hört att vikingen är stark/stor och framförallt en dryg jävel som har begått övergrepp tidigare. Det vet du säkert också. Han tror att han är kungen. Men samtidigt kan han enligt fakta inte få utlösning trots 2 timmars juckande. Var han för full eller kan han äta typ ångestdämpande som gör att han har svårt att få utlösning? Du känner ju honom, vad tror du?
Citera
2024-12-06, 18:30
Medlem
Citat:
Fuckboy är ett epitet för någon man vill ligga med men inte ha ett förhållande med det vill säga en attraktiv alfahanne. Din tekniska bevisning kan du stoppa upp någonstans hon hade aldrig bjudit hem viking och gett honom ett antal vägbeskrivningar om hon inte velat ha honom där men jag förstår att hon ångra sig dumpa killen vara på dejt med en sen frivilligt Ligga med en till snacka om att vara en slampa, en billig hynda som ville rädda sitt rykte och samtidigt tjäna pengar. Att hon var "traumatiserad" efter var bara ett skådespel för att underbygga polisanmälan och kunna casha in en kvarts miljon, bra lön för att spela teater några timmar.

Jo killar ligger gärna med en slampa men de vill inte ha ett förhållande med en slampa, på samma sätt ligger en kvinna gärna med en fuckboy men det är ingen man stadgar sig med

hur har du det med läsförmågan?

Läs om, läs rätt:

fuckboy är ett negativt laddat epitet.

kvinnor vill i regel inte ligga med en de kallar för fuckboy.
män vill i regel inte gifta sig med någon de kallar för slampa.

en fuckboy är en arrogant, dryg egoist som skiter i andras känslor.

det du kallar alfahane är något helt annat. en omtänksam ledartyp med charm och fin charisma.

som sagt var: lättare att försöka vinna på Triss, om man vill ha pengar.
Citera
2024-12-06, 18:32
Medlem
Citat:
Målsägande gjorde inget motstånd för att hon helt frivilligt låg med honom, inte för att hon var rädd 🤣

om hon var så jädra sugen på den dömde, varför ville hon inte ligga med honom där på morgonen? fundera du några varv på detta.
Citera
2024-12-06, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
fel. hon hade gjort slut med sitt ex redan innan hon var ute på biltur med sin dejt.

vilket billigt och ovårdat språkbruk du använder dig av.

Ja göra slut med sin kille dagen efter vara på dejt med en kille och ligga med en annan så beteer sig en billig slampa, jag förstår att skammen över hur billig hon är delvis fick henne att ljuga om att ha blivit våldtagen men pengarna var garanterat det som lockade mest
Citera
2024-12-06, 19:07
Medlem
Citat:
hur har du det med läsförmågan?

Läs om, läs rätt:

fuckboy är ett negativt laddat epitet.

kvinnor vill i regel inte ligga med en de kallar för fuckboy.
män vill i regel inte gifta sig med någon de kallar för slampa.

en fuckboy är en arrogant, dryg egoist som skiter i andras känslor.

det du kallar alfahane är något helt annat. en omtänksam ledartyp med charm och fin charisma.

som sagt var: lättare att försöka vinna på Triss, om man vill ha pengar.

Jag har läsförmåga och vet vad du påstår om fuckboy därför jag förklarade att du har som vanligt helt fel
Citera
2024-12-06, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Har hört att vikingen är stark/stor och framförallt en dryg jävel som har begått övergrepp tidigare. Det vet du säkert också. Han tror att han är kungen. Men samtidigt kan han enligt fakta inte få utlösning trots 2 timmars juckande. Var han för full eller kan han äta typ ångestdämpande som gör att han har svårt att få utlösning? Du känner ju honom, vad tror du?

Borde jag känna till vilka mediciner han tar? Oavsett är den uteblivna utlösningen ett desperat halmstrå ni greppar efter det kan bero på många olika saker att man inte får utlösning det är inget indicium på våldtäkt mer än i er fantasi
Citera
2024-12-06, 19:50
Medlem
Citat:
Borde jag känna till vilka mediciner han tar? Oavsett är den uteblivna utlösningen ett desperat halmstrå ni greppar efter det kan bero på många olika saker att man inte får utlösning det är inget indicium på våldtäkt mer än i er fantasi

Du har i din korta trådhistorik skrivit en del om ångestdämpande, så du kanske vet en del....
Den vanligaste orsaken till att man som 22-åring inte kan få utlösning är att man är för packad.
Men du tror ändå på denna packade hingst och stallion av någon anledning, undrar varför...
T o m vidriga personer som Hagamannen lyckades ju leverera en sats, hur kommer det sig att vikingen inte kan leverera trots 2 timmars juckande? Smygbög?
Citera
2024-12-06, 19:52
Medlem
Citat:
Ja göra slut med sin kille dagen efter vara på dejt med en kille och ligga med en annan så beteer sig en billig slampa, jag förstår att skammen över hur billig hon är delvis fick henne att ljuga om att ha blivit våldtagen men pengarna var garanterat det som lockade mest

så. göra slut en dag. åka bil med en kille en annan dag. och sedan bli våldtagen av en annan. är att vara en billig slampa enligt dig? ja, men då kanske du ska gifta dig med målsägande. fria och gifta dig med henne! du verkar ju vilja det, som kallar henne billig slampa och allt!

det är du nog riktigt sugen på. minst lika sugen som kvinnor är på att ligga med fuckboys...

du får nog börja tugga i dig att målsägande inte ville ligga med den dömde. han fattade det inte på natten i fylledimman och kåtslaget. men morgonen därpå fattade han det, att hon inte ville ligga med honom.
Citera
2024-12-06, 20:02
Medlem
Citat:
om hon var så jädra sugen på den dömde, varför ville hon inte ligga med honom där på morgonen? fundera du några varv på detta.

Well att man inte orkar ligga igen efter några timmar när man precis haft ett maratonknull är rätt normalt, dagen efter var det inga problem att köra ut honom och inte ligga vilket gör det ännu mer osannolikt att hon skulle varit tvingad på natten.

Jag vet att faktaresistenta feminister som du tycker allt är våldtäkt men fakta är att här har det absolut inte skett någon alla fakta pekar på att hon ljuger
Citera
2024-12-06, 20:03
Medlem
Citat:
Well att man inte orkar ligga igen efter några timmar när man precis haft ett maratonknull är rätt normalt, dagen efter var det inga problem att köra ut honom och inte ligga vilket gör det ännu mer osannolikt att hon skulle varit tvingad på natten.

Jag vet att faktaresistenta feminister som du tycker allt är våldtäkt men fakta är att här har det absolut inte skett någon alla fakta pekar på att hon ljuger

nej, jag ser inte allt som våldtäkt. men i detta fallet så är det uppenbart att det har förekommit en våldtäkt.
Citera
2024-12-06, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Du har i din korta trådhistorik skrivit en del om ångestdämpande, så du kanske vet en del....
Den vanligaste orsaken till att man som 22-åring inte kan få utlösning är att man är för packad.
Men du tror ändå på denna packade hingst och stallion av någon anledning, undrar varför...
T o m vidriga personer som Hagamannen lyckades ju leverera en sats, hur kommer det sig att vikingen inte kan leverera trots 2 timmars juckande? Smygbög?

Ja det är troligare att han är smygbög än att detta var en våldtäkt för det var det absolut inte alla objektiva fakta pekar emot det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in