2024-12-06, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Du vet väl att målsägande var judomästare, ett muskelberg som hade slagit ner Viking med en hand om hon inte ville ligga med honom, nu ville hon dock det men hon ville samtidigt kunna dra in pengar på det. Det är ungefär som att påstå att jag som man skulle bli så rädd för en liten tjej att jag tar henne i doggy pågrund av ren rädsla för vad hon skulle kunna göra. Det är så dumt och osannolikt att klockorna stannar, hennes version är uppenbart konstruerad och hon ljuger värre än en häst travar

och? blir man rädd, så blir man. då spelar det ingen roll om man så har svart bälte i samtliga kampsporter. något muskelberg är hon inte.

och som sagt: även män blir våldtagna. starka män. rädsla, du vet...

Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Hur stor var hon?

hon blev outad i tråden. hon ser ut som en vanlig kvinna. inget muskelberg som putinhater försöker göra gällande.
Citera
2024-12-06, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Hur vet du att den fyllekåta (och enlig dig manipulativa, dryga, arroganta) vikingen som kör MMA i 90-kilosklassen inte använde våld och tvång?

Han gick en nybörjarkurs i MMA han kan inte ens slåss jag hade slagit ner honom utan problem och inte ens om man ska tro på hennes skitsnack förekom hot våld eller tvång utan han taffsa lite på henne hon bestämde sig för att ge efter och ge samtycke det hade bara varit att kliva ur sängen om hon inte ville eller slå ner idioten det hade hon gjort utan problem.
Citera
2024-12-06, 18:06
Medlem
Citat:
Han gick en nybörjarkurs i MMA han kan inte ens slåss jag hade slagit ner honom utan problem och inte ens om man ska tro på hennes skitsnack förekom hot våld eller tvång utan han taffsa lite på henne hon bestämde sig för att ge efter och ge samtycke det hade bara varit att kliva ur sängen om hon inte ville eller slå ner idioten det hade hon gjort utan problem.

det var väl ändå han som skulle ha klivit ur hennes säng när han märkte att han inte hade samtycke. klivit ur hennes säng och lämnat hennes hem och tagit en taxi hem. inte fortsatt forcera trots hennes "nej", "nej, jag vill inte", ihopknipna ben och bortknuffanden.
Citera
2024-12-06, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
och? blir man rädd, så blir man. då spelar det ingen roll om man så har svart bälte i samtliga kampsporter. något muskelberg är hon inte.

och som sagt: även män blir våldtagna. starka män. rädsla, du vet...

hon blev outad i tråden. hon ser ut som en vanlig kvinna. inget muskelberg som putinhater försöker göra gällande.

Precis, jag kan ju bli rädd för en tjej på 50 kg också fast jag väger över 90 men är det sannolikt? Nej precis det är fullständigt osannolikt precis som hennes version
Citera
2024-12-06, 18:09
Medlem
Citat:
det var väl ändå han som skulle ha klivit ur hennes säng när han märkte att han inte hade samtycke. klivit ur hennes säng och lämnat hennes hem och tagit en taxi hem. inte fortsatt forcera trots hennes "nej", "nej, jag vill inte", ihopknipna ben och bortknuffanden.

Well nu finns inga bevis för att hon sagt nej eller knipit ihop sina ben det är ord mot ord och hörsägen det blir inte mer sant för att du desperat försöker framställa det som fakta hon gav sitt samtycke möjligtvis spelade ludret lite svår i början men hon ville garanterat ligga med honom annars hade hon aldrig kallat honom fuckboy
Citera
2024-12-06, 18:12
Medlem
Citat:
Precis, jag kan ju bli rädd för en tjej på 50 kg också fast jag väger över 90 men är det sannolikt? Nej precis det är fullständigt osannolikt precis som hennes version

nej, exakt. du skulle inte bli rädd för en tjej. inte ens för målsägande. du är ju man. så du har ett övertag rent fysiskt. även mot en vältränad tjej. så, nej, du skulle inte bli rädd för en tjej. inte ens för målsägande trots att du låtsas att hon är "ett muskelberg".

men du kan nog fan bli rädd om en man som är nybörjare i MMA vill ha dina pengar och inte ger sig... du kommer nog komma till en punkt där du inte vågar säga ifrån mer. och ger honom pengarna han vill ha. inte för att du vill ge honom pengarna (det är fortsatt ett rån) utan för att du är rädd att han ska skada dig om du inte ger med dig. den rädslan kommer av att du märker att han inte bryr sig om vad du säger/inte bryr sig om ditt motstånd. så du ger honom pengarna. och ringer sedan dina vänner, chockad och rädd. traumatiserad.
Citera
2024-12-06, 18:16
Medlem
Citat:
nej, exakt. du skulle inte bli rädd för en tjej. inte ens för målsägande. du är ju man. så du har ett övertag rent fysiskt. även mot en vältränad tjej. så, nej, du skulle inte bli rädd för en tjej. inte ens för målsägande trots att du låtsas att hon är "ett muskelberg".

men du kan nog fan bli rädd om en man som är nybörjare i MMA vill ha dina pengar och inte ger sig... du kommer nog komma till en punkt där du inte vågar säga ifrån mer. och ger honom pengarna han vill ha. inte för att du vill ge honom pengarna (det är fortsatt ett rån) utan för att du är rädd att han ska skada dig om du inte ger med dig. den rädslan kommer av att du märker att han inte bryr sig om vad du säger/inte bryr sig om ditt motstånd. så du ger honom pengarna. och ringer sedan dina vänner, chockad och rädd. traumatiserad.

Försök inte framställa mig som att jag skulle vara så svag och handlingsförlamad dem hade fått slå mig medvetslös först både om dem ska råna mig eller våldta mig jag har slagits mot 3 stycken som försökte råna mig själv nämligen bara losers som ger upp och inte gör motstånd
Citera
2024-12-06, 18:19
Medlem
Citat:
Well nu finns inga bevis för att hon sagt nej eller knipit ihop sina ben det är ord mot ord och hörsägen det blir inte mer sant för att du desperat försöker framställa det som fakta hon gav sitt samtycke möjligtvis spelade ludret lite svår i början men hon ville garanterat ligga med honom annars hade hon aldrig kallat honom fuckboy

fuckboy är ett negativt laddat epitet.

kvinnor vill i regel inte ligga med en de kallar för fuckboy.
män vill i regel inte gifta sig med någon de kallar för slampa.

finns teknisk bevisning på att målsägande inte ens ville ha hem den dömde.
och hon var traumatiserad efteråt.
så det logiska är faktiskt att hon inte ville ha sex med honom och att hon blev våldtagen och faktiskt sa "nej" och gjorde motstånd. men visst: han kanske inte märkte det i sin fylledimma och sitt kåtslag.
han är dock fortsatt skyldig till sina olagliga handlingar.
Citera
2024-12-06, 18:19
Medlem
Till fallet, hon gör slut med pojkvännen dagen efter är hon på en dejt och sen ligger hon med viking snacka om att vara ett luder, en billig liten hora
Citera
2024-12-06, 18:22
Medlem
Citat:
Försök inte framställa mig som att jag skulle vara så svag och handlingsförlamad dem hade fått slå mig medvetslös först både om dem ska råna mig eller våldta mig jag har slagits mot 3 stycken som försökte råna mig själv nämligen bara losers som ger upp och inte gör motstånd

ja, du är ju man och då vågar man göra så.
kvinnor vågar i regel inte göra för mycket motstånd mot en/flera män. målsägande är kvinna. den dömde är man.
Citera
2024-12-06, 18:24
Medlem
Citat:
fuckboy är ett negativt laddat epitet.

kvinnor vill i regel inte ligga med en de kallar för fuckboy.
män vill i regel inte gifta sig med någon de kallar för slampa.

finns teknisk bevisning på att målsägande inte ens ville ha hem den dömde.
och hon var traumatiserad efteråt.
så det logiska är faktiskt att hon inte ville ha sex med honom och att hon blev våldtagen och faktiskt sa "nej" och gjorde motstånd. men visst: han kanske inte märkte det i sin fylledimma och sitt kåtslag.
han är dock fortsatt skyldig till sina olagliga handlingar.

Fuckboy är ett epitet för någon man vill ligga med men inte ha ett förhållande med det vill säga en attraktiv alfahanne. Din tekniska bevisning kan du stoppa upp någonstans hon hade aldrig bjudit hem viking och gett honom ett antal vägbeskrivningar om hon inte velat ha honom där men jag förstår att hon ångra sig dumpa killen vara på dejt med en sen frivilligt Ligga med en till snacka om att vara en slampa, en billig hynda som ville rädda sitt rykte och samtidigt tjäna pengar. Att hon var "traumatiserad" efter var bara ett skådespel för att underbygga polisanmälan och kunna casha in en kvarts miljon, bra lön för att spela teater några timmar.

Jo killar ligger gärna med en slampa men de vill inte ha ett förhållande med en slampa, på samma sätt ligger en kvinna gärna med en fuckboy men det är ingen man stadgar sig med
Citera
2024-12-06, 18:25
Medlem
Citat:
ja, du är ju man och då vågar man göra så.
kvinnor vågar i regel inte göra för mycket motstånd mot en/flera män. målsägande är kvinna. den dömde är man.

Målsägande gjorde inget motstånd för att hon helt frivilligt låg med honom, inte för att hon var rädd 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in