2024-11-05, 13:33
Medlem
Thunderwomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fackmannen
Någon som vet hur det gått för Zannie och Amanda?
De verkade ju onekligen vara i det blå vad det gällde ekonomi!

Citat:
Ursprungligen postat av Xtacy
Zannies senaste uppdatering på instagram var 2018 och enligt Mr Koll så bor han ihop med sin mamma i en etta på 32 kvm i Smögen. Äger 6 bilar.
De tomtarna hade jag glömt! Jag blev nyfiken och letade upp avsnittet, då mindes jag att jag har sett det. Det verkar som om Lyxfällan gärna castar såna som har varit med i andra realitysåpor, det har varit en del såna deltagare i Lyxfällan genom tiderna. Alla lika tokiga, det kanske är ett krav att vara det för att få vara med i såna program...
Citera
2024-11-05, 13:36
Medlem
Thunderwomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett2ett2ett2
Kronofogden borde läggas ner, då skulle inte "lyxfällan" kunna finnas.
Kreditbolagen borde sluta låna ut mot ohemul ränta till såna som uppenbart inte borde låna alls. Då skulle både Kronofogden och Lyxfällan ha mindre att göra.
Citera
2024-11-05, 18:01
Medlem
ett2ett2ett2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderwoman
Kreditbolagen borde sluta låna ut mot ohemul ränta till såna som uppenbart inte borde låna alls. Då skulle både Kronofogden och Lyxfällan ha mindre att göra.
Ja men de bryr sig inte eftersom de vet om att fogden kommer springandes och kräver in alla skulder. Om Fogden läggs ner måste ta mer ansvar till vilka de lånar ut till.
Citera
2024-11-05, 18:52
Medlem
Thunderwomans avatar
Citat:
Ja men de bryr sig inte eftersom de vet om att fogden kommer springandes och kräver in alla skulder. Om Fogden läggs ner måste ta mer ansvar till vilka de lånar ut till.
Där har du faktiskt en poäng!
Citera
2024-11-09, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Mat för 7600:- per månad för en person, över 250:-/dag.

14 streamingtjänster, sa upp allt utom spotify, rekommenderade Magda att även viaplay skulle sägas upp? Det är ju en av de dyrare och tjänsterna och dessutom rätt dåligt värde för en etniskt svensk man. Tramsigt också att han är så prylgalen och ändå ser en skittjänst som spotify som bland det viktigaste i livet.

Hans fåniga "ångestutbrott" var så krystat fejkade att han inte får ett uns av mina sympatier, hoppas det går åt h-e rejält för honom, att han får återgå till att leva i bilen. Han påminner om Thomas Quick, lika trovärdig och samma utstrålning.

Tittar på säsongen nu och fick en så obehaglig vibe av honom så ville se om andra kände samma. Så bra fångst att han påminner om Quick!
Citera
2024-11-09, 10:25
Medlem
Citat:

Du har en poäng men KFM behövs åtminstone för att kräva in skulder till det offentliga och plocka av kriminella deras värdesaker.
Citera
2024-11-13, 17:28
Medlem
Jag köper att folk hamnar i skuld, gör dåliga val och hamnar i en ond spiral.
Men John.. stackars fru.
Citera
2024-11-19, 08:00
Medlem
någon som vet vem som har misshandlat en polis? https://www.expressen.se/noje/lyxfallan-kvinna-misstanks-ha-slagit-polis-i-ansiktet/
Citera
2024-11-25, 23:23
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orebro019
någon som vet vem som har misshandlat en polis? https://www.expressen.se/noje/lyxfallan-kvinna-misstanks-ha-slagit-polis-i-ansiktet/

Gissar på Vanita.
Citera
2024-11-30, 09:04
Medlem
730221s avatar
Josephine verkar som en vettig tjej, desstuom spenderade han pengar på en massa skit medans hon levde utsn att unna sig något. Undrar vilken stöttning hon fick när hon var deprimerad, säkert inget.
Förstår att de flyttat isär.
Citera
2024-11-30, 11:45
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orebro019

Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Gissar på Vanita.
Är nog inte en helt okvalificerad gissning. Har väl för mig att Paulina Danielsson (Paow) också varit med i programmet, men jag uppfattar henne inte som våldsam av sig. Av den enda bild man fick så verkade det inte vara ett jättefetto, och varför jag nämner det beror på att jag kom och tänka på en smällfet kvinna i som hade hel 4H gård i sin lägenhet och var jävligt aggressiv av sig. Tror hon var från Umeå. Kul om vi kan få fram vem det var.
Citera
2024-11-30, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Är nog inte en helt okvalificerad gissning. Har väl för mig att Paulina Danielsson (Paow) också varit med i programmet, men jag uppfattar henne inte som våldsam av sig. Av den enda bild man fick så verkade det inte vara ett jättefetto, och varför jag nämner det beror på att jag kom och tänka på en smällfet kvinna i som hade hel 4H gård i sin lägenhet och var jävligt aggressiv av sig. Tror hon var från Umeå. Kul om vi kan få fram vem det var.

Tror dessutom ifall de skulle vara Paow så hade nog rubriken varit något annat då hon har varit med i betydligt fler program än lyxfällan och hon blev ju ''känd'' från andra program
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in