2024-11-30, 11:55
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Tror dessutom ifall de skulle vara Paow så hade nog rubriken varit något annat då hon har varit med i betydligt fler program än lyxfällan och hon blev ju ''känd'' från andra program
Det har du nog helt rätt i. Jag misstänker ändå att det är någon form C-kändis, tror inte att det någon som inte synts i andra sammanhang.
Citera
2024-11-30, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det har du nog helt rätt i. Jag misstänker ändå att det är någon form C-kändis, tror inte att det någon som inte synts i andra sammanhang.

Absolut, kan ju hoppas de är hon skridskor kvinnan, skulle ge mig ett gott skratt och bra karma
Citera
2024-11-30, 12:02
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Absolut, kan ju hoppas de är hon skridskor kvinnan, skulle ge mig ett gott skratt och bra karma
Det skulle verkligen vara jätteroligt om det var så, men jag tror inte det då artikeln nämner att det är kvinnan och hennes pojkvän som bråkat, skridskokvinnan Julia Är du gift med Peter har jag för mig att han heter.

Vi får väl se om det framkommer vem det är fråga om.
Citera
2024-11-30, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Är nog inte en helt okvalificerad gissning. Har väl för mig att Paulina Danielsson (Paow) också varit med i programmet, men jag uppfattar henne inte som våldsam av sig. Av den enda bild man fick så verkade det inte vara ett jättefetto, och varför jag nämner det beror på att jag kom och tänka på en smällfet kvinna i som hade hel 4H gård i sin lägenhet och var jävligt aggressiv av sig. Tror hon var från Umeå. Kul om vi kan få fram vem det var.
https://pluto.tv/se/on-demand/series...abcc/season/23
Paow i Lyxfällan
Citera
2024-11-30, 15:00
Medlem
kl4sseKocks avatar
FÖrvånas alltid över att de flesta som är med här är övertatuerade då jävlar i helvete fanns det pengar
Citera
2024-12-06, 18:29
Medlem
Repris av skridskoprinsessan nu på tv 3
Citera
2024-12-06, 18:56
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodsopp
Sorgligt att svt matar på med den här skåpmaten (freakshowen) för vilket varv i ordningen, verkar enl Hänt i vecket som att de pluggar media, flyttat hem till föräldrarna, och nu har fem barn.
Citera
2024-12-06, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Sorgligt att svt matar på med den här skåpmaten (freakshowen) för vilket varv i ordningen, verkar enl Hänt i vecket som att de pluggar media, flyttat hem till föräldrarna, och nu har fem barn.
Nu är ju inte detta svt
Citera
2024-12-08, 18:47
Medlem
Citat:

Hon har tydligen släppt musik nu, under det märkliga artistnamnet Jacklyn Dunkerley. Hon finns även på fejjan med det namnet.
Citera
2024-12-09, 08:26
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
FÖrvånas alltid över att de flesta som är med här är övertatuerade då jävlar i helvete fanns det pengar

”How come poor people are so good at finding money for tattoos?”

Ett av vår tids största mysterier.
Citera
2024-12-09, 08:37
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
”How come poor people are so good at finding money for tattoos?”

Ett av vår tids största mysterier.
Samma med abonnemang på saker. Ju fattigare man är, desto fler tevekanaler tycks man ha.
Har hört människor i min närhet med dålig ekonomi nästan skrytsamt berätta att dom har så många tevekanaler så dom inte vet hur många dom har.

Jag har sagt 'du vet om att du betalar för alla dom va?' men det finns alltid ursäkter, att det 'blev billigare så'.
Och när man frågar hur många av kanalerna dom tittar på så är det ett fåtal..
Man BEHÖVER inte ens ha betalteve. Går att se väldigt mycket på vanliga playtjänster. Och om det är så att Ullared eller Paradise hotel inte ingår, ja det går att överleva utan att se det..
Citera
2024-12-09, 12:49
Medlem
Citat:

Jag funderar på att ta några konståkningslektioner. Någon som vet om hon fortfarande säljer sådana?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in