Citat:
Ursprungligen postat av
raskens
Intressant anays om We (I) robot eventet för en månad sen i två delar.
https://www.youtube.com/watch?v=ZoE4_u8x4i4
Då jag hade lite tid över på söndagsförmiddagen och mitt YouTube hade torka kollade jag på hela denna
Inser du hur korkad personen är som gör dessa videos? Han sitter b.la och räknar ut hur många mil det innebär att ha bilen körandes så mycket som Musk pratar om (5-10x utility), och jämför detta med Teslas garantier de ger på Model 3/Y och menar att köpare av Cybercab riskerar att bilen rasar sönder utan garantin inom ett år. Endast en fullständig ärthjärna tror att Tesla kommer ha samma garantisystem på en Cybercab som på en Model 3 då det är en helt annan produkt. Hade varit lika korkat att jämföra garantier på Tesla Semi, leksaks-cybertrucken eller powerbanks för mobiler som Tesla också säljer.
Vidare klagar han på att dörrarna på Cybercab kommer funka dåligt på parkeringsplatser. Behöver jag ens kommentera varför det invändandet är IQ-befriat? T.o.m en person med din hjärnkapacitet borde förstå det. En ledtråd: Musk pratade om att man i framtiden kan konvertera parkeringsplatser till parker...