Citat:
Ursprungligen postat av
hazenectar
Jag trade:ar i enlighet med mitt system, sällan med mer hävstång än 3x. Allt över 5X är gambling imo.
Finner det rätt märkligt att du håller på och kritiserar mina myrstackar hela tiden när det bevisligen fungerar, - och har fungerat sedan 60k när jag började att posta charts i tråden?
Själv tog du inte trade:et när priset bröt ut ur din range du postade för ett tag sen, hur motiverar du det? Min PNL är åtminstonde grön sedan vi diskuterade det där, själv har du legat platt och dagdrömt om 74k

Iom att du inte är tydlig med när du gick in och när du går ut, så är det inget som "bevisligen" fungerar. 100% av traders i detta forum påstår sig tillhöra de 10% som inte är förlorare.
Vill du "bevisa" något så är det bättre att du avslöjar prisnivåer när du köper och vart du har dina TP och SL satta.
Jag är all in sedan lång tid tid tillbaka, så oroa dig inte för mina trades.
Nu med pengar över och löning på ingång så finns det läge att hitta läge att placera sin DCA (om jag inte leker med Sol Strategi eller liknande). Men jag kallar det inte för "trade".
Allt över 93.4 är superbullish och 100k kan komma när som helst. Bryter den ner så har jag hittat min zon där jag kan DCA:a mig in.
Under 74k och går från bull till neutral de kommande halvåret.
https://i.imgur.com/RW9CQO8.png