2024-11-22, 23:02
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Alla som växlar bitcon till någon altcoin borde sättas under ekonomiskt förvaltarskap.

Du gav prov på en smula insikt när du medgav att du trodde att du skulle kunna lyckas bättre om du trejdade.. Ge mig inte lillfingret.
Citera
2024-11-22, 23:13
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Alla som växlar bitcon till någon altcoin borde sättas under ekonomiskt förvaltarskap.

Kan passa på att upplysa herrn om att jag sålde alla Valour BTC Zero i dag med omkring 70% i förtjänst.
Vid närmare eftertanke borde jag ha sparat några enstaka för att ha som referens.
Citera
2024-11-22, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Kan passa på att upplysa herrn om att jag sålde alla Valour BTC Zero i dag med omkring 70% i förtjänst.
Vid närmare eftertanke borde jag ha sparat några enstaka för att ha som referens.

Köp några riktiga bitcoin och lägg på en hårdvaruplånbok. Då blir det inte lika frestande att sälja bort sig förhastat. Om du skyndar dig hinner du innan vi bryter 100k.
Citera
2024-11-22, 23:21
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Köp några riktiga bitcoin och lägg på en hårdvaruplånbok. Då blir det inte lika frestande att sälja bort sig förhastat. Om du skyndar dig hinner du innan vi bryter 100k.

Nja.. Jag vill inte sabba mitt låga gav á 6200.
Citera
2024-11-22, 23:21
Medlem
Citat:
Nja.. Jag vill inte sabba mitt låga gav á 6200.

Om du köper för ungefär samma pris som du sålde kan du fortsätta tänka 6200...
Citera
2024-11-22, 23:27
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Om du köper för ungefär samma pris som du sålde kan du fortsätta tänka 6200...

De bitcoin jag har på min ledger får leva sitt eget liv.
Det är roligare att ägna tid till trejding-portföjen. Det är ett slags mind game som tilltalar mig.
Citera
2024-11-22, 23:32
Medlem
Citat:
De bitcoin jag har på min ledger får leva sitt eget liv.
Det är roligare att ägna tid till trejding-portföjen. Det är ett slags mind game som tilltalar mig.

Ok, om man gillar det som ett nöje så.
Citera
2024-11-22, 23:36
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ok, om man gillar det som ett nöje så.
Jag har inga nöjen. Jag bara en simpel trejder..
https://coinmarketcap.com/currencies/avalanche/
Citera
2024-11-22, 23:37
Medlem
Vad tror ni om att sälja alla sina Bitcoins och istället köpa upp tex Cardano eller XRP? De går ju upp mycket snabbare,,, kommer bitcoin skjutas upp snart med låt oss säga 10% på en dag osv? När kommer den riktiga höjningen om ni experter får tänka. ;kr
Citera
2024-11-22, 23:48
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finstrom
Vad tror ni om att sälja alla sina Bitcoins och istället köpa upp tex Cardano eller XRP? De går ju upp mycket snabbare,,, kommer bitcoin skjutas upp snart med låt oss säga 10% på en dag osv? När kommer den riktiga höjningen om ni experter får tänka. ;kr

Taskig tajming har en förmåga till att bli en black om foten..
I övrigt ger jag aldrig några tips.
Citera
2024-11-23, 00:10
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
MSTR ser bra ut så länge blå diagonal håller imo. Har markerat ut en del nivåer nedanför som kan komma att bli av intresse vid förlust av densamma.

Graf 1D: https://ibb.co/L8xwGCQ

Ärligt talat.. Du har hamnat i en mental loop som inte gynnar dig.
Rundgång från morgon till kväll.
Citera
2024-11-23, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finstrom
Bitcoin dominansen har gått ner nyligen. Och det är många som tror att altcoin-säsongen startade igår. Så chansen att vi är påväg mot en altcoin-trap är inte så stor som förut. Det kan vara smart att göra som du skriver. Dock vet jag inte hur länge ADA och XRP kommer fortsätta gå upp, de reagerade ju på Trump-segern och sedan började kryptoyoutube hypa ADA, men det kanske bara är en tillfällig grej, jag vågar inte lita på dem, hade valt andra alts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in