Asså herreguuuuud så Patrik och Sara BETER sig :
https://www.publicistklubben.se/debatter/pk-debatt-24-4-pedofiljagarna-och-pressetiken-en-debatt-om-dumpen/
Som gapiga högstadiebarn ju!
Vilken aggressivitet. Snacka om att göra bort sig totalt.
Därmed inte sagt att Janne Josefsson gör bra ifrån sig.
Katastrofalt att han säger "sätta på barn". Men det hade räckt att påpekat det en gång.
Missa inte på slutet när Sara fullständigt krossas av den sakliga Anna Hedenmo.
Det gäller Saras ständiga påstående att 20% av alla svenska barn utsätts för pedofila övergrepp. Något hon har som sitt mantra för att dunka in sin falska världsbild i folks huvuden.
Men Hedenmo har tagit reda på vad siffran egentligen gäller.
Sara är inte riktigt beredd utan fortsätter först att hävda att 20% av alla svenska barn någon gång utsätts för ett pedofilt övergrepp.
Anna Hedenmo skojar man inte bort.
En riktigt pinsam "debatt". Ville bara tipsa ifall nån missat detta spektakel.
Aschberg gör ett bra jobb här.