2024-11-23, 06:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Fast då hade bara familjen vetat om det, nu räds slem i hela Sverige att bli avslöjade.

Framför allt hade Dumpen troligen inte kommit upp i miljoninkomster utan swishen från förnedringsberoende dumplingar... Åtskilliga av dem har framfört i mer eller mindre klara tongångar, hur de njuter av att se andra lida. "Hoppas att han fick lida" har man ju sett mer än en gång, efter det att någon uthängd har begått självmord...
Senast redigerad av Brooz 2024-11-23 kl. 06:25.
Citera
2024-11-23, 07:21
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Jag förstår att du måste försöka fokusförflytta när du snubblar på dina egna tankar, vi tar det ännu långsammare.

Det har dom nog sannerligen även gjort. Men hade dom fakturerat IK oregelbundna engångsbelopp á 1-200 000 hade de väckt frågor som dom hade fått väldigt svårt att förklara.

Men fakturerar dom 30 000 regelbundet, över en längre tid, och kallar det reklam, så ser det mer rimligt ut i böckerna.

Du förstår konceptet med en delbetalning får jag hoppas?

Nu åter till ditt tappra försök av fokusförflyttning.
Hur urvalet av VEM som har fått möjligheten att betala sig fri har gått till, har jag inte svar på. Och jag har heller inte försökt svara på det.

Men om vi lajvar ditt scenario med VDn så kan jag tänka mig flera inte helt orimliga scenarion.

Exempelvis:
Hästskojjaren från IK ringer och säger "tjenäää betala mig så slipper du blir uthängd på dumpen!"
VDn säger: Nej (för han tror inte på hästskojjaren)

Hästskojjaren från IK ringer och säger "tjenäää betala mig så slipper du blir uthängd på dumpen!"
VDn säger: Nej (för hästskojjaren begär för mycket pengar)

VDn säger: Nej (för hästskojjaren gör en väldigt dålig sales-pitch)

VDn säger: Nej (för VDn är inte vid sina sinnes fulla bruk för han har precis blivit jagad av 2 pundare med mobilkameror genom halva stan)

Den listan kan göras lång.

Summa summarum så tror du och dina gelikar fortfarande att det faktiskt går att köpa sig fri från dumpen, med den logiken så har alltså långt över 500 defacto VALT att bli publicerade… du förstår vart logiken brister här va?
Citera
2024-11-23, 07:29
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Summa summarum så tror du och dina gelikar fortfarande att det faktiskt går att köpa sig fri från dumpen, med den logiken så har alltså långt över 500 defacto VALT att bli publicerade… du förstår vart logiken brister här va?

Ja, din logik är hemsk. Katastrofal. Så dålig att detta måste vara trolleri. Enligt din "logik" så är det omöjligt att de inte alla har råd att betala 5 000 om dan, eller 1.8 miljoner på ett år, eller liknande summor. Många av dessa människor som i ett antal fall verkar vara socialfall har nog inte råd att betala 50 kr om dan. Du har inte råd att betala såna summor. Kom igen, sitta och supa kl 8 på morgonen?
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-23 kl. 07:37.
Citera
2024-11-23, 07:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Sara går igenom en svår tid, ge henne lite lugn. Hon har inte gjort fel. Patrik och Sara behöver inte gå igenom denna process. Ett påhittat rykte som fick hugg hos Aftonbladets Robban betyder ingenting. Det viktigaste är kampen för att barnen får växa upp utan karlslokars sparrisar ska dyka upp i deras liv, telefoner och underliv!

Vi får väl se, vad det riktiga rättssamhället har att säga om den saken...
Citera
2024-11-23, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Man får naturligtvis skapa det lagrum som behövs så polisen kan göra det jobb dumpen gör idag
Och hur skulle det lagrummet se ut då?
Citera
2024-11-23, 08:23
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Och hur skulle det lagrummet se ut då?

Speciellt med tanke på att Dumpen har en tendens att anpassa sina metoder efter vad som ger flest gäddor...
Citera
2024-11-23, 08:42
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Eller en variant av Bellas rosa påsar. Puttes polare i HA är ju kända för att vara med lite här och där i sopbranchen.
Haha där sa du nåt! Det är nästan samma skit, som den iranska bruttan som förstört grundvattnet lite här o där. Bella kanske kan bli Saras mentor, om hon inte redan är det.

Pruttiga pissiga parasiter.
Citera
2024-11-23, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Del 3 om Dumpen på Aftonbladet senare i dag! Håll i hatten, för den här gången kommer det bli åka av!
Blir det en del 3 tror jag det e slut för Dumpen. Tror inte många av livets hårda skola förstått hur oseriöst det varit med IK som samarbetspartner. Men kommer det ännu mer tror jag dom förstår
Citera
2024-11-23, 08:50
Avslutad
Asså herreguuuuud så Patrik och Sara BETER sig :

https://www.publicistklubben.se/debatter/pk-debatt-24-4-pedofiljagarna-och-pressetiken-en-debatt-om-dumpen/

Som gapiga högstadiebarn ju!

Vilken aggressivitet. Snacka om att göra bort sig totalt.
Därmed inte sagt att Janne Josefsson gör bra ifrån sig.
Katastrofalt att han säger "sätta på barn". Men det hade räckt att påpekat det en gång.

Missa inte på slutet när Sara fullständigt krossas av den sakliga Anna Hedenmo.
Det gäller Saras ständiga påstående att 20% av alla svenska barn utsätts för pedofila övergrepp. Något hon har som sitt mantra för att dunka in sin falska världsbild i folks huvuden.
Men Hedenmo har tagit reda på vad siffran egentligen gäller.
Sara är inte riktigt beredd utan fortsätter först att hävda att 20% av alla svenska barn någon gång utsätts för ett pedofilt övergrepp.
Anna Hedenmo skojar man inte bort.

En riktigt pinsam "debatt". Ville bara tipsa ifall nån missat detta spektakel.
Aschberg gör ett bra jobb här.
Senast redigerad av GlitchQueen 2024-11-23 kl. 08:53.
Citera
2024-11-23, 08:50
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Du skriver att majoriteten av förövare är närstående, vilket är sant, men Dumpen har ju påvisat att det finns andra, dvs icke närstående, som vill förgripa sig på barn. Skulle Dumpen inte redovisa detta bara för att det finns en annan större kategori förövare, eller hur fan menar du.
Du skriver ju själv att "det finns såklart undantag", så då är det väl bra om Dumpen drar fram dem i ljuset.

Dumpen vill ha till en lagändring.
Detta genom uppvisande av hur det ser ut på vissa sociala medier så att beslutsfattare och allmänheten får reda på hur jävligt det är.

Att det skulle minska benägenheten att söka hjälp tror jag inte ett dugg på eftersom de inte tycker att de har problem utan felet är hos andra, bara läsa denna tråden.

Att lägga skulden på Dumpen för att gäddor vill förgripa sig på barn är ju sjukt, förstår du inte det så borde du söka hjälp.
Jaha det är därför dom kör med Benny Hill-humor och gäddbonanza, så att ”beslutfattarna” verkligen ska förstå. Sara och Patrik är för jäkla skickliga i kommunikation.
Citera
2024-11-23, 08:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Jaha det är därför dom kör med Benny Hill-humor och gäddbonanza, så att ”beslutfattarna” verkligen ska förstå. Sara och Patrik är för jäkla skickliga i kommunikation.

precis ...
den dåliga , bisarra och snuskiga "humorn" gör ju att ingen (förutom WT-fansen) tar Dumpen seriöst.
Citera
2024-11-23, 09:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Det ser sämre och sämre ut för Dumpens del:

"En man i 40-årsåldern från Kalmar län har anmält Patrik Sjöberg och Sara Nilsson, personerna bakom pedofiljägarsajten Dumpen, för försök till grov utpressning."

https://www.barometern.se/2024-11-22/man-fran-kalmar-lan-anmaler-dumpen-for-forsok-till-grov-utpressning/

Ja de där två i Kalmar va ett par riktigt sjuka jävlar.
Så förstår att de inte tycker att de har något att förlora.
Alla vet ju vilka svinen är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in