Citat:
Ursprungligen postat av
Ovetade
Helt enig... enl dessa står föreningen utan styrelse.
De är de inte, de är bara dolt för allmänheten sedan artikeln om anmälan kom in ifrån Aftonbladet.
Så medlemmar bör således ha tillgång till informationen, men som förening är det mycket de kan dölja för allmänheten, vilket var min poäng ifrån början.
Det är en bra plats för dem att gömma information, och kan således vara en plats de har gjort fiffels och något som kan komma upp i pågående undersökningar.