2024-05-17, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Är på sharks i skrivande stund. Var precis på rum med en 22-årig niopoängare. Mörkblond. Inga silikonbröst, inga tatueringar.

Någon mer svensk här ikväll?

Hur är det med tjejerna? är alla tillbaka efter den ortodoxa påsken
Citera
2024-05-18, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dp0zw4
Hur är det med tjejerna? är alla tillbaka efter den ortodoxa påsken

Tjejer i mängder
Sen om "alla" är på plats vet jag inte men jämfört med i höstas då jag senast var här så är det fler tjejer nu.

Många män också tyvärr.
Citera
2024-06-28, 11:53
Medlem
burksaltets avatar
Lite förvånad att Mainhattan ska ha så dåligt rykte, och håller inte alls med om att det skulle vara dåligt utbud där. Men smaken är väl som baken.

Nu har jag inte varit där sedan i höstas/förra sommaren dock. Men då var jag där flera gånger under några månader. Hann iof även få in en snabbvisit under januari. Men tja, klart det kommer se lite annorlunda ut beroende på vilken dag.

Att det är många "snåljåpar" som bara går dit för att basta och så. Tja, skulle man bo i Frankfurt kan man ju förstå det. Betala inträde, få gratis mat och bastu och chilla i en hel dag. Dessutom får man se lite ögongodis gå runt. Finns ju sämre ställen man kan spendera en dag på, någon form av feministisk diktuppläsning tex.

Har tyvärr aldrig varit på Sharks. Det kanske man borde någon gång. Var på Oase en av gångerna jag var i Frankfurt dock, tyckte det var totalt värdelöst. Tror jag skrev recension av det också. Men långt bort, mycket sämre lokaler och sämre och mer pushiga kvinnor och ingen mat.
Citera
2024-06-28, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burksaltet
Lite förvånad att Mainhattan ska ha så dåligt rykte, och håller inte alls med om att det skulle vara dåligt utbud där. Men smaken är väl som baken.

Mainhattan har bra rykte bland FKK-proffsen.
Se ISG-forumet.

Det är en del nybörjare som varit här inne och skrivit på forumet det senaste året - som ska ha "10-poängare" (dvs. sillisar och poor-look) och som jämför priserna med vad de får betala i Sverige. Det är bättre att de besöker turistfällorna (Artemis och Sharks) istället.
Citera
2024-07-03, 13:35
Medlem
Halloj på er,
Undrar om någon av er rutinerade klubb besökare någonsin har sett någon man ha med sig sin kvinna på någon av klubbarna?
Är det ens tillåtet? Skall åka till Frankfurt om ca 2 veckor med min sambo och vi båda är väldigt sugna på ett besök på framförallt Sharks.
Citera
2024-07-03, 15:55
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satyg72
Halloj på er,
Undrar om någon av er rutinerade klubb besökare någonsin har sett någon man ha med sig sin kvinna på någon av klubbarna?
Är det ens tillåtet? Skall åka till Frankfurt om ca 2 veckor med min sambo och vi båda är väldigt sugna på ett besök på framförallt Sharks.
Icke tillåtet. Ta med henne till swingersklubben oase i rödermark. Mycket bra tog med frugan dit 1 gång och hon blev rejält avhyvlad av ett gäng trevliga araber bla.

Sedan finns porrbion vid konstablerwache med om ni gillar gangbangs tex
Samt Woxxx i hanau erlensee

Rena sexfester arrangeras i mainz fetischhaus tror jag det heter
Senast redigerad av analking 2024-07-03 kl. 15:59.
Citera
2024-07-03, 18:50
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satyg72
Halloj på er,

Citat:
Ursprungligen postat av analking
Icke tillåtet. Ta med henne till swingersklubben oase i rödermark. Mycket bra tog med frugan dit 1 gång och hon blev rejält avhyvlad av ett gäng trevliga araber bla.

Sedan finns porrbion vid konstablerwache med om ni gillar gangbangs tex
Samt Woxxx i hanau erlensee

Rena sexfester arrangeras i mainz fetischhaus tror jag det heter

Jodå, på enstaka FKK klubbar som Mainhattan.
Sambon får dock inte ha sex med de manliga gästerna.
Citera
2024-07-03, 19:23
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Jodå, på enstaka FKK klubbar som Mainhattan.
Sambon får dock inte ha sex med de manliga gästerna.

jag rekommenderar sexfestarna hos fetischhaus du kan bli medlem först hos joyclub sa ser du datumen, dit kan bade du och frugan ga
Citera
2024-08-06, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalio
Mainhattan har bra rykte bland FKK-proffsen.
Se ISG-forumet.

Det är en del nybörjare som varit här inne och skrivit på forumet det senaste året - som ska ha "10-poängare" (dvs. sillisar och poor-look) och som jämför priserna med vad de får betala i Sverige. Det är bättre att de besöker turistfällorna (Artemis och Sharks) istället.

Nyss hemkommen från Tyskland. Jag är inte någon jätteerfaren FKK-besökare och som jag tidigare skrivit kände jag kanske inte att det var något för mig. Besökte både Mainhattan och Sharks då jag var i Frankfurt.

På Sharks finns det en hel del tjejer som är riktigt snygga. Men det finns också en del ruggugglor som jag inte alls förstår hur man kan betala för. Vad gäller Mainhattan. Det är givetvis färre tjejer där än på Sharks och utseendet på tjejerna ligger rent generellt lägre än på Sharks.

Båda ställena har tjejer som försöker med upsell ialla fall på mig. Gissningsvis mer på Sharks än på Mainhattan. Men jag är heller inte stammis på något av ställena så kanske också påverkar. Men helt klart mer spring bland tjejerna på Sharks men även en del tjejer som är passivt väntande på att man ska komma fram.

Nu när det är sommar är uteställena öppna och grillköken. Har man inget annat att göra är det ju passande att komma dit för att slappa, käka eller liknande. Men som mycket annat är det upp till personen om detta med "relax" är något som man gillar.

Har jag vägarna förbi kanske jag skulle gå dit igen. Men vet inte om jag skulle åka till Frankfurt enbart för att besöka FKK. Jag hade personligen valt Sharks före Mainhattan. Dels för att jag gillar anläggningen med uteplatsen mer än på Mainhattan, att tjejerna är fler och rent generellt ser bättre ut.
Citera
2024-11-17, 14:22
Medlem
inmurads avatar
Två år efter mitt senaste besök på Mainhattan var det dags igen. Dessa två år har jag av olika anledningar varit mest i Berlin och då nyttjat Artemis facilitieter.
Var nyfiken på hur, om något, Mainhattan förändrat sig på dessa två år.

Besöket genomfördes mellan kl 13 och ca 19 en Lördag i november.

Det positiva:
- Entrépriserna ligger kvar på samma nivå.
- Klubben är sig lik, välordnad och välstädad
- Trots tidigt på dagen fanns det gott om mycket snygga (imo) kvinnor. Kanske 10 när jag kom och 25 när jag gick.

Det negativa:
- Tjejernas prisnivå har ökat en del. 100/30 verkar vara baspris. Försökte inte ens med 50/30. Ville man ha det "extra bra" var det 150/30 som gällde, då med owo licking och lite gfe-light om man ville. Extras som cim mm verkar ligga på 50 extra.
- Tjejerna var mycket mer uppsell inriktade än jag kom ihåg, även på rummet och vissa tjatade lite trots att jag sa att jag inte var inte var intresserad av tex prostatamassage.
- Alla tjejerna (3 st) jag rummade med föreslog att jag skulle ge dem dricks. Imo är dricks något man inte frågar om, utan man ger om man är extra nöjd. Sur eftersmak.
- Carmen var där och kom ihåg mig från två år sedan... bra minne den tjejen...

Tog som sagt tre rum:
1) Rania från Serbien. Trevlig söt och glad. Bästa rummet och bra service. Nöjd, trots att hon också bad om dricks.
2) Anna från Rumänien. Approachade i relaxen och redan där borde jag anat oråd. Egentligen inget direkt fel på rummet, men hon saknade entusiasm. Gjorde dock ett bra jobb som fick mig hård och till avslut trots att jag varit på rum ca 45 minuter tidigare.
3) Camilia från Rumänien. Snygg och trevlig i loungen men på rummet var det nej till mycket. Inget slick, inte suga bröstvårtor, inte knulla för snabbt i doggy. Reglerna fick mig att slakna och jag gav upp. Då tyckte hon att jag istället skulle beställa mer tid, som att en extra halvtimme med regler och red tape skulle vara något jag var sugen på...

Överlag är klubben sig lik, men prisnivån högre och, under mitt besök, servicenivån lägre.

Det kan också ha påverkat mig att jag på senare tid mest har sysslat med bdsm. Då känns knullfabrikerna på fkk lite... meh...

Men är man ok med högre pris och mer uppsell är klubben fortfarande bra.
Citera
2024-11-18, 14:53
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Två år efter mitt senaste besök på Mainhattan var det dags igen. Dessa två år har jag av olika anledningar varit mest i Berlin och då nyttjat Artemis facilitieter.
Var nyfiken på hur, om något, Mainhattan förändrat sig på dessa två år.

Besöket genomfördes mellan kl 13 och ca 19 en Lördag i november.

Det positiva:
- Entrépriserna ligger kvar på samma nivå.
- Klubben är sig lik, välordnad och välstädad
- Trots tidigt på dagen fanns det gott om mycket snygga (imo) kvinnor. Kanske 10 när jag kom och 25 när jag gick.

Det negativa:
- Tjejernas prisnivå har ökat en del. 100/30 verkar vara baspris. Försökte inte ens med 50/30. Ville man ha det "extra bra" var det 150/30 som gällde, då med owo licking och lite gfe-light om man ville. Extras som cim mm verkar ligga på 50 extra.
- Tjejerna var mycket mer uppsell inriktade än jag kom ihåg, även på rummet och vissa tjatade lite trots att jag sa att jag inte var inte var intresserad av tex prostatamassage.
- Alla tjejerna (3 st) jag rummade med föreslog att jag skulle ge dem dricks. Imo är dricks något man inte frågar om, utan man ger om man är extra nöjd. Sur eftersmak.
- Carmen var där och kom ihåg mig från två år sedan... bra minne den tjejen...

Tog som sagt tre rum:
1) Rania från Serbien. Trevlig söt och glad. Bästa rummet och bra service. Nöjd, trots att hon också bad om dricks.
2) Anna från Rumänien. Approachade i relaxen och redan där borde jag anat oråd. Egentligen inget direkt fel på rummet, men hon saknade entusiasm. Gjorde dock ett bra jobb som fick mig hård och till avslut trots att jag varit på rum ca 45 minuter tidigare.
3) Camilia från Rumänien. Snygg och trevlig i loungen men på rummet var det nej till mycket. Inget slick, inte suga bröstvårtor, inte knulla för snabbt i doggy. Reglerna fick mig att slakna och jag gav upp. Då tyckte hon att jag istället skulle beställa mer tid, som att en extra halvtimme med regler och red tape skulle vara något jag var sugen på...

Överlag är klubben sig lik, men prisnivån högre och, under mitt besök, servicenivån lägre.

Det kan också ha påverkat mig att jag på senare tid mest har sysslat med bdsm. Då känns knullfabrikerna på fkk lite... meh...

Men är man ok med högre pris och mer uppsell är klubben fortfarande bra.
Tack för Recension.

Jag har varit där på 4 resor (13 FKK-dagar) i år. Snart årets sista resa till Mainhattan.
Helt klart är att tjejerna vill ha högre betalt.
Men jag har aldrig betalat mer än 70/30 eller 100/60 under mina 10 år där.

Dock är jag välkänd bland tjejerna, även bland dem som jag aldrig har knullat.
Men nya tjejer som inte känner till att jag är stammis har krävt 100/30, där det skulle vara sug med kondom. Nej tack, där blev det inga rum.

Bättre i Nordrhein-Westfalen (ACA Gold och Freude39). Där får man utan vidare ett bra rum för 50/30.
Citera
2024-11-18, 15:59
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Tack för Recension.

Jag har varit där på 4 resor (13 FKK-dagar) i år. Snart årets sista resa till Mainhattan.
Helt klart är att tjejerna vill ha högre betalt.
Men jag har aldrig betalat mer än 70/30 eller 100/60 under mina 10 år där.

Dock är jag välkänd bland tjejerna, även bland dem som jag aldrig har knullat.
Men nya tjejer som inte känner till att jag är stammis har krävt 100/30, där det skulle vara sug med kondom. Nej tack, där blev det inga rum.

Bättre i Nordrhein-Westfalen (ACA Gold och Freude39). Där får man utan vidare ett bra rum för 50/30.

Jag är en mycket dålig förhandlare ska tilläggas, och inte mycket av en stammis med två år mellan besöken Är nog en enkel cash-out maskin för tjejerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in