Citat:
Ursprungligen postat av
Vitalio
Mainhattan har bra rykte bland FKK-proffsen.
Se ISG-forumet.
Det är en del nybörjare som varit här inne och skrivit på forumet det senaste året - som ska ha "10-poängare" (dvs. sillisar och poor-look) och som jämför priserna med vad de får betala i Sverige. Det är bättre att de besöker turistfällorna (Artemis och Sharks) istället.
Nyss hemkommen från Tyskland. Jag är inte någon jätteerfaren FKK-besökare och som jag tidigare skrivit kände jag kanske inte att det var något för mig. Besökte både Mainhattan och Sharks då jag var i Frankfurt.
På Sharks finns det en hel del tjejer som är riktigt snygga. Men det finns också en del ruggugglor som jag inte alls förstår hur man kan betala för. Vad gäller Mainhattan. Det är givetvis färre tjejer där än på Sharks och utseendet på tjejerna ligger rent generellt lägre än på Sharks.
Båda ställena har tjejer som försöker med upsell ialla fall på mig. Gissningsvis mer på Sharks än på Mainhattan. Men jag är heller inte stammis på något av ställena så kanske också påverkar. Men helt klart mer spring bland tjejerna på Sharks men även en del tjejer som är passivt väntande på att man ska komma fram.
Nu när det är sommar är uteställena öppna och grillköken. Har man inget annat att göra är det ju passande att komma dit för att slappa, käka eller liknande. Men som mycket annat är det upp till personen om detta med "relax" är något som man gillar.
Har jag vägarna förbi kanske jag skulle gå dit igen. Men vet inte om jag skulle åka till Frankfurt enbart för att besöka FKK. Jag hade personligen valt Sharks före Mainhattan. Dels för att jag gillar anläggningen med uteplatsen mer än på Mainhattan, att tjejerna är fler och rent generellt ser bättre ut.