Citat:
Ursprungligen postat av
bjorklov
Är tjejerna snygga och har perfekta kroppar på ACA och Freude, alltså de som tar 50/30?
Jag betalar hellre 100 för en tiopoängare än 50 för en fempoängare
Eller rättare sagt, jag är ointresserad av fempoängare
Kul att denna tråd vaknar till lite lite grann eftersom jag funderade på en resa till Dusseldorf.
Jag är inte lika erfaren som ni andra men såhär tycker jag. På ACA finns det både ruggugglor och en del som är hel OK. Däremot är själva stället ganska tråkigt.
Efter en session i rummet så finns inget annat göra mer än att sitta i sofforna och stirra in i väggarna. Det gör både Mainhattan och Sharks bättre även om det blir ganska långtråkigt där med. Speciellt om man inte kan komma mer än max 2 ggr per dag.
Det finns några som är helt klart snygga tjejer på Mainhattan. Speciellt under day session. Men under kvällen är det desto mindre jämfört då med Sharks. De flesta tjejerna på Mainhattan har alltid begärt 150/30 för mig. Två har sagt 100/30 för att sedan köra uppsell 50 till för OWO och annat väl i rummet.
Den där Camilla, hon är mörk/svarthårig med blå ögon och brukar gå runt till alla och tjata? Trodde hon var från Bulgarien? Hört att hon är dålig på alla möjliga sätt i sängen som du skriver men att hennes blowjobs är bra. Funderat på att bara köra blowjob med henne, men kanske är dumt.