2024-11-18, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Tack för Recension.

Jag har varit där på 4 resor (13 FKK-dagar) i år. Snart årets sista resa till Mainhattan.
Helt klart är att tjejerna vill ha högre betalt.
Men jag har aldrig betalat mer än 70/30 eller 100/60 under mina 10 år där.

Dock är jag välkänd bland tjejerna, även bland dem som jag aldrig har knullat.
Men nya tjejer som inte känner till att jag är stammis har krävt 100/30, där det skulle vara sug med kondom. Nej tack, där blev det inga rum.

Bättre i Nordrhein-Westfalen (ACA Gold och Freude39). Där får man utan vidare ett bra rum för 50/30.

Är tjejerna snygga och har perfekta kroppar på ACA och Freude, alltså de som tar 50/30?

Jag betalar hellre 100 för en tiopoängare än 50 för en fempoängare

Eller rättare sagt, jag är ointresserad av fempoängare
Citera
2024-11-18, 17:02
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Är tjejerna snygga och har perfekta kroppar på ACA och Freude, alltså de som tar 50/30?

För 50/30 på ACA får man bättre service än för 100/30 i Frankfurt.

De är absolut inte lika snygga i NRW som i Hessen. Men några snygga finns det alltid.
Betydligt mindre tjat och spring dessutom.

Men sämre lokaler (gäller ACA).
Citera
2024-11-18, 17:41
Medlem
Citat:

Kul att denna tråd vaknar till lite lite grann eftersom jag funderade på en resa till Dusseldorf.

Jag är inte lika erfaren som ni andra men såhär tycker jag. På ACA finns det både ruggugglor och en del som är hel OK. Däremot är själva stället ganska tråkigt.

Efter en session i rummet så finns inget annat göra mer än att sitta i sofforna och stirra in i väggarna. Det gör både Mainhattan och Sharks bättre även om det blir ganska långtråkigt där med. Speciellt om man inte kan komma mer än max 2 ggr per dag.

Det finns några som är helt klart snygga tjejer på Mainhattan. Speciellt under day session. Men under kvällen är det desto mindre jämfört då med Sharks. De flesta tjejerna på Mainhattan har alltid begärt 150/30 för mig. Två har sagt 100/30 för att sedan köra uppsell 50 till för OWO och annat väl i rummet.

Den där Camilla, hon är mörk/svarthårig med blå ögon och brukar gå runt till alla och tjata? Trodde hon var från Bulgarien? Hört att hon är dålig på alla möjliga sätt i sängen som du skriver men att hennes blowjobs är bra. Funderat på att bara köra blowjob med henne, men kanske är dumt.
Citera
2024-11-18, 19:25
Medlem
Citat:
För 50/30 på ACA får man bättre service än för 100/30 i Frankfurt.

De är absolut inte lika snygga i NRW som i Hessen. Men några snygga finns det alltid.
Betydligt mindre tjat och spring dessutom.

Men sämre lokaler (gäller ACA).

Några snygga räcker ju förvisso, såvida man inte har tuff konkurrens från andra besökare
Citera
2024-11-18, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mynona1000
Kul att denna tråd vaknar till lite lite grann eftersom jag funderade på en resa till Dusseldorf.

Jag är inte lika erfaren som ni andra men såhär tycker jag. På ACA finns det både ruggugglor och en del som är hel OK. Däremot är själva stället ganska tråkigt.

Efter en session i rummet så finns inget annat göra mer än att sitta i sofforna och stirra in i väggarna. Det gör både Mainhattan och Sharks bättre även om det blir ganska långtråkigt där med. Speciellt om man inte kan komma mer än max 2 ggr per dag.

Det finns några som är helt klart snygga tjejer på Mainhattan. Speciellt under day session. Men under kvällen är det desto mindre jämfört då med Sharks. De flesta tjejerna på Mainhattan har alltid begärt 150/30 för mig. Två har sagt 100/30 för att sedan köra uppsell 50 till för OWO och annat väl i rummet.

Den där Camilla, hon är mörk/svarthårig med blå ögon och brukar gå runt till alla och tjata? Trodde hon var från Bulgarien? Hört att hon är dålig på alla möjliga sätt i sängen som du skriver men att hennes blowjobs är bra. Funderat på att bara köra blowjob med henne, men kanske är dumt.

Jag kanske skulle testa mainhattan, då jag börjat tycka allt sämre om sena kvällar och hög musik.

För övrigt är ju fkk en unik marknad där varor av olika kvalitet har samma pris. Som att man vore i en bilaffär där alla bilar har samma pris, vad väljer man, en Fiat eller en Ferrari?
Citera
2024-11-18, 19:46
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Jag kanske skulle testa mainhattan, då jag börjat tycka allt sämre om sena kvällar och hög musik.

För övrigt är ju fkk en unik marknad där varor av olika kvalitet har samma pris. Som att man vore i en bilaffär där alla bilar har samma pris, vad väljer man, en Fiat eller en Ferrari?

Precis som med bilar, vet man inte vem som egentligen är en Ferrari eller en Fiat förrän man har provkört (läs: provknullat).

Den som vid första ögonkastet verkar vara en Ferrari, kanske blir en Fiat (tjatig up-seller och "don't touch") på rummet (Camilla).
Citera
2024-11-20, 14:53
Medlem
Citat:
Precis som med bilar, vet man inte vem som egentligen är en Ferrari eller en Fiat förrän man har provkört (läs: provknullat).

Den som vid första ögonkastet verkar vara en Ferrari, kanske blir en Fiat (tjatig up-seller och "don't touch") på rummet (Camilla).
Ja Ferrarin kan visa sig vara en kitcar när den synas nära och noga, dessutom är ju smaken som baken det som är en Ferrari i den enes ögon är en Fiat i någon annans, så som du säger man kan inte veta innan provkörning.
Citera
2024-11-20, 19:20
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Ja Ferrarin kan visa sig vara en kitcar när den synas nära och noga, dessutom är ju smaken som baken det som är en Ferrari i den enes ögon är en Fiat i någon annans, så som du säger man kan inte veta innan provkörning.

Jag gillar Jon Deere traktor, lite långsamma och gör ett rejält jobb.
Letar bara sådana på FKK
Citera
2024-11-21, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jag gillar Jon Deere traktor, lite långsamma och gör ett rejält jobb.
Letar bara sådana på FKK
haha det har du ju helt rätt i, vad fan ska man med en snabbis till man vill ju hinna njuta lite också, blir till att kolla efter en munktell baklastare nästa gång om det nu blir någon.
Citera
2024-11-27, 08:00
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mynona1000

Det låter precis som hon jag gick med. Långt svart rakt hår, naturliga mindre bröst. Minns inte ögonfärgen. Helt klart en snygg tjej. Som du skrev gick hon runt en hel del. Har för mig hon sa hon var från Rumänien.

Yes, hennes blow var det bästa under dagen. Mjukt och sensuellt med deepthroat utan ansträngning. Men resten var långt under medel som sagt.
Citera
2025-01-24, 10:46
Medlem
Hej !
Jag planerar en roadtripp genom Tyskland i sommar. Har varit på olika saunaklubbar i Frankfurt och Dusseldorf så har koll mainhattan, sharks aca gold samt något mer.
Lite sugen på wellcum som verkar fint.
Det jag söker nu är främst en fin utomhusdel där man kan sola/bada och njuta av fina kvinnor.
Sharks har ju en rätt stor utomhusdel men föredrar egentligen lite lugnare ställe.
Kör via puttgaarten och söderöver så hela nordväst och södra Tyskland men även Österrike kan vara intressant.

Någon som har några tips?
Citera
2025-01-25, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedboy77
Hej !
Jag planerar en roadtripp genom Tyskland i sommar. Har varit på olika saunaklubbar i Frankfurt och Dusseldorf så har koll mainhattan, sharks aca gold samt något mer.
Lite sugen på wellcum som verkar fint.
Det jag söker nu är främst en fin utomhusdel där man kan sola/bada och njuta av fina kvinnor.
Sharks har ju en rätt stor utomhusdel men föredrar egentligen lite lugnare ställe.
Kör via puttgaarten och söderöver så hela nordväst och södra Tyskland men även Österrike kan vara intressant.

Någon som har några tips?

Jag tänker att Saunaclub Babylon i Elsdorf skulle passa dig bra.

Bra utomhusdel med pool - du kan få service vid poolen om du så önskar. Rent och fräscht. Lugnt. Finns något för alla och i de allra flesta fall bra service.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in