2016-11-02, 21:10
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strahatt
Hur löste du det med läkaren? Det finns väl en smittskyddslag som säger att man måste uppge vem/vilka man har haft sex med? Sa du som det var...?

Som tur är så går ju Kondylom inte under Smittskyddslagen...

Kondylom är ju den absolut vanligaste könssjukdomen och jag kommer ihåg att läkaren nämnde något om att cirka 80 procent av befolkningen får viruset någon gång och att det är många som inte ens märker att dom bär på viruset... Vissa får inga problem alls medan andra får en sjuhelvetes massa vårtor... (det fick jag)
6-7 månader tog det innan alla vårtor var borta och ärren blev osynliga...

Smittskyddslagen gäller bara Gonorré, Klamydia, Syfilis, HIV och hepatit B.
Citera
2016-11-04, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Tack för recensionen! Mycket tjejer på Sharks nuförtiden. Av de namnen du nämner vet jag bara vilka Bianca och Jessica är. Bianca är mycket riktigt en upseller men hon är inte överjävlig. Om du gillar trekanter så skall du gå med Jessica och hennes väninna Roxanna om du får chansen. Blir inte mycket bättre än med dem två.
Ångrar mig rätt hårt att jag inte gick med Jessica, hennes kropp såg helt underbar ut. Får hoppas på att hon är där nästnästa helg, tillsammans med Roxanna förhoppningsvis .

Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Ja, Sharks är klart bättre än Artemis. Men i Artemis-tråden hyllas den klubben till skyarna. Mycket beroende på att de aldrig besökt någon annan klubb än A.

Var faktiskt på Sharks för 1,5 månad sedan. 4 tjejer och 4 HE på en dag. Jag klarade mig undan med 270 Euro....

Tror dock inte att söndag-måndag är så dåligt. Jag var där en onsdag med lägre inträde. Och det var knökfullt och en hel del jagande. Natalia hade jag riktigt bra sex med. Men oj vad hon körde upsell när vi väl kom till rummet. Allt skulle kosta 50 Euro extra. Hon fick därför ingen dricks (bara 50 euro för sexet).
Du klarade dig undan billigt! Jag får hålla bättre i pengarna nästa besök men det år så svårt när man väl är där haha..

Ska besöka Artemis i helgen(FKK beroende). Ska bli intressant att göra ett besök på Artemis när man fått ett nytt perspektiv och högre förväntan på service.
Citera
2016-11-04, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottforskaren
4 Jag gillade också att det fanns munsköljsautomater på toaletterna.

???

Hur funkar de?
Citera
2016-11-04, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strahatt
???

Hur funkar de?

Du håller fram en liten mugg och trycker på en knapp. Då får du en skvätt som du kan skölja munnen med.
Citera
2016-11-08, 20:55
Medlem
Jag har varit 3 kvällar under hösten på klubbar i Frankfurt. En gång på Oase och två på Sharks. Det är oerhört mycket tjejer på dessa klubbar just nu men av helt olika anledningar misstänker jag. Oase var det sämsta jag har varit på någon gång; Palace är bra i jämförelse. Jag var konstant påhoppad av tjejer.

Börjar dagen på Oase med Anna från Ukraina. Shit vad snygg hon är. Inne på rummet under avsugningen börjar hon massera mitt anus. Hon har tagit kondom över fingrarna. Jag ber henne sluta direkt men förstår ju nu att hon kommer kräva 50 euro extra. Knullar henne och kommer rätt snabbt trots att humöret inte är det bästa. Hon är fräck nog att börja prata om 50 euro extra när vi klär på oss. Jag bestämmer mig då för att ta henne till receptionen trots att jag vet att de kommer att hålla med henne. Någon kille kan ju se sånt och undvika henne eller så börjar tjejerna prata om henne. Anna hävdar för damen i receptionen att hon frågat om hon skulle och att jag hade sagt JA. Inget minne av det, 99,99% lögn. Får betala 100 euro. Får bita mig i tungan för att inte säga något dumt till henne.
Nästa tjej var helt värdelös och hade mage att be om dricks. Nya Oase, simply the worst.

Andrea var dock där och vi hade en trevlig timme tillsammans. Hon berättade lite intressanta saker. Att det var för mycket tjejer där och att konkurrensen var hård för det var lite män där nuförtiden.
Jag sade inget till henne men jag drog slutsatsen att Oase tar in mycket tjejer för att de har ekonomiska problem och behöver tjejernas inträde för att överleva. Blir en ond spiral med dålig attityd från tjejerna och då ännu färre män. Sedan så skulle Andrea åka hem till Rumänien två dagar senare. Hon trodde inte hon skulle komma tillbaka alls. Till Oase eller till någon FKK alls frågade jag? Inte till någon alls sa hon. Här kunde jag sagt att hon hade passat bättre på Mainhattan eller Living Room för det tror jag hon hade. Sa inget för hon kanske bestämt sig för att prova något annat i livet redan och då ska jag inte lägga mig i.

Sharks har mycket tjejer för att det är där businessen är för tjejerna. Fortsatt god service hos alla gamla och även hos de nya jag provar. Dock är konkurrensen hård där med. Jag såg Sandra gå omkring denna gången och det har aldrig hänt tidigare. Förr fick man jaga henne eller komma tidigt för att få vara med henne.
Sedan så träffade jag Stella från Palace där. Frågade inte så mycket men jag gissar att Sharks lockar för där är mer män och pengar. Visserligen ska hon vara tillbaks på Palace nu om jag förstår LustScout rätt.

Blir nog ett Sharks-besök till i år. Blir ju sugen av att skriva
Citera
2016-11-12, 19:17
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
......Nya Oase, simply the worst.

Andrea var dock där och vi hade en trevlig timme tillsammans. Hon berättade lite intressanta saker. Att det var för mycket tjejer där och att konkurrensen var hård för det var lite män där nuförtiden.
Jag sade inget till henne men jag drog slutsatsen att Oase tar in mycket tjejer för att de har ekonomiska problem och behöver tjejernas inträde för att överleva. Blir en ond spiral med dålig attityd från tjejerna och då ännu färre män.
.......

Milfner,
Tack för att du lämnar korrekt och nyttig information. Det kan snabbt gå utför för en klubb som inte sköter sig. Träffade en amerikan på Mainhattan som hade varit på Oase. Han hade en session med en tjej som han tog i många positioner. Tjejen påstod efteråt att han hade tagit henne analt. Han vägrade betala. Hon tillkallade vakter och han tvingades betala 100 Euro extra. Dessutom blev han utkastad och fick inte komma tillbaka. Ingen risk, sa han. Det är kundvård det. Och sedan är de så dumma att de tror att inte sådant sprider sig via Internet år 2016. Klubben verkar vara i fritt fall.

Konkurrensen är mördande just nu på många orter.
Förmodligen blir det en del konkurser eller nedläggningar av FKK/Sauna Clubs det närmaste året. Kan kanske vara på sin plats för att sålla bort agnarna från vetet..
De bästa klubbarna - där management sköter sig - kommer att överleva.

Har gjort en del besök i Frankfurt, Düsseldorf och Wien de senaste månaderna som jag snart ska skriva om. Det blir bl.a. en uppdatering av Sharks.....
Senast redigerad av Arnold15 2016-11-12 kl. 19:25.
Citera
2016-11-13, 00:03
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Har gjort en del besök i Frankfurt, Düsseldorf och Wien de senaste månaderna som jag snart ska skriva om. Det blir bl.a. en uppdatering av Sharks.....

Det ser vi fram emot...
Citera
2016-11-15, 21:50
Medlem
Var på Sharks i helgen. Flertal tjejer som sa till mig att det var över 230 tjejer som skrivit upp sig för dagen. Både Fredag och Lördag. Tydligen vill ägarna täcka kostnaderna för renoveringarna, biorummet har gjorts om till flera små rum/hörnor med speglar och gardiner som täcker för.

Bra för oss kunder, men sämre för tjejerna. Nekade flera tjejer och det blev lite som en mekanisk rutin tillslut. Nu när jag tänker tillbaka så var det en tjej som nästan började gråta när jag nekade henne. Nåt jag inser nu i efterhand, typiskt mig. Inte mitt fel men kan inte låta bli att känna medlidande.

Var i alla fall i rummet med Megan och Diana som det skrivs bra grejer om på diverse forum. En ny tjej, Ellen. Sen repeterade jag med Esther och Bianca. Får se om jag orkar få ihop en rapport senare.

Min korta FKK karriär verkar dock komma till sitt slut, träffade drömtjejen på Artemis som får alla andra tjejer att blekna, oavsett hur bra service dem ger. Själva idén med FKK är ju inte att man åker för att träffa EN specifik tjej. Ung och naiv som jag är, har jag gått och kärat ner mig .
Citera
2016-11-15, 21:58
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajuaju
Min korta FKK karriär verkar dock komma till sitt slut, träffade drömtjejen på Artemis som får alla andra tjejer att blekna, oavsett hur bra service dem ger. Själva idén med FKK är ju inte att man åker för att träffa EN specifik tjej. Ung och naiv som jag är, har jag gått och kärat ner mig .

Oroa dig inte. Det går över!
Citera
2016-11-17, 16:52
Medlem
Arnold15s avatar
Jag var för ca 2 månader sedan i Frankfurt 4 dagar. Svårt att få tag på hotell, eftersom mässa stundade. De 2 första dagarna (söndag och måndag) var på Mainhattan. Sedan en vilodag och sista dagen på Sharks (en onsdag).

Resan började dock illavarslande med en irriterande virus-infektion som inte ville ge med sig. Denna sänkte naturligtvis både sexlusten och prestationsförmågan. Ska inte gå in så mycket på mina Mainhattan-besök, eftersom jag skrivit så mycket tidigare om denna klubb. Det var ett bra urval av tjejer, eftersom en stor mässa skulle starta på tisdagen. Maten bra som alltid - även den grillade i trädgården. Hade sessioner med Gina (Moldavien), Sandra (Rumänien), Rosalia (Rumänien), Carmen (Rumänien), Karla (Rumänien), Heili (Rumänien) och Ella (Spanien). Satte 6 av 7 sessioner trots omständigheterna. Speciellt sessionerna med Sandra och Heili var riktigt bra. Kom undan med 260 + 230 Euro = 490 Euro för 2 dagar.

Värt att notera är att efter 2 dagars knullande och bastu, så var virus-infektionen borta! Bättre medicin än FKK-klubb finns inte.
Senast redigerad av Arnold15 2016-11-17 kl. 17:33.
Citera
2016-11-17, 17:26
Medlem
Arnold15s avatar
Så till mitt Sharks-besök på onsdagen. Hade ju inte besökt denna klubb på ett helt år. Hade bokat 2 nätter på Contel-hotell, som var ganska bra, men i dyraste laget.

Kommer dit tidigt på onsdagen när de öppnade kl 11. Onsdagar i september hade Sharks rabatterat inträde = 50 Euro. Även om det var lugnt med speciellt tjejer i början så skulle det senare bli knökfullt. Säkert bara 5 tjejer där den första timmen, men senare på kvällen kanske 150 tjejer!!

Utseendemässigt håller tjejerna på klubben en mycket hög nivå - minst i Artemis-klass. Excellent. Och frågan är om inte detta är den största inne-FKK-klubben för tillfället. Det var även gott om klienter denna dag som ville dra nytta av det något lägre inträdet. Tyvärr verkar det som om många mest är där för att titta och kanske går upp på rummet 1 gång. Följden blir att tjejerna snart börjar jaga. Hittade en soffgrupp utomhus i sydvästra delen av trädgården, där man fick vara i fred. Det var nämligen lite ojämn stenbeläggning fram till sofforna, som gjorde att tjejerna i sina platåskor drog sig för att gå dit.

Och tyvärr var även Sylvana där - äcklet Pekade bokstavligen finger åt henne när hon kom fram till mig. Sedan fick jag vara i fred från henne. Kärringen sprang flitigt omkring och jagade. En gång gick hon fram och hand-trallade 2 killar samtidigt när de låg i sina solstolar. Efter 10 minuters försök var kukarna fortfarande slaka som spagetti. När det gick upp för henne att ingen av dem ville gå till rummet blev hon riktigt förbannad och gick svärande därifrån. Har för mig att hon en gång förra året gick upp med en kille på rummet som såg ut att vara 17 år och väldigt lik Peter Wolodarski.......

Sharks har genomgått en del renoveringar sedan jag var där sist. Utomhusdelen har fått rejält många knullstugor. Inomhusbassängen är tyvärr borta, men nu finns det 3 bubbelpooler.

Maten var väl OK, men inte mer. När det var grilldags vid 18-tiden visade sig att stället var underbemannat. 2 kineser skulle grilla till ca 300 gäster. Följden blev snabb-grillning. Allt som jag åt från den grillen var bränt..... Fy!

Jag var riktigt kåt denna dag. Hade fyra sessioner som alla fick ett lyckligt slut även om jag kom tidigt vid en session. Annars var det BJ och knull i minst 3 ställningar.

Anna, Polen
Brunett, normal kroppsform, ca 162 cm. Bra sessioner med BJ och knull i 3 ställningar. Frågar efter 1 timme, men inget mer tjat sedan. Verkar vara en tjej som bara kommer när det är många klienter på plats? Kanske återbesök.

Natalia, Rumänien.
Mörkhårig, halvkurvig, ca 162 cm. Konstigt nog dagens bästa knull. Men oj vad hon körde uppselling som jag kommenterat tidigare här på forumet. Allt skulle kosta 50 Euro extra. men hon fick bara 50 Euro och ingen dricks. Hon jobbar inte särdeles hårt på att få stammisar. Inget återbesök p.g.a. attityden.

Gabriella, Moldavien
Blond, halvkurvig, rätt lång (ca 170 cm) och lugn tjej. Riktigt bra attityd. Gillade henne skarpt, även om jag bara hann knulla henne i en ställning innan jag kom. Synd. Garanterat återbesök.

Dina, Ungern
Mycket snygg brunett med halvkurvig form. Har en riktigt bra session med henne, men hon ger inget extra. Hon har många klienter och talade redan om från början att om jag skulle ha minimum-session så fick man bara det och det och inte det andra, etc. Kanske återbesök.

Dagen kostade totalt 270 Euro som inkluderade 4 sessioner.

Summa summarum kommer jag i fortsättningen att satsa på dagar när det är mindre folk på Sharks och mindre stress, d.v.s. måndagar, tisdagar och torsdagar. Jag bedömer att det även stilla dagar borde finnas mångdubbelt fler attraktiva tjejer än vad man klarar av på en dag.

Jag kommer även att undvika tjejer som har alldeles för lätt att få kunder. Det blir lite "löpande band" över det hela. Bättre att satsa på dem som får kämpa lite och som eftersträvar att få stammisar. De brukar ge bättre service.

Anser även att denna klubb är bättre än Artemis. Många i Artemis-tråden borde lyfta näsan över vattenytan och ta sig hit. Även om kommunikationerna till Darmstadt är besvärligare.
Senast redigerad av Arnold15 2016-11-17 kl. 17:47.
Citera
2016-11-17, 17:28
Medlem
Citat:
Milfner,
Tack för att du lämnar korrekt och nyttig information. Det kan snabbt gå utför för en klubb som inte sköter sig.
Tack själv. Fler borde skriva om sina erfarenheter. Borde va fler besökare från Sverige än vi som skriver här.
Citat:
Min korta FKK karriär verkar dock komma till sitt slut, träffade drömtjejen på Artemis som får alla andra tjejer att blekna
Jag blev kär i FKK-livet istället. Håller lite distans, jag har bara en av tjejernas kontakt på sociala medier.
Citat:
Hade sessioner med Gina (Moldavien)
Henne gillade jag trots att jag läst att vissa tycker hon är jobbig och påträngande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in