Så till mitt
Sharks-besök på onsdagen. Hade ju inte besökt denna klubb på ett helt år. Hade bokat 2 nätter på Contel-hotell, som var ganska bra, men i dyraste laget.
Kommer dit tidigt på onsdagen när de öppnade kl 11.
Onsdagar i september hade Sharks
rabatterat inträde = 50 Euro. Även om det var lugnt med speciellt tjejer i början så skulle det senare bli knökfullt. Säkert bara 5 tjejer där den första timmen, men senare på kvällen kanske 150 tjejer!!
Utseendemässigt håller tjejerna på klubben en mycket hög nivå - minst i Artemis-klass. Excellent. Och frågan är om inte detta är den största inne-FKK-klubben för tillfället. Det var även gott om klienter denna dag som ville dra nytta av det något lägre inträdet. Tyvärr verkar det som om många mest är där för att titta och kanske går upp på rummet 1 gång. Följden blir att tjejerna snart börjar jaga. Hittade en soffgrupp utomhus i sydvästra delen av trädgården, där man fick vara i fred. Det var nämligen lite ojämn stenbeläggning fram till sofforna, som gjorde att tjejerna i sina platåskor drog sig för att gå dit.
Och tyvärr var även
Sylvana där - äcklet

Pekade bokstavligen finger åt henne när hon kom fram till mig. Sedan fick jag vara i fred från henne. Kärringen sprang flitigt omkring och jagade. En gång gick hon fram och hand-trallade 2 killar samtidigt när de låg i sina solstolar. Efter 10 minuters försök var kukarna fortfarande slaka som spagetti. När det gick upp för henne att ingen av dem ville gå till rummet blev hon riktigt förbannad och gick svärande därifrån. Har för mig att hon en gång förra året gick upp med en kille på rummet som såg ut att vara 17 år och väldigt lik
Peter Wolodarski.......
Sharks har genomgått en del renoveringar sedan jag var där sist. Utomhusdelen har fått rejält många knullstugor. Inomhusbassängen är tyvärr borta, men nu finns det 3 bubbelpooler.
Maten var väl OK, men inte mer. När det var grilldags vid 18-tiden visade sig att stället var underbemannat. 2 kineser skulle grilla till ca 300 gäster. Följden blev snabb-grillning. Allt som jag åt från den grillen var bränt..... Fy!
Jag var riktigt kåt denna dag. Hade fyra sessioner som alla fick ett lyckligt slut även om jag kom tidigt vid en session. Annars var det BJ och knull i minst 3 ställningar.
Anna, Polen
Brunett, normal kroppsform, ca 162 cm. Bra sessioner med BJ och knull i 3 ställningar. Frågar efter 1 timme, men inget mer tjat sedan. Verkar vara en tjej som bara kommer när det är många klienter på plats? Kanske återbesök.
Natalia, Rumänien.
Mörkhårig, halvkurvig, ca 162 cm. Konstigt nog dagens bästa knull. Men oj vad hon körde uppselling som jag kommenterat tidigare här på forumet. Allt skulle kosta 50 Euro extra. men hon fick bara 50 Euro och ingen dricks. Hon jobbar inte särdeles hårt på att få stammisar. Inget återbesök p.g.a. attityden.
Gabriella, Moldavien
Blond, halvkurvig, rätt lång (ca 170 cm) och lugn tjej. Riktigt bra attityd. Gillade henne skarpt, även om jag bara hann knulla henne i en ställning innan jag kom. Synd. Garanterat återbesök.
Dina, Ungern
Mycket snygg brunett med halvkurvig form. Har en riktigt bra session med henne, men hon ger inget extra. Hon har många klienter och talade redan om från början att om jag skulle ha minimum-session så fick man bara det och det och inte det andra, etc. Kanske återbesök.
Dagen kostade totalt 270 Euro som inkluderade 4 sessioner.
Summa summarum kommer jag i fortsättningen att satsa på dagar när det är
mindre folk på Sharks och mindre stress, d.v.s.
måndagar, tisdagar och torsdagar. Jag bedömer att det även stilla dagar borde finnas mångdubbelt fler attraktiva tjejer än vad man klarar av på en dag.
Jag kommer även att undvika tjejer som har alldeles för lätt att få kunder. Det blir lite "löpande band" över det hela. Bättre att satsa på dem som får kämpa lite och som eftersträvar att få stammisar. De brukar ge bättre service.
Anser även att denna klubb är bättre än Artemis.
Många i Artemis-tråden borde lyfta näsan över vattenytan och ta sig hit. Även om kommunikationerna till Darmstadt är besvärligare.