2026-03-01, 23:08
Medlem
Var på Mainhattan i höstas, spenderad 2-3 timmar där, det är inte alls lika bra som det var för 4-5 år sen då kunde jag spendera 2-3 dagar där i sträck men nu efter 2-3 timmar så kände jag att det var nog och tog bilen till sharks där jag hade en toppen kväll
Citera
2026-03-02, 00:50
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Har 3-4 dagar på sharks planerade redan och tänkte man skulle kanske testa palace/mainhattan första dagen men kanske bättre att skippa de och gå all in på sharks istället då
Du kan ju prova FKK Oasis som ligger c:a 2 mil norr om Frankfurt. Där brukar det vara ganska bra på sommaren då de har en stor utomhusavdelning.
Citera
2026-03-02, 10:31
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_gbg
Du kan ju prova FKK Oasis som ligger c:a 2 mil norr om Frankfurt. Där brukar det vara ganska bra på sommaren då de har en stor utomhusavdelning.

Hade gärna gjort det men kommer inte vara där förrän sent på kvällen första dagen därför hade jag tänkt prova någon av mainhattan/palace.

Men kanske bättre att skippa dom helt? och ta det lugnt första kvällen och sedan köra 3-4 dagar på sharks
Citera
2026-03-02, 12:42
Medlem
Citat:
Hade gärna gjort det men kommer inte vara där förrän sent på kvällen första dagen därför hade jag tänkt prova någon av mainhattan/palace.

Men kanske bättre att skippa dom helt? och ta det lugnt första kvällen och sedan köra 3-4 dagar på sharks

Om det är så att du kommer så sent att Oase eller Sharks inte är något alternativ, då hade jag kanske övervägt att titta in på Mainhattan eller Palace om ekonomin tillät.

Beror vilken dag du kommer med förhoppningsvis finns det några tjejer på kvällen. Men som jag minns det så tyckte jag faktiskt day session tjejerna var bättre generellt än evening session och då menar jag kanske 2 år sedan. Men det är upp till var och en.
Citera
2026-03-02, 13:18
Medlem
thaimans avatar
Citat:

Då jag kommer till Frankfurt första dagen brukar jag googla på kinesisk Erotisk massage, brukar bli riktigt lyckat, kinagirl kör gärna bart
Citera
2026-03-04, 13:39
Medlem
Vad kostar en heldag ungefär, om man ska budgetera efter någon sorts standard? Alltid velat besöka och få gjort det en gång i livet, och i år känns som att det kan funka för mig.

Funkat 8-9 000 eller blir det för tajt om man vill ligga med i alla fall en 3-5 tjejer?

Om man räknar med boendekostnader?
Citera
2026-03-04, 18:17
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnyOnes
Vad kostar en heldag ungefär, om man ska budgetera efter någon sorts standard? Alltid velat besöka och få gjort det en gång i livet, och i år känns som att det kan funka för mig.

Funkat 8-9 000 eller blir det för tajt om man vill ligga med i alla fall en 3-5 tjejer?

Om du menar på klubben så berot det ju på hur mycket du orkar jöka
Men sej att du orkar med tre brudar på Shark tex så med inträde och knulla samt ett bar öl så 6papp kommer du undan med
Citera
2026-03-05, 16:47
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:

Beror på många saker ex hur mycket extratjänster du vill ha. Så om du ex vill ha analt så brukar det kosta 100Euro extra. Så runt 7000 - 8000 Sek för klubbbesöket.

Citat:
Boende är ju väldigt personligt beroende på om du vill ha en Svit på ett lyxhotell eller en säng på ett hostel. Samma sak när det gäller mat så det är nästan omöjligt att svara på då ex jag lägger gärna mer pengar på resa och hotell än de flesta.

Så jag hade nog lagt 15000-16000 sek totalt men som sagt allt beror på vilken standard du vill ha.
Citera
2026-03-05, 17:19
Medlem
Citat:

Ett ligg på Sharks kostar 100 Euro
Då igår OWO

Inträde 69 Euro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här