Jag är rätt så erfaren besökare på FKK så jag svarar på en del av dina frågor och så finns det andra frågeställningar som
Arnold15 själv för svara på.
Citat:
Ursprungligen postat av
SkogsMullenss
/.../ Händer det att vissa lyckas inleda långvariga, seriösa förhållanden med tjejerna trots åldersskillnader, alltså att man typ bildar familj, gifter sig eller blir bara exklusiva med varandra?
Jag känner till flera fall där sexarbetare och klienter har blivit kära i varandra och bildat familj. Det är väl inget konstigt i det – överallt där människor träffas händer det att det uppstår kärlek :-)
Det är väl bara fördomsfulla människor som ser ett problem i att den ena partnern har varit (eller fortsatt är) sexarbetare eller att den andra har köpt sex.
Citat:
Är maffian eller multikriminella knarknätverk kopplade till fkk-klubbar på nåt sätt eller är det 100% städat?
Min erfarenhet är att det är 100% städat. Jag har besökt cirka 10 olika FKK i Tyskland sedan 1998.
Citat:
Hur vanligt är det att drabbas av klamydia eller gonorré ifall man får avsugning utan kondom? Jag frågade AI och den säger såhär:
Citat:
Citat:
Studier från tyska STD-kliniker visar att 10–25 % av sexarbetare någon gång under året har gonorré eller klamydia i halsen (ofta utan att veta det).
De testar sig oftast bara i slidan/ändan – inte alltid i halsen – så det smittar vidare.
Ca 5–15 % av alla som kör mycket OWO i FKK-klubbar får gonorré eller klamydia i urinröret minst en gång per år. På forum som Lusthaus.cc och Sexdo.com skriver folk typ så här varje vecka:
”Fick gonorré efter Oase – gult var efter 4 dagar”
”Klamydia från Sharks, testade positivt i urinröret trots bara OWO + sex med kondom”
”Tredje gången på 5 år – alltid från avsugning”
Jag har som sagt regelbundet besökt FKK i Tyskland sedan 1998. Om man bortser från ett besök i München så har aldrig kondom används vid oralsex vid mina besök och vid några tillfällen har inte heller kondom använts vid vaginalsex. Jag har aldrig råkat ut för någon STD under mina 28 år som frekvent klient på FKK.
Jag läser också regelbundet tyska fora och jag känner inte heller igen den diskussion som din AI påstår förs där. Jag har bara någon
enstaka gånger läst om eventuell smitta.
Citat:
Får man ta med sig färdigrullade joints (Cannabis) och röka dem på FKK eller är weed förbjudet?
Om du vill bli utkastad med huvudet före så ta med dig en joint och rök på!