Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-15, 01:43
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Ja, Artemis 70/30 plus 20 för OWO = 90€ är ju billigare men egentligen inte så stor skillnad mot Sharks med 100/30 eftersom då OWO är inkluderat. Visst, GFE/extra är 50 utöver det så det tickar snabbt iväg, men alla som jag körde det med sist gav en utmärkt service och det var väl värt det. Och dessutom, prickar man in en onsdag på Sharks är det bara 50€ i entré, bra mycket mindre än Artemis 90€. Men framför allt är det mycket riktigt stor skillnad både i antalet tjejer och framför allt servicen och attityden, som jag tycker gått utför på Artemis på sistone. Det blev faktiskt ett besök där igår men det kändes rätt meh... Enda favoriten var härligt porriga Lydia som tycker om att knulla i bion, så det blev en halvtimme där med henne vilket förvisso var utmärkt som alltid, men sen kände jag mig rätt nöjd och tillbringade mest tid i bastun och öva min tyska med andra besökare. Ser mer fram mot Sharks i nästa vecka...
Citera
2025-11-17, 19:20
Medlem
Babeusers avatar
Det blev Sharks en tidig torsdagskväll. Utbudet var klart större än efterfrågan.
Det krävs nog lite rutin för att njuta FKK på bästa sätt. Alla som approcherar en, nästan sätter sig på en då man chillar i en vilstol etc. gör det ju inte helt avslappnat men ändå överlag ok.
Som redovisats, 100 för 30 min med owo. Tog två slanka blondiner, en rumänska och en bulgariska och däremellan en lite fylligare brunett som gav en grymt skön massage. Jiddes inte vända på mig och be om en avsugning så 100 där bara för massagen.
De unga damerna jag njöt hade helt ok och schysst attityd och lammköttet var saftigt med god spänst. En av dem pratade jag med i baren först och den andra spanade jag in där hon satt i en soffa, gick över, satte mig och började prata. Lättsamt prat och hon sålde inte in sig utan jag föreslog till slut att vi skulle gå till ett rum. Hon anmärkte att det var ont om män i lokalen så rätt tid att vara där tydligen.

Citat:
Ursprungligen postat av Mynona1000
Av dessa två alternativ så är valet solklart: Sharks 100%
Citera
2025-11-22, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Det är kristider i Tyskland. Absolut svårt för många av tjejerna att gå runt.
Får man fråga hur mycket pengar du lagt på prostituerade totalt sett, om du kan uppskatta? Vore även intressant att höra lite skvaller från andra gubbar du träffat hur mycket folk har spenderat som mest under ett år eller på en månad, vecka, dag? Vilka exempel har varit mest extrema som du någonsin hört talas om och hur mycket tjänade den populäraste tjejen i den populäraste klubben per månad?

Händer det att vissa lyckas inleda långvariga, seriösa förhållanden med tjejerna trots åldersskillnader, alltså att man typ bildar familj, gifter sig eller blir bara exklusiva med varandra?

Är maffian eller multikriminella knarknätverk kopplade till fkk-klubbar på nåt sätt eller är det 100% städat?

Hur vanligt är det att drabbas av klamydia eller gonorré ifall man får avsugning utan kondom? Jag frågade AI och den säger såhär:

Citat:
Studier från tyska STD-kliniker visar att 10–25 % av sexarbetare någon gång under året har gonorré eller klamydia i halsen (ofta utan att veta det).
De testar sig oftast bara i slidan/ändan – inte alltid i halsen – så det smittar vidare.

Ca 5–15 % av alla som kör mycket OWO i FKK-klubbar får gonorré eller klamydia i urinröret minst en gång per år. På forum som Lusthaus.cc och Sexdo.com skriver folk typ så här varje vecka:

”Fick gonorré efter Oase – gult var efter 4 dagar”

”Klamydia från Sharks, testade positivt i urinröret trots bara OWO + sex med kondom”

”Tredje gången på 5 år – alltid från avsugning”

Är även nyfiken på hur det kommer sig att du som regelbunden sexköpare inte i första hand väljer ut "independent"-eskorter utanför FKK-klubbarna eller gör du det också? Varför är FKK-klubbar att föredra än att köra incall/outcall hos nån snygg independent? Får man ta med sig färdigrullade joints (Cannabis) och röka dem på FKK eller är weed förbjudet?
Senast redigerad av SkogsMullenss 2025-11-22 kl. 15:29.
Citera
2025-11-22, 16:09
Medlem
Jag är rätt så erfaren besökare på FKK så jag svarar på en del av dina frågor och så finns det andra frågeställningar som Arnold15 själv för svara på.

Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
/.../ Händer det att vissa lyckas inleda långvariga, seriösa förhållanden med tjejerna trots åldersskillnader, alltså att man typ bildar familj, gifter sig eller blir bara exklusiva med varandra?

Jag känner till flera fall där sexarbetare och klienter har blivit kära i varandra och bildat familj. Det är väl inget konstigt i det – överallt där människor träffas händer det att det uppstår kärlek :-)

Det är väl bara fördomsfulla människor som ser ett problem i att den ena partnern har varit (eller fortsatt är) sexarbetare eller att den andra har köpt sex.

Citat:
Är maffian eller multikriminella knarknätverk kopplade till fkk-klubbar på nåt sätt eller är det 100% städat?

Min erfarenhet är att det är 100% städat. Jag har besökt cirka 10 olika FKK i Tyskland sedan 1998.

Citat:
Hur vanligt är det att drabbas av klamydia eller gonorré ifall man får avsugning utan kondom? Jag frågade AI och den säger såhär:

Citat:
Citat:
Studier från tyska STD-kliniker visar att 10–25 % av sexarbetare någon gång under året har gonorré eller klamydia i halsen (ofta utan att veta det).
De testar sig oftast bara i slidan/ändan – inte alltid i halsen – så det smittar vidare.

Ca 5–15 % av alla som kör mycket OWO i FKK-klubbar får gonorré eller klamydia i urinröret minst en gång per år. På forum som Lusthaus.cc och Sexdo.com skriver folk typ så här varje vecka:

”Fick gonorré efter Oase – gult var efter 4 dagar”

”Klamydia från Sharks, testade positivt i urinröret trots bara OWO + sex med kondom”

”Tredje gången på 5 år – alltid från avsugning”

Jag har som sagt regelbundet besökt FKK i Tyskland sedan 1998. Om man bortser från ett besök i München så har aldrig kondom används vid oralsex vid mina besök och vid några tillfällen har inte heller kondom använts vid vaginalsex. Jag har aldrig råkat ut för någon STD under mina 28 år som frekvent klient på FKK.

Jag läser också regelbundet tyska fora och jag känner inte heller igen den diskussion som din AI påstår förs där. Jag har bara någon enstaka gånger läst om eventuell smitta.

Citat:
Får man ta med sig färdigrullade joints (Cannabis) och röka dem på FKK eller är weed förbjudet?

Om du vill bli utkastad med huvudet före så ta med dig en joint och rök på!
Citera
2025-11-22, 18:43
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Får man fråga hur mycket pengar du lagt på prostituerade totalt sett, om du kan uppskatta? Vore även intressant att höra lite skvaller från andra gubbar du träffat hur mycket folk har spenderat som mest under ett år eller på en månad, vecka, dag? Vilka exempel har varit mest extrema som du någonsin hört talas om och hur mycket tjänade den populäraste tjejen i den populäraste klubben per månad?
Ingen aning.
Men en 3-dagars-resa till Nordrhein-Westfalen kostar 2300 kr i flygbiljetter, 1000 kr för 2 hotellnätter, som jag drar av på mitt företag.
Sedan 3 dagar på FKK med 7 rum kostar ca 500-550 Euro (inklusive inträde).

Har med egna ögon sett en kund spendera 2000 Euro med 3 tjejer i 1 timme. Annars kan du ju läsa här inne vad folk tycks spendera under 1 dag på Artemis eller Sharks.

Före pandemin var det många efterfrågade tjejer som tjänade 8000 - 15000 Euro per månad på turist- klubbarna. Det gör en del säkert fortfarande.
Men sämre efter pandemin generellt. Många går knappt runt numera.

Andra frågor har du fått svar på av Köpenhamnlover.

Dock kan renlighet och städning variera stort mellan klubbarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in