Citat:
Ursprungligen postat av
OvissFramtid
Vi får tacka GUD att det inte blev Sotte Papagianopopulos, Marcus Danielson, Une Larsson eller någon annan stockholmssopa.
Pontus Jansson skulle vara det optimala valet.
Har inte Ponne tackat för sig?
Även om han inte har en personlig vendetta med Jon som med Janne verkar han inte direkt prioritera landslaget.
Jag har också kritik mot landslaget, framförallt backlinje och mittfält. Men jag förstår inte hur du kan gnälla på Ayari som varit över förväntan. Jag hyllar inte blattar i onödan men killen har varit riktigt bra.
Däremot kan man fråga sig vad Eliasson & Saletros gör i en startelva, låt gå för truppspelare men starta njaaa.
Och varför Nordfeldt är relevant i ett svenskt landslag även om det är som 3a är bortom min förståelse.
Men tycker samtidigt du förstorar upp. Ser inte att Hugo behöver starta redan idag, han har nog inte kommit in i laget helt rätt än. Däremot är det tjänstefel att inte starta Nanasi som visade att Forsberg går att ersätta rakt av.
Och det är också tillfälligheter som gör att det råkade va en match utan MFF:are. Robin Olsen har varit startande målvakt i evigheter men varit skadad samtidigt som Johansson gjort det bra.
Har du något att klaga på angående Viktor mer än hans utkast som blev ett baklängesmål vilket jag tycker varit hans enda misstag.
Men för skojs skull. Sätt ihop en svensk startelva och bänk så vi får se vart du hade landat (och glöm inte bort Jesper K

). Tänk VM-kval för uppställningen och inte Estland i C-division. Jag blir inte klok på det jävla mittfältet. Backlinjen undrar jag om det är några fynd vi missar. Känner att vi borde kunna få till något kul med typ Holm, Starfelt, Kraft, Smith, Gudmundsson utan att behöva blanda in VNL & Hien. Mellberg & Perez Vinlöf kan inte bli vuxna snabbt nog känner man