Citat:
Jag har läst och stödbevisningen består av hennes ord och inget annat därför är det ändå ord mot ord , att hon sprider lögnen om att hon blivit våldtagen till fler än bara polisen gör inte att den blir mer sann, och blåmärken säger ingenting eftersom man kan få det vid samtyckande sex också,
Har du verkligen inte mer att komma med?
Har du verkligen inte mer att komma med?
Läs tråden, så ser du vad jag och andra har skrivit om både stödbevisningen och blåmärkena. Så jo: jag har mycket mer att komma med. Så. Vill du se, så läs tråden.
Och nu blev det uppenbart att du är partisk med Vi*king, när du påstår att "hon sprider lögnen...". Så, jag tar dig inte seriöst för fem öre.
Och varför skulle hon vilja utsätta tre nära vänner, sin expojkvän och sina föräldrar för den oerhörda smärtan att tro att hon blivit våldtagen (om hon nu skulle ha ljugit om våldtäkten)? Tror du att målsägande är en manipulativ, känslokall psykopat som med vilje utsätter sina närmaste för den smärtan det faktiskt innebär för de närmaste att veta om en våldtäkt?
Du kanske ska lägga ner din partiskhet. Och se mer till detta istället:
1. Det är inte troligt att målsägande är en manipulativ, känslokall psykopat som ljuger om våldtäkt och får sina närmaste att därigenom må väldigt dåligt.
2. Det är troligare att våldtäkt har skett, men att Vi*king var för full och kåt för att ens fatta det själv, att målsägande inte ville.
Läs nu domen och FUP med de glasögonen. Så kommer du se att det är en våldtäkt som har skett. Fast Vi*king var för full och kåt för att själv fatta vad han utsatte målsägande för. Alternativ likgiltig till detta faktum.