Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Ur ett psykologiskt perspektiv är du intressant. Du anser alltså att det finns "100% bevis" för chemtrails och att det är alla andras fel att de inte förstår dina "bevis".
Men någonstans långt där inne borde väl till och med du begripa att dina så kallade bevis inte är så bra om de inte övertygar andra? Och det handlar ju inte bara om att du inte lyckas övertyga mig, det handlar ju trots allt om att du inte lyckas övertyga någon utanför er förvirrade krets.
Jag bryr mig inte om att du inte förstår hur vetenskap fungerar och att du inte förstår att bara för att något skapar ett spår utan ämnen går det inte att fylla en tank med något som skapar samma spår med tillsatta ämnen. Förstår du inte denna enkla logik i kombination med att förstå att den veteskapliga artikeln jag länkade gör att detta inte är en teori, det är sanning, ska du inte heller försöka lägga fram texten som om du är pedagogisk, när du är intantilen. Person som saknar logiska argument som kan bevisa vad de talar för, gör alltid som du. De försöker med pinsamma persongrepp förminska sin "motståndare" i debatten.
Jag försöker inte övertyga någon. Jag har lagt fram bevis som 100% styrker vad jag säger. Att du inte förstår att en tank som ger ett visst spår i luften kan fyllas med ämnen och därmed ge samma spår som ger en annan effekt är som att säga "Nej, det finns inga gifta utsläpp i vätskor som de dumpar i havet, för de har dumpat vätska A och den var inte giftig, och om man dumpar vätska B i samma hav och det ser likadant ut rent visuellt så kan det inte vara något skillnad för jag förstår inte hur logiskt tänkande fungerar.
En struts har givetvis ett huvud även om de kör ner det i marken, detta förstår inte du.