Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Självklart är det en konspirationsteori att strimmorna vi ser är något annat än contrails. Det är dessutom en av de dummaste konspirationsteorierna som någonsin har existerat.
Enligt mig och de flesta andra har du inte bevisat ett skit om strimmorna i skyn.
Nej jag vill att du ska visa den "fakta" som ger stöd för att ens 1% av det vi ser är något annat än contrails. Men det har varit jävligt tunnt med dina "fakta".
Det är inte "dumma konspirationsteorier". Även om det nu skulle vara så att det inte finns bevis på att detta sker, vilket du blundar för, så finns det så mycket mer bevis förutom det bevis som finns på att det sker. Det dumma är givetvis att påstå att något som har öppna förslag i stora respekterade nyhetskällor skulle vara en TEORI (KONSPIRATIONSTEORI). Det är ingen teori. Så vad du försöker säga är om ngn sett dessa "chemtrails" eller om förklaringen du får för "tänka lydigt" är vad som beskådats.
Jag orkar inte argumenera med personer som bara vill säga "JAAG HAR RÄTT MIN SIDA HAAR RÄTT!" det är irriterande om man tittar på bevis. Bevis finns 100% på att det du felaktigt påstår skulle vara en teori alltså inte är en teori, alltså ingen konspiratonsteori.
Lägg fram bevis som motsäger de vetenskapliga artiklar jag la fram för att stärka min poäng. Tills dess så ska du inte kalla påståenden "dumma", då det du gör är just dumt och kasta sten i glashus är störande!
Motbevisa de artiklar som jag länkade till dig som kommer från vetenskaps-sajter. Kan du inte göra detta får du inte heller påstå att det är "dumt", då det är du som bara svamlar och inte kan backa upp något av vad du påstår är en KONSPIRATION! upp till bevis nu ellerbe om ursäkt, fast det lär du inte göra..
för du argumenterar på det där störiga sättet "gotcha" argument med meningslös utkomma efter debatt.