Citat:
Ursprungligen postat av
SuperHeroPowers
All fakta finns i artiklarna jag länkat, i sista har du 100% fakta.
.
Och bara för att vara tydliga så menar du nedan när du säger att den har "100% fakta" ?
Citat:
Ursprungligen postat av
SuperHeroPowers
Vad står det då i artikeln du påstår innehåller 100% fakta?
Citat:
The nation's first outdoor test to limit global warming by increasing cloud cover launched Tuesday from the deck of a decommissioned aircraft carrier in the San Francisco Bay.
USA's
första test utfördes från ett
fartyg. Ganska långt från strimmor bakom flygplan och över hela jorden.
Citat:
The experiment is taking place, when conditions permit, atop the USS Hornet Sea, Air & Space Museum in Alameda, California,
Återigen, experimentet utfördes från en båt i Kalifornien och bara när vädret tillåter det. Väldigt långt från dagliga sprejningar mha flygplan och över Sverige.
Och läser man då vidare om vad projektet handlar om finner man:
Citat:
To support small-scale outdoor research on the basic science of aerosols in the marine atmosphere, as well as its objectives of fostering scientific collaboration and public engagement, the Marine Cloud Brightening Program is launching the Coastal Atmospheric Aerosol Research and Engagement (CAARE) facility. ....
This new facility is located in the USS Hornet Sea, Air and Space Museum, an Affiliate of the Smithsonian in Alameda, California.*...
the studies involve intermittent brief releases of sea-salt particles, generally undertaken for 5-10 minutes (max 30 minutes) a few times a day, a few days a week, during different seasons of the year.
https://atmos.uw.edu/faculty-and-research/marine-cloud-brightening-program/governance-engagement-and-the-caare-facility/
Ursäkta men hur ger ovan "100% fakta" för att strimmorna vi ser över hela världen är chemtrails? Du länkar till ett (1) experiment som bedrivs på en (1) plats och dessutom på marken. Finns det ens någon koppling till strimmor bakom flygplan? Hur kommer ens strimmor i skyn in i det du länkar till?
Läser du artikeln jag länkar till så finns det en bild på din chemtrailskanon. Den (singularis) står på ett skeppsdäck i Kalifornien. Kanonen befinner sig
inte i tusentals flygplan över världen och din skeppskanon är definitivt inte ansvarig för strimman jag ser bakom passagerarplanet från Finnair.