2025-06-30, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Men snälla nån, tror du verkligen media vill intervjua någon vars främsta sakargument är "yrkesdebunkers"?
Har du något att tillföra i sak?

Så du vill sitta i tv-soffan och bli intervjuad om chemtrails och föra fram argumentet att jag är "bambus och loco" och att vi är helt i linje med massmedia/svt?

Du tror inte du skulle framstå som en skogstokig dåre som helt saknar sakliga argument? Vad är det som tyder på att strimmorna jag ser bakom ett vanligt passagerarplan är chemtrails? Vad är det som tyder på att cirrusmolnen vi alla ser i själva verket är en del av världsomspännade konspiration?

Känns lite som att du är i fel tråd när du hela tiden vill diskutera att klimatkrisen är en lögn. Men det är förståligt, det där med att blanda ihop 99 olika knasiga konspirationsteorier i en enda sammanhållande jättekonspiration är ganska typiskt för någon som är så djupt nere i kaninhålet som du är. Det är liksom ingen hejd på all skit som rör sig i ditt huvud, det är en enda lång sörja med MSM, meteorologer, piloter, polisen, flygledare, klimatforskare, politiker, miljöorganisationer och "staten" i en enda infernalisk sörja.

Strimmor tynna som streck som övergår til monster-stora giant-hot dogs är inte contrails.
Normala contrails var vanliga förr i tiden, men du ser man bara i bland. Men enormt-växande korvarna dyker upp nästan varje dag og tranformerar himmlen til dimma-solen helvete (grå-hvit massa, vipps reduserad sol, men om dom dumma tror detta gör jorden kallare, måste tro om igän, då grå-hvita helvetet stoppar värmeutstrålningen från jorden, så jorden faktiskt blir värmare - medan experterna säger motsatt.

Dom (t ex på SVT och MSM m.m.) pratar bara om klimatkrisen...blabla..nödvändigt att dimma solen...blabla...jorden kokar...(lögn naturligtvis)...färgerna på väderkartan bytts ut till röd....farligt-farligt-jorden-kokar........vi måste dimma solen....psykopats vill inte prata om att "dimmingen" värmer upp jorden, precis motsatsen av vad dom låtsas som.

"Klimatkrisen" er giant scam, som alla som interesserats vet, fast dom blir inte inte intervjuad.

Läckade dokumenten Owning the weather by 2025 förklarar en hel del, "Weather as a force multiplier".
Kriminella gör oftast kriminella saker.
Yrkesdebunkers gillar att debunka, dvs. dom gillar att låtsas som dom debunker, som att säga ordet betyder bevis/debunkade. Jag tror inte ni är dumma. Jag tror ni är betalda. Kanske journalister som ju måste va på MSM-idiotiens sida hela tiden. Hugg inte hånden som matar....
Citera
2025-06-30, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no-more-scam
Strimmor tynna som streck som övergår til monster-stora giant-hot dogs är inte contrails.

Det är contrails och naturligt skapade cirrusmoln.

Citat:
Normala contrails var vanliga förr i tiden, men du ser man bara i bland.

Nej jag ser dem i princip dagligen.

Citat:
Men enormt-växande korvarna dyker upp nästan varje dag og tranformerar himmlen til dimma-solen helvete (grå-hvit massa, vipps reduserad sol....

Nej de dyker inte upp varje dag. Den gråa sörjan dyker bara upp vid väderomslag.

Om du bemödade dig med att kolla in vädret skulle du begripa det.

Citat:
Dom (t ex på SVT och MSM m.m.) pratar bara om klimatkrisen...blabla..nödvändigt att dimma solen...blabla...jorden kokar...(lögn naturligtvis)...färgerna på väderkartan bytts ut till röd....farligt-farligt-jorden-kokar........vi måste dimma solen....psykopats vill inte prata om att "dimmingen" värmer upp jorden, precis motsatsen.

Och nu ballar du ut i en enda lång sörja av konspiratoriskt trams igen...

Citat:
"Klimatkrisen" er giant scam, som alla som interesserats vet, fast dom blir inte inte intervjuad.

Fel tråd. Men nej, det är inte alla som vet det.

Citat:
Kriminella gör oftast kriminella saker.
Yrkesdebunkers gillar att debunka, dvs. dom gillar att låtsas som dom debunker, som att säga ordet betyder bevis/debunkade. Jag tror inte ni är dumma. Jag tror ni är betalda. Kanske journalister som ju måste va på MSM-idiotiens sida hela tiden. Hugg inte hånden som matar....

Jösses jävlar. Och du tror att du skulle framstå som vettig i en mediaintervju?

Och du förstår verkligen inte varför ingen tar er på allvar?
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-06-30 kl. 22:44.
Citera
2025-06-30, 22:44
Medlem
Citat:
Utveckla gärna, hur vet du att folk som inte delar dina åsikter har som yrke att argumentera mot dig?

Har du samma starka bevis för att jag är en yrkesdebunker som du har för att molnen du ser är en del av en läskig illuminatikonspiration?

Oj vad tjatigt och innehållslöst. Varför kan inte den gråa sörjan som vi alla ser vara moln?

Nei hur skulle jag ha bevis för at du bedriver yrkesdebunk. Men med dagliga postingar i åresvis, med precis motsatta uppfatningar inom temat som alla andra har som studerat kriminella skiten en bit. Då ringer alarmklockan tydligt med röd färg.

Unifär alla frågor du ställar, har du stäld många gånger.
Jag behöver inte repetera att du ignorerar, repeterar, ögonbind, fingrarna i örona, lalalala. Något sådant.
Citera
2025-06-30, 22:48
Medlem
Citat:
Nei hur skulle jag ha bevis för at du bedriver yrkesdebunk.

Så du har lika mycket på fötterna om "yrkesdebunk" som du har om contrails, vädersystem och moln? Dvs ingenting?

Citat:

Unifär alla frågor du ställar, har du stäld många gånger.

Och jag har forfarande inte fått något svar.

Varför kan inte strimmorna vara contrails och den "grå sörjan" vara moln? Vad talar för att det som jag och världens samlade meteorologer bedömmer vara cirrusmoln i stället är någon slags illuminatisörja? Varför tror du att du är bättre på molnbildning än de som är utbildade och yrkesverksamma?
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-06-30 kl. 22:56.
Citera
2025-06-30, 22:56
Medlem
Citat:
Jösses jävlar. Och du tror att du skulle framstå som vettig i en mediaintervju?

Och du förstår verkligen inte varför ingen tar er på allvar?

Många tar detta på allvar. Har förklarat för dig flera gånger.
Dom som inte "tar detta på allvar" är precis som du - framstår som yrkesdebunker/grindvakt året rundt.
Veldigt många som startar studera detta och tar sig lite tid förstår galenskaperna och kriminella operationerna som skader naturen och förgiftar människorna.

Dom ser ochså att msm inte gir detta någon plattform, så kallat no-platforming, och detta er precis varför alternativa medier har stor framgång, vare sig enkla bloggar med duktiga researchare, podcastare, och någon som är enda duktigare och satsar högare skapar ganska goda/stora sites för nyheter, som många faktisk betalar för att få tilgång til.
Majoriteten av användare/läsare flytter sig til dessa ställen för dom hatar msm's ljugande och propaganda.

Normala människor som fattar, gillar inte att bli lurad länger...
Kvalifiserad gissning säger mig att detta vet ni mycket vel.
Citera
2025-06-30, 23:02
Medlem
Citat:
Många tar detta på allvar. Har förklarat för dig flera gånger.

Ja världen är full av idioter.

Citat:
Dom som inte "tar detta på allvar" är precis som du - framstår som yrkesdebunker/grindvakt året rundt.

Eller så vet vi vad vi pratar om.

Citat:
.
Veldigt många som startar studera detta och tar sig lite tid förstår galenskaperna och kriminella operationerna som skader naturen och förgiftar människorna.

Ja så går det när man gräver ned sig i ett kaninhål och vägrar lyssna på de som vet bättre. Och jag har hört exakt samma argument från de som tror att jorden är platt eller att vi inte har varit på månen.

På något märkligt jävla vis har nu fått för er att ni är de första som har studerat saker som flygplan, molnbildning och väder.

Citat:
Dom ser ochså att msm inte gir detta någon plattform, så kallat no-platforming,

Allmänt foliehattstugg som lika gärna kan handla om månresor, platt jord eller att atombomber inte existerar. Offerkofta på och skyll eran oförmåga att sakligt diskutera på MSM och andra.

Citat:
Normala människor som fattar, gillar inte att bli lurad länger...
Kvalifiserad gissning säger mig att detta vet ni mycket vel.

Lite skrämmande att du tror dig vara normal.
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-06-30 kl. 23:18.
Citera
2025-06-30, 23:37
Medlem
Citat:
Ja världen är full av idioter.

Eller så vet vi vad vi pratar om.

Ja så går det när man gräver ned sig i ett kaninhål och vägrar lyssna på de som vet bättre. Och jag har hört exakt samma argument från de som tror att jorden är platt eller att vi inte har varit på månen.

På något märkligt jävla vis har nu fått för er att ni är de första som har studerat saker som molnbildning och väder.

Allmänt foliehattstugg som lika gärna kan handla om månresor, platt jord eller att atombomber inte existerar. Offerkofta på och skyll eran oförmåga att sakligt diskutera på MSM och andra.

Lite skrämmande att du tror dig vara normal.

Bryr mig inte om vad yrkesdebunker tycker om mig.
Har möjligen inte nämnt det, men yrkesdebunker för mig kan lika gärna betyda lögnare/gov-shill.
Som en lokal gov-shill Mick West.

Himmlen full av skit, manipulerad precis som NOAA förklarade 1978 ville bli möjlig inom få år, då.
Men tekniken har stora konsekvänsar för människor, mat, luft, vatten m.m. så dom måste ljuga om at det pågår, fast alla med lite hjärnceller och research fartstid förstår det tragiska som pågår hela tiden.
Citera
2025-06-30, 23:50
Medlem
Citat:
Men snälla nån, tror du verkligen media vill intervjua någon vars främsta sakargument är "yrkesdebunkers"?
Har du något att tillföra i sak?

Så du vill sitta i tv-soffan och bli intervjuad om chemtrails och föra fram argumentet att jag är "bambus och loco" och att vi är helt i linje med massmedia/svt?

Varför tror du att jag vill intervjuas?

Det finns många experter/visselblåsare inom detta tema.
T ex experterna som talade för "Hearing vid Shasta County" (omtalad på Geoengineeringwatch, och filmarna därifrån ligger på t ex på youtube och andra platser). Massmedia ville få ett jäkla arbete om dom intervjua hälften av dom experter/kunniga som engasjerat sig inom geoengineering, testing av jord, luft, vatten m.m.
Men dom avslöjar ju aldrigen kriminella operationer, så det utgår att vänta...
(därför att många gett upp massmedia-skiten)
Citera
2025-06-30, 23:59
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Bryr mig inte om vad yrkesdebunker tycker om mig.
Har möjligen inte nämnt det, men yrkesdebunker för mig kan lika gärna betyda lögnare/gov-shill.
Som en lokal gov-shill Mick West.

Himmlen full av skit, manipulerad precis som NOAA förklarade 1978 ville bli möjlig inom få år, då.
Men tekniken har stora konsekvänsar för människor, mat, luft, vatten m.m. så dom måste ljuga om at det pågår, fast alla med lite hjärnceller och research fartstid förstår det tragiska som pågår hela tiden.

Fullt av chemtrails varje dag och luften kändes idag särskilt tung och klibbig, man svettas inåt som någon sa, men det märks väl mer när det är varmt.

Uppenbarligen siktar man ofta på att lägga strecken så att de skymmer solen men det sprejas även på natten.

Det finns tyvärr inte någonstans att vända sig eftersom regeringar och massmedier världen över blundar för "elefanten i rummet".

"17 May 2025: What to do about chemtrails?"
https://www.youtube.com/watch?v=zqJeJYnwhzs
Citera
2025-07-01, 07:42
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Fullt av chemtrails varje dag och luften kändes idag särskilt tung och klibbig, man svettas inåt som någon sa, men det märks väl mer när det är varmt.

Uppenbarligen siktar man ofta på att lägga strecken så att de skymmer solen men det sprejas även på natten.

Det finns tyvärr inte någonstans att vända sig eftersom regeringar och massmedier världen över blundar för "elefanten i rummet".

"17 May 2025: What to do about chemtrails?"
https://www.youtube.com/watch?v=zqJeJYnwhzs

Dom blundar inte för detta, det är dom ihop med militären som utför det. En militäroperation.

För er som vägrar inse vad som sker och som tror att det bara är "kondens". Detta är krigföring mot bönder, människor och allt som lever.

Solen ger allt liv, vem bestämmer hur mycket sol vi ska få? Finns ingen som har den rätten. Naturen sköter sig själv och hela klimatkrisen är historiens största bluff för att kunna beskatta oss i allt.

Kolla hur skrämselpropagandandan har varit sedan 50 år bakåt.

Detta är det största ingreppet på allt som lever och måste stoppas omedelbart!
Citera
2025-07-01, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Dom blundar inte för detta, det är dom ihop med militären som utför det. En militäroperation.

Men om man tar sig tid och kollar upp de strimmande flygplanen i FR24 så kommer man märka att det handlar om helt vanliga passagerarplan från SAS, Norwegian, Emirates, KLM, China Eastern mfl. Inte ett enda strimmande militärplan går det att få syn på.

Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
För er som vägrar inse vad som sker och som tror att det bara är "kondens". Detta är krigföring mot bönder, människor och allt som lever.

Eller så är det iskristaller skapade av helt vanliga passagerarplan. Jag föreslår att de som är nyfikna själva kollar upp flygplanen i FR24.
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-07-01 kl. 09:03.
Citera
2025-07-01, 09:06
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Jag förventar inte at du skal finna dom sakerna trovärdiga.
Jag förstår varför du är her.
Yrkesdebunkers förnekar saker rätt framför ögonen.
Forövrigt, jag mår mycket bra. Inte bäkymra dig.

Vilka ”dom sakerna”? Har du ens nämnt några indicier på att de vita strimmorna jetplan på hög höjd innehåller hemliga ämnen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in