Citat:
Men snälla nån, tror du verkligen media vill intervjua någon vars främsta sakargument är "yrkesdebunkers"?
Har du något att tillföra i sak?
Så du vill sitta i tv-soffan och bli intervjuad om chemtrails och föra fram argumentet att jag är "bambus och loco" och att vi är helt i linje med massmedia/svt?
Du tror inte du skulle framstå som en skogstokig dåre som helt saknar sakliga argument? Vad är det som tyder på att strimmorna jag ser bakom ett vanligt passagerarplan är chemtrails? Vad är det som tyder på att cirrusmolnen vi alla ser i själva verket är en del av världsomspännade konspiration?
Känns lite som att du är i fel tråd när du hela tiden vill diskutera att klimatkrisen är en lögn. Men det är förståligt, det där med att blanda ihop 99 olika knasiga konspirationsteorier i en enda sammanhållande jättekonspiration är ganska typiskt för någon som är så djupt nere i kaninhålet som du är. Det är liksom ingen hejd på all skit som rör sig i ditt huvud, det är en enda lång sörja med MSM, meteorologer, piloter, polisen, flygledare, klimatforskare, politiker, miljöorganisationer och "staten" i en enda infernalisk sörja.
Har du något att tillföra i sak?
Så du vill sitta i tv-soffan och bli intervjuad om chemtrails och föra fram argumentet att jag är "bambus och loco" och att vi är helt i linje med massmedia/svt?
Du tror inte du skulle framstå som en skogstokig dåre som helt saknar sakliga argument? Vad är det som tyder på att strimmorna jag ser bakom ett vanligt passagerarplan är chemtrails? Vad är det som tyder på att cirrusmolnen vi alla ser i själva verket är en del av världsomspännade konspiration?
Känns lite som att du är i fel tråd när du hela tiden vill diskutera att klimatkrisen är en lögn. Men det är förståligt, det där med att blanda ihop 99 olika knasiga konspirationsteorier i en enda sammanhållande jättekonspiration är ganska typiskt för någon som är så djupt nere i kaninhålet som du är. Det är liksom ingen hejd på all skit som rör sig i ditt huvud, det är en enda lång sörja med MSM, meteorologer, piloter, polisen, flygledare, klimatforskare, politiker, miljöorganisationer och "staten" i en enda infernalisk sörja.
Strimmor tynna som streck som övergår til monster-stora giant-hot dogs är inte contrails.
Normala contrails var vanliga förr i tiden, men du ser man bara i bland. Men enormt-växande korvarna dyker upp nästan varje dag og tranformerar himmlen til dimma-solen helvete (grå-hvit massa, vipps reduserad sol, men om dom dumma tror detta gör jorden kallare, måste tro om igän, då grå-hvita helvetet stoppar värmeutstrålningen från jorden, så jorden faktiskt blir värmare - medan experterna säger motsatt.
Dom (t ex på SVT och MSM m.m.) pratar bara om klimatkrisen...blabla..nödvändigt att dimma solen...blabla...jorden kokar...(lögn naturligtvis)...färgerna på väderkartan bytts ut till röd....farligt-farligt-jorden-kokar........vi måste dimma solen....psykopats vill inte prata om att "dimmingen" värmer upp jorden, precis motsatsen av vad dom låtsas som.
"Klimatkrisen" er giant scam, som alla som interesserats vet, fast dom blir inte inte intervjuad.
Läckade dokumenten Owning the weather by 2025 förklarar en hel del, "Weather as a force multiplier".
Kriminella gör oftast kriminella saker.
Yrkesdebunkers gillar att debunka, dvs. dom gillar att låtsas som dom debunker, som att säga ordet betyder bevis/debunkade. Jag tror inte ni är dumma. Jag tror ni är betalda. Kanske journalister som ju måste va på MSM-idiotiens sida hela tiden. Hugg inte hånden som matar....