Citat:
Ursprungligen postat av
TheBuster
Vi måste ha sett 100 olika videos när soldater och anhöriga har vädjat till putin. Jag tror fortfarande på en till rysk revolution, men det kommer inte hönda innan städerna får det riktigt dåligt, då kan det gå fort och soldaterna vänder vapnena
Ja, dom är för dråpliga, kackerlackorna. Dom är födda, uppvuxna i pisslandet Ryzzland. Hela sitt miserabla liv har dom bott i ryzzhelvetet. Varit en del av lögnerna, våldet, rovdjursmentaliteten.
Sen sitter dom där, hungriga. Törstiga. Dåligt utrustade. Som sista spillror av en utraderad pluton eller ett utraderat kompani.
Och ber bajs-putte om hjälp!!
😁🤣😂😅
Han skulle ju låta avrätta dem, om han fick slag på dem!
För att dom har överlevt!