2024-10-13, 15:46
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon lever för träning och hälsa men lyckades gå upp till över 90 kg lätt som en plätt. Litar inte på hennes "kunnande".

Hon lever på att manipulera människor. Hon lever på att torgföra skitsnack.
Hon har satsat på "träning och hälsa" enbart för att hon trott sig kunna göra snabba pengar på något hon aldrig trodde folk skulle ta på allvar.

My Martens är värsta sortens lurendrejare, en hälsorisk o borde beläggas med förbud för att alls ägna sig åt någon form av kundkontakt.

Ett tvättäkta NÄTTROLL!
Citera
2024-10-13, 16:11
Avslutad
Jag vet inte om jag missuppfattat men pluggade inte hon till Mäklare?
Citera
2024-10-13, 16:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Jag vet inte om jag missuppfattat men pluggade inte hon till Mäklare?
Jo, i två veckor ungefär. Det var för svårt för henne. Såklart .
Citera
2024-10-13, 16:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Jo, i två veckor ungefär. Det var för svårt för henne. Såklart .

😂😂😂😂
Citera
2024-10-13, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lesan
Samma dag som hon la upp inlägget där hon svingar runt en kettlebell så hade Simon Sköld lagt upp SAMMA övning . Bara att det han gör ser iaf ordentligt ut. Förlåt My, självklart så kopierade han dig 🤣🫣
Gick in på hennes IG för att se vilka fler hon följe r och det är till stor del massa ”fejk” träningsidor med ”så här blir du stark snabbt och ”hur du bygger rumpa ”etc. Först nu förstår jag att det inte bara är text hon kopierar rakt av utan även övningarna, hon bara tar något som hon tycker ser bra ut och lägger upp som ”sina” råd. Människan är ju livsfarlig 🫣Och galen

Var tvungen att kolla.

Alltså Fy så pinsamt det är.
My!! Ta o packa ihop nu.
Ingen tror på dig
Citera
2024-10-13, 18:10
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BellaKleva
Förutom narcissism så har nog damen en släng av psykopati också. Inte ens de döende kan hon låta vara. Tänker på mannen som hon manipulerade till att låta henne ärva också.

Berätta mer om denna story. Detta känner jag inte igen. Någon gammal farbror hon nästlat sig in hos för att sedan tömma på pengar? Skulle inte förvåna mig.
Citera
2024-10-13, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Att Mysan läser här är uppenbart. Hon har "räddats" otaliga gånger av oss murvlar, då hon inte förstår vad hon sysslar med, att det är riskabelt att ta med sig cbd till Dubai, tex...
Att hon kommenterar vad vi diskuterar här är helt klart, även om hon duckar för det riktigt pinsamma lögnerna, som bilen som brann upp, bilaffärerna överhuvudtaget, det har blivit en del genom åren.

Kan förövrigt berätta att bouppteckningen är klar och Mysan ärver inget från Lothar, gåvobrevet från tidigare finns med, det rörde sig om 2 fastigheter/mark.
Så var det med det, långnäsa Mysan...
Hon borde skämmas

Citat:
Hon ska vara jäkligt tacksam över allt Lothar gjort för henne då han levde. Har hon fått två fastigheter tidigare, vi känner bara till en. Undra när hon fick den vi inte visste om? Tur att hon inte fick något mer. Men frågan är alltså när hon fick sin sista fastighet. Hon gick inte ens på hans begravning.

Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Har du uppgift på vilka fastigheter det gäller? Lothar var ju dement… och jag kan inte låta bli att fundera på när hon fick fastigheterna

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/yy9mn4
Har filmat av gåvohandlingarna.
Tillträde fick hon den 5/11 2018

https://streamable.com/dw2mjq
Vilopaus för klient...

Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Berätta mer om denna story. Detta känner jag inte igen. Någon gammal farbror hon nästlat sig in hos för att sedan tömma på pengar? Skulle inte förvåna mig.

Tydligen ärvde hon inget, kom ihåg fel, utan manipulerade till sig gåvor. Citerar några av de inläggen här.
Citera
2024-10-13, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvoduett66
Jag har kollat lite i den här tråden och läst lite bakåt och jag kan bara säga fyfan vilka illvilliga svin ni är.
Att gå in för att fullkomligt bryta ner en människa som ni gör är för jävligt. En helt vanlig tjej som bara försöker följa
sina drömmar om eget företag. Ni nöjer er inte med att ni fick henne att gå ifrån sin butik, nu försöker ni krossa
henne för att hon vill satsa på spillrorna av sin dröm. Och troligtvis kommer ni med hjälp av fb och google lyckas än en gång.
Ni, som antagligen är kvinnor själva sitter på era feta rövar och spyr ur er era egna tillkommakortanden för att ni
aldrig kom så långt i livet att ni fick nån mening i era miserabla liv. Kvinnor i grupp har alltid haft en förmåga att
prata skit om den som inte är närvarande eller har en avvikande åsikt. Det här är den dåliga sidan med flashback som får
folk att se ner på oss som gärna hänger här. Det här är inte skvaller, det är hat.

Hej!
Jag har också tidigare försvarat My (och även Anna Book) tidigare, då jag tyckt folk passerat gränser för mobbing. Men det My sysslar med just nu är ju bluff och båg. Jag vill inte att någon med ätstörningar eller andra hälsoproblem hamnar i klorna på henne. Att utge sig som PT, kostrådgivare och coach innefattar också ansvar för de klienter som betalar henne. Jag anser inte att My har denna förmåga. Jag upplever att My enbart vill finnas till som en känd bloggare och vill leva på samarbeten samt bli "känd" igen. Hon ljuger och undanhåller sanningen hela tiden.
Inga event, inga föreläsningar annonseras eller klienter eller visas upp. Det hon bjuder på är att hon själv tränar i gymmet. Hon har inget kundunderlag alls och kan därmed inte locka till sig nya kunder för hon har inga klienter att visa upp.
Citera
2024-10-13, 19:37
Medlem
chibibottos avatar
Dags att slå till nästan halva priset på mys blommor nu:
https://www.vikingmaklare.se/objekt/butikslokal-tillfalle/
Citera
2024-10-13, 19:42
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BellaKleva
Tydligen ärvde hon inget, kom ihåg fel, utan manipulerade till sig gåvor. Citerar några av de inläggen här.

Tackar för förtydligande.
Citera
2024-10-13, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
Dags att slå till nästan halva priset på mys blommor nu:
https://www.vikingmaklare.se/objekt/butikslokal-tillfalle/
Är butiken til salu igen? Det var väl mystiskt?
Citera
2024-10-13, 20:08
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Är butiken til salu igen? Det var väl mystiskt?

Som det troll My är, så spricker hon i solsken...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in