2024-10-12, 17:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Marie talar i "vi" form. Ignorerar konkret fakta så som utbildningarna som nu publicerats hur många gånger som helst. Hon far med osanning, anklagelser och skriver ner mig på alla sätt hon kan för att förminska mig i min yrkesroll,

Men hon skriver att vi kan ses... vi får se om hon stor för det ochdyker upp med alla sina frågor
😅
"

Hur vore det om My svarade på frågor i stället? Och stor för vad hon tidigare sagt?

#lögnhals #patomimi

Ja jösses! Förminskar hennes yrkesroll?
Hon har ju ingen yrkesroll eller yrkesstolthet. Hon är så verklighets frånvänd denna kvinna. Jag skulle också vilja hänga med och träffa henne.
Hon duckar alla frågor. Kan inte och vill inte svara. Hoppas hon blir riktigt ifrågasatt Mytomanen. Hon är ett stående skämt bland vissa PT och coacher. Det är sådana hittepå människor som hon som ger dåligt rykte.
Tänkte faktiskt sätta mig utanför någon dag och se all aktivitet i jympasalen.
Citera
2024-10-12, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Att stjäla från dom döda kan nog vara det absolut fulaste hon gjort. Elin var en riktig stjärna inom träningsvärlden och en stor förebild från många. Där fanns en riktig influenser till skillnad från fejkade och MYtomaner.

Förutom narcissism så har nog damen en släng av psykopati också. Inte ens de döende kan hon låta vara. Tänker på mannen som hon manipulerade till att låta henne ärva också.
Citera
2024-10-12, 18:33
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Marie talar i "vi" form. Ignorerar konkret fakta så som utbildningarna som nu publicerats hur många gånger som helst. Hon far med osanning, anklagelser och skriver ner mig på alla sätt hon kan för att förminska mig i min yrkesroll,

Men hon skriver att vi kan ses... vi får se om hon stor för det ochdyker upp med alla sina frågor
😅
"

Hur vore det om My svarade på frågor i stället? Och stor för vad hon tidigare sagt?

#lögnhals #patomimi

Nu riktar hon fokus mot denna Marie. My själv ignorera hårdnackat att erkänna sina stölder av material från både döda o levande, men A N D R A skall upp till bevis...

Osanning, anklagelser och förminskandet av person, gör My Martens så bra själv, och det är inget någon kommer att ta ifrån henne. Nättroll finns, och heter My Martens.
Citera
2024-10-12, 18:40
Medlem
MaeWests avatar
Skit i "diplomen".

Det intressanta är kontaktuppgifter till de ställen som UTFÄRDADE dessa sk "Diplom".

DÅ kan vi snacka, Nättrollet My Martens, när dessa uppgifter har publicerats: Lärosäte. Lärare. Datum för påbörjad o avslutad kurs.

Ett Diplom är så intetsägande, men vidimerade kontaktuppgifter för ifrågasättande personer att ta del av...
Citera
2024-10-12, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Skit i "diplomen".

Det intressanta är kontaktuppgifter till de ställen som UTFÄRDADE dessa sk "Diplom".

DÅ kan vi snacka, Nättrollet My Martens, när dessa uppgifter har publicerats: Lärosäte. Lärare. Datum för påbörjad o avslutad kurs.

Ett Diplom är så intetsägande, men vidimerade kontaktuppgifter för ifrågasättande personer att ta del av...
Ja när hon lägger upp de falska diplom hon nu försöker knåpa ihop så blir givetvis vår första uppgift att kontrollera dessa och där ingår att vidimera kontaktuppgifter.

För övrigt är det GANSKA talande att hon stängt av funktionen för kommentarer på Svarta Lådan-inlägget 😂😂😂
Citera
2024-10-12, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ja när hon lägger upp de falska diplom hon nu försöker knåpa ihop så blir givetvis vår första uppgift att kontrollera dessa och där ingår att vidimera kontaktuppgifter.

För övrigt är det GANSKA talande att hon stängt av funktionen för kommentarer på Svarta Lådan-inlägget 😂😂😂

Jag kollade på de här diplomen hon hade på någon story för ett tag sedan. Dålig bild minns jag. Tror det var tre eller fyra diplom i samma otydliga bild.
Minns att jag googlade på företaget eller skolan som utfärdat diplomen. Så företaget/skolan/utbildningarna verkar finnas. Men sedan vad kraven är för att klara kurserna har jag ingen aning om.
För övrigt så hade jag ställt en fråga på insta i det här inlägget med Svarta Lådan-plagiatet. Fick svar från My såg jag i mina aviseringar, men sedan när jag skulle svara tillbaka så finns inte min fråga och konversationen kvar. Är inte så superhemma på Instagram, men misstänker att hon kanske raderat min fråga efter hon besvarat den.
Citera
2024-10-12, 20:03
Medlem
Svårt att förstå denna kvinna
Nyss vad det ju blommor som var hennes allt
Och sedan uta förvarning lägger hon av med det
Citera
2024-10-12, 20:29
Medlem
GodSosses avatar
Det var länge sen vi såg en bild i MM's "flöde" där hon lutar huvudet på sned och visar V med fingrarna......

How come?
Citera
2024-10-12, 20:45
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Jag kollade på de här diplomen hon hade på någon story för ett tag sedan. Dålig bild minns jag. Tror det var tre eller fyra diplom i samma otydliga bild.
Minns att jag googlade på företaget eller skolan som utfärdat diplomen. Så företaget/skolan/utbildningarna verkar finnas. Men sedan vad kraven är för att klara kurserna har jag ingen aning om.
För övrigt så hade jag ställt en fråga på insta i det här inlägget med Svarta Lådan-plagiatet. Fick svar från My såg jag i mina aviseringar, men sedan när jag skulle svara tillbaka så finns inte min fråga och konversationen kvar. Är inte så superhemma på Instagram, men misstänker att hon kanske raderat min fråga efter hon besvarat den.
Jag kikade också på detta tidigare. Om jag minns rätt så gällde 3 av 4 diplom ytterst korta 1-2 dagar långa s.k. "utbildningar". Det fjärde, som gällde själva PT-utbildningen, sa absolut ingenting om innehåll, längd och vem som examinerat. Så länge vi inte får mer konkret information kring detta så hävdar jag bestämt att hon är en charlatan, som bara har jättekorta kurser i bagaget som hon betalt för själv. (Och jag tänker givetvis att risken är uppenbar att ett "diplom" ingår i priset.) En riktig utbildning av den här typen (jag hänvisade bl.a. till GIH) borde ta ca 1-2 år på minst halvtid.
Citera
2024-10-12, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Jag kikade också på detta tidigare. Om jag minns rätt så gällde 3 av 4 diplom ytterst korta 1-2 dagar långa s.k. "utbildningar". Det fjärde, som gällde själva PT-utbildningen, sa absolut ingenting om innehåll, längd och vem som examinerat. Så länge vi inte får mer konkret information kring detta så hävdar jag bestämt att hon är en charlatan, som bara har jättekorta kurser i bagaget som hon betalt för själv. (Och jag tänker givetvis att risken är uppenbar att ett "diplom" ingår i priset.) En riktig utbildning av den här typen (jag hänvisade bl.a. till GIH) borde ta ca 1-2 år på minst halvtid.

Hej. Jag tror vi har samma åsikter här i vårt antagande. Detta är inga riktiga utbildningar som PT åt andra levande och riktiga personer.
Citera
2024-10-12, 21:01
Medlem
De senaste dygnen liknar ju väldigt mycket kaktus-festivalen som ledde till hennes avgång från MåBra. Till hennes ära får man konstatera att hon inte låtit kaktusarna flyga denna gång, kanske lärde hon sig något?

Jag kan inte låta bli att undra varför hon klamrar sig fast vid hela träningsprofil-grejen? Det funkar ju inte, flera år har visat på det. Är det kändisskapet som influencer hon inte vill lämna?

Har ni några teorier?

Som utomstående kan man se såå många situationer som hon hade kunnat hantera superlätt om hon bara förstod hur hon framstår och vad folk gillar. Jag undrar om hon är som Anna som inte kan förstå andra människors tankar?
Citera
2024-10-12, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
De senaste dygnen liknar ju väldigt mycket kaktus-festivalen som ledde till hennes avgång från MåBra. Till hennes ära får man konstatera att hon inte låtit kaktusarna flyga denna gång, kanske lärde hon sig något?

Jag kan inte låta bli att undra varför hon klamrar sig fast vid hela träningsprofil-grejen? Det funkar ju inte, flera år har visat på det. Är det kändisskapet som influencer hon inte vill lämna?

Har ni några teorier?

Som utomstående kan man se såå många situationer som hon hade kunnat hantera superlätt om hon bara förstod hur hon framstår och vad folk gillar. Jag undrar om hon är som Anna som inte kan förstå andra människors tankar?

Jag tror på din teori. My försöker klamra sig kvar som influenser (stavning?) och PT fast hon inget har kvar att hänga sig i. Hon borde bara lämna "kändisskapet" och bygga upp en ny karriär som "vanlig" människa.
Hon kan få vara stolt över sina tidigare prestationer som influenser (stavning?) men nu behöver hon byta bana då luftslottet raserats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in