2024-10-13, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
BB har ju redan jämfört texterna i sitt första inlägg om detta. Lagt upp båda bredvid varandra.
Absolut, men jag tänkte mer på att My gått tillbaka i efterhand och ändrat (från 79% identiskt till 30% eller vad det nu var). Detta efter att hon stått på sig att det var hennes egen unika text
Citera
2024-10-13, 10:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Nu har nättrollet My ett nytt inlägg på Bloggbevakning!

Det går bra nu, My! Hur mycket gratis reklam klarar du av, utan att snurra på kaktusen...?
Nu jäklar går hon i taket igen🤣 Nu kommer hon att ägna denna söndagen åt att skälla på instagram. 🙃
Citera
2024-10-13, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
BB har ju redan jämfört texterna i sitt första inlägg om detta. Lagt upp båda bredvid varandra.

Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Absolut, men jag tänkte mer på att My gått tillbaka i efterhand och ändrat (från 79% identiskt till 30% eller vad det nu var). Detta efter att hon stått på sig att det var hennes egen unika text
Nvm, såg nu att C tagit upp just detta i senaste BB
Citera
2024-10-13, 11:39
Avslutad
..och hon fortsätter..inlägget med morning routine är också snott, inte så uppenbart men snott...
Har foto på två annat inlägg med samma text..och varför på engelska ?
Citera
2024-10-13, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Nu jäklar går hon i taket igen🤣 Nu kommer hon att ägna denna söndagen åt att skälla på instagram. 🙃

Var ser du det?
Citera
2024-10-13, 12:04
Medlem
TPLs avatar
"11 October 2024 16:57:59

FredagsFYS innan FredagsMYS 🏋️‍♀️♥️ För mig handlar livet om balans. Många frågar mig varför jag tränar. Jag tränar inte för att jag hatar min kropp, tvärt om! Jag tränar för att jag älskar min kropp! Relationer kommer och går, men kroppen den består! Vi ska ju hänga ihop med kroppen resten av våra liv och är det någonting vi borde ta hand om så är det ju våran kropp och hälsa 🙏🏻 Att investera tid och kärlek i sin kropp nu gör ju att vi håller oss pigga starka och funktionella sen 🏋️‍♀️ 🔜 👵🏼 Med det sagt….. Trevlig helg 🥂
"

Nej, träning är en plåga, det lyser igenom i allt hon skriver. Nu är hon dessutom griiistrött efter att ha blivit ifrågasatt av typ halva Sverige. Då passar det att vräka ut stories och inlägg för att leda bort intresset från hennes rävspel.
Citera
2024-10-13, 12:09
Medlem
TPLs avatar
"12 October 2024 07:40:38

Vad krävs egentligen för att gå ned i vikt💁🏼‍♀️?⁠ Ska man svälta sig? Endast fokusera på cardio? Nej, nej, nej🙅🏼‍♀️ ⁠ Till att börja med finns det inga magiska piller Det är inte heller flera timmar på lokalgymmets motionscykel – absolut inte ta bort kolhydrater🤦🏼‍♀️🥔 Nyckeln till viktnedgång heter balans, kontinuitet och tålamod i kombination med realistiska mål och förväntningar. Allt du gör över tid📈 ⁠ För att gå ned i vikt är det kort och gott ett underskott av kalorier du behöver ligga på. Men här gäller det även att se över VAD din kost innehåller😉 Att du ska ligga på ett visst antal uträknade kalorier per dag är en sak, men lika viktigt är vad dessa kcal består utav. 2000 kalorier i form av allt du hittar på godishyllan ger dig inte samma resultat om dessa 2000 kalorier istället bestod utav bra proteiner, lagom mängd fetter & kolhydrater rika på fibrer & mat med näring som kroppen behöver 🥔🌽🍑 🥑 ”Bra” mat som motsvarar kroppens alla behov kommer dessutom påverka din kropp och matsmältning positivt, snarare än ett oroligt blodsocker som gör dig trött och sötsugen😝 ⁠ Utöver ett underskott behöver vi även röra på oss. Här är dock cardio inte alls det viktigaste, faktum är att den vardagliga rörelsen (antal steg, stå upp, trappor istället för hiss osv) är mer effektivt än enskilda konditionspass Ett annat problem som uppstår är att kroppen vänjer sig vid mängden cardio du matar den med, och således kommer behöva öka denna mängd för att få samma effekt som du fick vid start. Cardio ska vara ett komplement till din träning, inte ett enda verktyg som ska ”lösa ditt problem” ⁠ Under en fettnedgång är det viktigt att styrketräna, för att bibehålla den muskelmassa du redan har, vilket dessutom kommer påverka ämnesomsättningen positivt👍🏻 ⁠ När vi väl kommit igång med träningen är det lika viktigt att tänka på vilan. Sömn är A och O för att minimera skador, men också göra dig starkare💪🏻 ⁠ Utöver detta är det din livsstil i sin helhet som ger dig resultat. Mängden mat, vad för typ av mat du äter, hur dina dagar ser ut i rörelse överlag. Många bäckar små, som det så fint heter. Balans ⚖️ Summering: Cardion är det minsta du behöver tänka på😉
"
Senast redigerad av TPL 2024-10-13 kl. 12:59.
Citera
2024-10-13, 12:28
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"11 October 2024 16:57:59

FredagsFYS innan FredagsMYS 🏋️‍♀️♥️ För mig handlar livet om balans. Många frågar mig varför jag tränar. Jag tränar inte för att jag hatar min kropp, tvärt om! Jag tränar för att jag älskar min kropp! Relationer kommer och går, men kroppen den består! Vi ska ju hänga ihop med kroppen resten av våra liv och är det någonting vi borde ta hand om så är det ju våran kropp och hälsa 🙏🏻 Att investera tid och kärlek i sin kropp nu gör ju att vi håller oss pigga starka och funktionella sen 🏋️‍♀️ 🔜 👵🏼 Med det sagt….. Trevlig helg 🥂
"

Nej, träning är en plåga, det lyser igenom i allt hon skriver. Nu är hon dessutom griiistrött efter att ha blivit ifrågasatt av typ halva Sverige. Då passar det att vräka ut stories och inlägg för att leda bort intresset från hennes rävspel.

Har hon varit här o nättrollat efter klatchiga citat att göra till sitt eget? https://lindamarienilsson.se/products/gympapase-jag-tranar-for-att-jag-alskar-min-kropp

(Tyckte mig ha sett det där om kroppen tidigare...)

My, ditt narcissistiska nättroll-ta några tag med kaktusen nu, tycker jag...
Citera
2024-10-13, 13:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Chyl
Var ser du det?
Dagen är inte slut än 🤣
Citat:
Har hon varit här o nättrollat efter klatchiga citat att göra till sitt eget? https://lindamarienilsson.se/products/gympapase-jag-tranar-for-att-jag-alskar-min-kropp

. Det tar aldrig slut. 🙈
Citera
2024-10-13, 13:03
Medlem
TPLs avatar
Citat:

Hon lever för träning och hälsa men lyckades gå upp till över 90 kg lätt som en plätt. Litar inte på hennes "kunnande".
Citera
2024-10-13, 14:01
Medlem
Samma dag som hon la upp inlägget där hon svingar runt en kettlebell så hade Simon Sköld lagt upp SAMMA övning . Bara att det han gör ser iaf ordentligt ut. Förlåt My, självklart så kopierade han dig 🤣🫣
Gick in på hennes IG för att se vilka fler hon följe r och det är till stor del massa ”fejk” träningsidor med ”så här blir du stark snabbt och ”hur du bygger rumpa ”etc. Först nu förstår jag att det inte bara är text hon kopierar rakt av utan även övningarna, hon bara tar något som hon tycker ser bra ut och lägger upp som ”sina” råd. Människan är ju livsfarlig 🫣Och galen
Citera
2024-10-13, 14:47
Medlem
Fullkomligt galen My(toman)
Totalt helt ohämmad och samvetslös.
Så falsk, så det är äckligt!
Det är verkligen något allvarligt fel på My(toman)

Det är du själv som är det vidriga nät trollet, My(toman)
Hemskheten själv?
Skevheten likaså?
Låtsas figur?
Otrooooligt påhittig när det kommer till lögner och hittepå.
I fablernas värld

Lägg nu av bara!

Skruva den som Beckham, om du kan, men det kan du (tyvärr) inte!
Du är körd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in