Citat:
Ursprungligen postat av
volvoduett66
Jag har kollat lite i den här tråden och läst lite bakåt och jag kan bara säga fyfan vilka illvilliga svin ni är.
Att gå in för att fullkomligt bryta ner en människa som ni gör är för jävligt. En helt vanlig tjej som bara försöker följa
sina drömmar om eget företag. Ni nöjer er inte med att ni fick henne att gå ifrån sin butik, nu försöker ni krossa
henne för att hon vill satsa på spillrorna av sin dröm. Och troligtvis kommer ni med hjälp av fb och google lyckas än en gång.
Ni, som antagligen är kvinnor själva sitter på era feta rövar och spyr ur er era egna tillkommakortanden för att ni
aldrig kom så långt i livet att ni fick nån mening i era miserabla liv. Kvinnor i grupp har alltid haft en förmåga att
prata skit om den som inte är närvarande eller har en avvikande åsikt. Det här är den dåliga sidan med flashback som får
folk att se ner på oss som gärna hänger här. Det här är inte skvaller, det är hat.
Hej!
Jag har också tidigare försvarat My (och även Anna Book) tidigare, då jag tyckt folk passerat gränser för mobbing. Men det My sysslar med just nu är ju bluff och båg. Jag vill inte att någon med ätstörningar eller andra hälsoproblem hamnar i klorna på henne. Att utge sig som PT, kostrådgivare och coach innefattar också ansvar för de klienter som betalar henne. Jag anser inte att My har denna förmåga. Jag upplever att My enbart vill finnas till som en känd bloggare och vill leva på samarbeten samt bli "känd" igen. Hon ljuger och undanhåller sanningen hela tiden.
Inga event, inga föreläsningar annonseras eller klienter eller visas upp. Det hon bjuder på är att hon själv tränar i gymmet. Hon har inget kundunderlag alls och kan därmed inte locka till sig nya kunder för hon har inga klienter att visa upp.