2024-10-06, 22:03
Medlem
Pannan "som verkligen absolut inte bryr sig om denna tråd" måste ändå vid varje hemmagjord frågestund berätta hur lite hon bryr sig om just denna tråd 😂
Citera
2024-10-06, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hahah va?? En "man" som tränar strippstång? Kanske ingen högoddsare att det inte blir några barn gjorda från det hållet så Pannan kände väl pressen att själv stå för släktens framtid.

Mycket möjligt! Men det har då P gjort med råge nu då. Dvs att säkra släktens framtid.

Tyckte det såg ut som en medelålderskris deluxe på brodern. Med något som påminde om vuxenblöjor på strippstänger...
Citera
2024-10-07, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Mycket möjligt! Men det har då P gjort med råge nu då. Dvs att säkra släktens framtid.

Tyckte det såg ut som en medelålderskris deluxe på brodern. Med något som påminde om vuxenblöjor på strippstänger...

Den där måste jag verkligen se 😂
Vuxenblöjor och strippstång- en riktigt jäkla bra medelårskris/fest!
Citera
2024-10-07, 01:17
Medlem
Citat:

Vad heter han på ig? Storyn är inte kvar.
Citera
2024-10-07, 11:36
Ni som skriver så otroligt mycket skitsnack här. Det säger så mycket om hur otrygga ni är med er själva. Lägg tiden på något annat som gynnar er själva istället ❤️
Citera
2024-10-07, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxlaxen
Ni som skriver så otroligt mycket skitsnack här. Det säger så mycket om hur otrygga ni är med er själva. Lägg tiden på något annat som gynnar er själva istället ❤️

Hur väl känner du J & P? 😂
Citera
2024-10-07, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Vad heter han på ig? Storyn är inte kvar.

Skickade privat. Säg till ifall det inte kommit fram.
Citera
2024-10-07, 23:15
Medlem
Citat:
Skickade privat. Säg till ifall det inte kommit fram.

Skicka gärna till mig med, låter som något man verkligen vill se.
Synd att stories inte sparas utan man tvingas genomlida skiten i realtid. Pannans stories är dessutom så otroligt jäkla beiga så jag spolar bara förbi dom.
Citera
2024-10-08, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Skicka gärna till mig med, låter som något man verkligen vill se.
Synd att stories inte sparas utan man tvingas genomlida skiten i realtid. Pannans stories är dessutom så otroligt jäkla beiga så jag spolar bara förbi dom.

Skickat!
Citera
2024-10-09, 13:26
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Hur väl känner du J & P? 😂

Inte alls ”väl”? Följer bara på IG. Då jag följer personer jag inte irriterar mig på. Men så jobbar inte ni ser jag 😂

Ni då?
Citera
2024-10-09, 19:19
Medlem
Citat:
Inte alls ”väl”? Följer bara på IG. Då jag följer personer jag inte irriterar mig på. Men så jobbar inte ni ser jag 😂

Ni då?

Jag gillar inte att betala skatt som går till två pissluffare som gör precis allt för att blåsa samhället/sina följare/samarbetspartner på så mycket pengar det bara går.

Avskyr Pannan något enormt och kan fler få veta vad hon faktiskt sysslar med bakom kulisserna så är jag nöjd.

Hade hon varit sån vän person som hon låtsas vara så hade denna tråd inte funnits.
Citera
2024-10-10, 06:43
Medlem
Ruo999s avatar
Citat:

Ni då?

Så irriterad att folk som inte har pengar + skulder, inte tar ansvar för det. Lever på pengar som inte finns, låtsas ha ett lyxigt liv. Som vi som "sköter" oss får betala för.
Alla såna människor borde fram i ljuset.

Alla kan få skulder om livet händer absolut. Men ta ansvar! Var vuxen.

Därför följer jag denna tråd. Fram med all info och sprid den. Så hennes blåögda följare får veta sanningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in