Citat:
Ursprungligen postat av
Skippan123
Ja det måste det ju vara. För annars vet jag inte vad det kan vara.
Det enda hon egentligen gjorde igår var ju att lägga upp kakorna, dekorerade i form av sprutgrädde, bär och färdiga dekorationer. Hon dukade, fixade kaffe och blåste upp ballongerna.
Förmodligen har hon haft hjälp med det dessutom. Det kan ju inte ha tagit mer än högst en halvtimme om man är 2 st.
Sedan kan man undra varför hon är så grymt oproffsig när hon lägger in händelser med text. Ja hon skriver att det kan vara fel men.....VARFÖR?
Hon har väl all tid i världen att göra det ordentligt. Är ju sååå dåligt när det är massor med stavfel och skit i textningen. Vad är hon för jäkla influencer? Och detta är hennes arbete? På riktigt Hanna? Har du ingen stolthet i något du gör......
Hur kan du som pedagog uttrycka dig som du gör? Borde du inte ha en stöttande och positiv människosyn, även privat? Är du lika dömande i ditt arbete?
Hur agerar du om en grupp barn ger sig på ett mobbat barn? Rycker du på axlarna och säger att det är fritt fram att göra som man vill eftersom ungen är dum i huvudet?
Ponera att H är en svag människa som har sina brister. Betyder det att man får hacka hejdlöst på allt hon gör? Är det ett ok beteende för en utbildad pedagog? Borde man inte ha lite proffessionalitet i ryggmärgen?
Du behöver inte svar på mina frågor för jag vet vad svaren från dig och dina gelikar blir:
-Att H är en offentlig vuxen person som tjänar massor av pengar på sitt jobb och då får man räkna med att andra har ”åsikter”.
-Att jag ska vara tyst eftersom jag är en ”Hannakramare”.
- Att hon är en så dålig människa att hon förtjänar att få kritik.
Precis så försvarar även mobbande barn i skolan sitt beteende. Och vad ska vi vuxna göra då? Ska vi inte stötta den som är utsatt? Men hur ska det gå till när vi vuxna beter oss precis som barnen som mobbar?
Vad gör ert beteende med en människa tror ni?