2024-11-09, 23:02
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Följarna har börjat minska igen.
Är det därför Hanna mår så dåligt eller kan det vara en fl depression som folk varit inne på sen månader tillbaka?
Det har väl inte hänt så mycket i hennes liv senaste veckan. Något dramatiskt krävs för att hålla kvar följarna!
Citera
2024-11-09, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Det har väl inte hänt så mycket i hennes liv senaste veckan. Något dramatiskt krävs för att hålla kvar följarna!

Nej det är ju slut med MA content och gravtest nu. Jag är fortfarande besviken över att inte få följa Hanna med två barn under två år för det vore fantastiskt spännande att se hur hon tacklade en sån sak.
Citera
2024-11-10, 01:20
Medlem
Citat:
Nej det är ju slut med MA content och gravtest nu. Jag är fortfarande besviken över att inte få följa Hanna med två barn under två år för det vore fantastiskt spännande att se hur hon tacklade en sån sak.

Håller med…. Hade verkligen sett fram emot det spektaklet. Och en till grov högriskgraviditet med en blurrad ettåring.
Citera
2024-11-10, 08:49
Medlem
Genuint tips till HT: du borde verkligen träffa en psykolog eller kurator om du inte gör det. Du förtjänar inte att må dåligt och det finns hjälp.
Citera
2024-11-10, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Genuint tips till HT: du borde verkligen träffa en psykolog eller kurator om du inte gör det. Du förtjänar inte att må dåligt och det finns hjälp.
Absolut, håller med dig. Det gläder mig att hon äntligen verkar förstått det själv och ska ta tag i det. Ingen ska behöva må dåligt och det hjälper inte att försöka fly i shopping och andra avledande saker. Det kommer ifatt en till slut.

Så vi håller tummarna och hejar på dig Hanna. Ta emot all hjälp du kan få, det kommer att bli bättre men då måste du vara ärlig och göra jobbet.
Citera
2024-11-10, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Absolut, håller med dig. Det gläder mig att hon äntligen verkar förstått det själv och ska ta tag i det. Ingen ska behöva må dåligt och det hjälper inte att försöka fly i shopping och andra avledande saker. Det kommer ifatt en till slut.

Så vi håller tummarna och hejar på dig Hanna. Ta emot all hjälp du kan få, det kommer att bli bättre men då måste du vara ärlig och göra jobbet.

Eller så är detta "dåliga mående" bara ett förspel inför ett kommande samarbete. Man vet aldrig med Hanna då hon är väldigt ytlig.
Citera
2024-11-10, 22:54
Medlem
Förresten, vad är det för fåntratt som skriver "gud vad lika Lars är sin pappa Kebaben" under de totalt blurrade bilderna Hanna lagt ut nu på farsdag.

Vad är likt? Baksidan, det blurrade ansiktet eller det rödblonda håret?

Ps, sex kommentarer på ett farsdagscontent är väldigt lite engagemang.
Säkerligen för att Hanna blurrar Lars.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-11-10 kl. 22:58.
Citera
2024-11-10, 23:59
Medlem
Citat:
Förresten, vad är det för fåntratt som skriver "gud vad lika Lars är sin pappa Kebaben" under de totalt blurrade bilderna Hanna lagt ut nu på farsdag.

Hahaha, det måste ju vara ett skämt. Någon som driver eller.....
Citera
2024-11-11, 00:36
Medlem
Citat:

Ja jag vette fan, men Hanna kör ju på som vanligt och ger sina meningslösa avmätta svar som om inget hänt.
Citera
2024-11-11, 11:32
Medlem
Citat:

Citat:

Det var ju någon som skrev för någon dag sen att hon lägger ut oblurrade bilder på Lars till ”nära vänner ”, så det kanske är en som ingår i den kategorin 😅
Citera
2024-11-11, 12:49
Medlem
Trots Hannas försök till att vara relaterbar och djup så tycker jag att det bara känns som en fasad. Lite som ett uppträdande där hon bara skriver/säger det som hon tror att folk ska gilla.

Det känns inte genuint.
Citera
2024-11-11, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Trots Hannas försök till att vara relaterbar och djup så tycker jag att det bara känns som en fasad. Lite som ett uppträdande där hon bara skriver/säger det som hon tror att folk ska gilla.

Det känns inte genuint.

Jag tycker inte heller att det känns genuint, känns lite för mycket en viss J Bladh.
Mycket svammel utan att egentligen säga något alls, bara så där så hon hoppas dra fler följare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in