2024-10-01, 10:35
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Jo jag vet. Det du syftar på är att om man går OT i en tråd och använder sig av mycket invektiv och det inte når upp till 1,08 så kan det komma att varnas för 0,03.

Men det är som jag fattar det just det som diskuteras i tråden. Där ena parten hävdar att mycket varnas för 1,08 och motparten hävdar att så inte är fallet. Och vart gränsen går för att något ska vara 1,08.

Men det går ju inte att dra upp inlägg som varnats för 0,03 och hävda att det är 1,08.
Det är ju godtyckligt ofta vilket det blir så det tycker jag man kan diskutera i samma tråd. Annars får du väl varna mig.
Citera
2024-10-01, 12:20
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Det är ju godtyckligt ofta vilket det blir så det tycker jag man kan diskutera i samma tråd. Annars får du väl varna mig.

Nu pratar vi förbi varandra Jag har igen anledning att varna dig eller hindra dig från att diskutera i denna tråden.

Du skrev att vi kunde dra upp exempel från dig. Jag sa då att du inte har några varningar för 1,08. Då hamnade vi i en diskussion att när man använder invektiv och det inte riktigt når upp till 1,08 så kan det falla under 0,03 som OT.

Så all is good.
Citera
2024-10-01, 12:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
.

Citat:
Ursprungligen postat av vhe
.

Citat:
.

Citat:
Ursprungligen postat av gason
.
Eftersom ni mods har visat lite intresse i tråden kanske ni skulle kunna skaka fram lite exempel? Självklart förstår jag att vissa inte går att kopiera då de kanske även är en kombo av 1.06 eller av annan anledning är relativt personliga. Men det borde väl finnas några exempel som är hyfsat anonyma eller går att anonymisera?
Citera
2024-10-01, 20:03
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Eftersom ni mods har visat lite intresse i tråden kanske ni skulle kunna skaka fram lite exempel? Självklart förstår jag att vissa inte går att kopiera då de kanske även är en kombo av 1.06 eller av annan anledning är relativt personliga. Men det borde väl finnas några exempel som är hyfsat anonyma eller går att anonymisera?
Ge upp. Jag har redan erbjudit att de kan posta banken av exempel jag har blivit varnad för men de vågar inte. Det är för stark tobak helt enkelt. Har du blivit varnad mycket? Du ger intryck av att vara typen som tar med ett äpple till fröken så antagligen inte.
Citera
2024-10-01, 20:47
Avslutad
Citat:
Ge upp. Jag har redan erbjudit att de kan posta banken av exempel jag har blivit varnad för men de vågar inte. Det är för stark tobak helt enkelt. Har du blivit varnad mycket? Du ger intryck av att vara typen som tar med ett äpple till fröken så antagligen inte.
Du kan ju posta dem själv här i tråden om det nu är 1.08 du blivit varnad för.

Ja, jag har fått en del varningar. Men ingen 1.08.
Citera
2024-10-01, 23:24
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Jag upprepar att du alltså inte har blivit varnad för 1,08 så det finns inga exempel från dig som är relevanta i denna diskussionen.
Citera
2024-10-01, 23:25
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Jag tar upp det internt.
Citera
2024-10-01, 23:29
Avslutad
Citat:
Jag upprepar att du alltså inte har blivit varnad för 1,08 så det finns inga exempel från dig som är relevanta i denna diskussionen.
Tänk att jag misstänkte det

Citat:
Jag tar upp det internt.
Tack
Citera
2024-10-01, 23:45
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Du kan ju posta dem själv här i tråden om det nu är 1.08 du blivit varnad för.

Ja, jag har fått en del varningar. Men ingen 1.08.
Det hade aldrig fallit mig in att lägga tid på det. Men du eller någon moderator kan göra det.
Citera
2024-10-01, 23:47
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Vi tar det igen då: ibland när en moderator blivit ledsen i ögat av ett inlägg dyker det upp flera alternativa motiveringar i huvudet på moderatorn för hur man kan ta bort inlägget. Det är inte alltid regeln som hänvisas till är den enda tillämpliga. I själva verket är det ofta flera olika regler man hade kunnat hänvisa till när jag exploderar. Boom!
Citera
2024-10-01, 23:53
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Vi tar det igen då: ibland när en moderator blivit ledsen i ögat av ett inlägg dyker det upp flera alternativa motiveringar i huvudet på moderatorn för hur man kan ta bort inlägget. Det är inte alltid regeln som hänvisas till är den enda tillämpliga. I själva verket är det ofta flera olika regler man hade kunnat hänvisa till när jag exploderar. Boom!

Japp vi kan ta det ett varv till. Det spelar ingen roll hur explosiv du kan vara. Du har aldrig brutit mot 1,08. De varningar du har där du förvisso i vissa inlägg varit explosiv (boom!) har raderats för 0,03. Således kan de inte tas upp som exempel för varningar för 1,08. Jag har läst igenom dina varningar och du har aldrig varit i närheten av 1,08.
Citera
2024-10-02, 00:07
Avslutad
Citat:
Det hade aldrig fallit mig in att lägga tid på det. Men du eller någon moderator kan göra det.
Är inte direkt förvånad. Du har visat åtskilliga gånger att om det är något du alltid är beredd att lägga tid på så är det att förklara att du inte vill lägga tid på att styrka dina påståenden.

Citat:
Japp vi kan ta det ett varv till. Det spelar ingen roll hur explosiv du kan vara. Du har aldrig brutit mot 1,08. De varningar du har där du förvisso i vissa inlägg varit explosiv (boom!) har raderats för 0,03. Således kan de inte tas upp som exempel för varningar för 1,08. Jag har läst igenom dina varningar och du har aldrig varit i närheten av 1,08.
Snabbkaffet har ju dock sagt att det är ok, så du kan ju presentera dessa varningar som inte är i närheten av 1.08. Det faller inom ramen för den här tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in